راهنمای خرید کفش‌های زنانه‌ی کاربردی و جذاب پاییزی

با فرا رسیدن فصل پاییز، دمای هوا رفته رفته خنک تر می شود. در این میان ما باید، لباس هایی متناسب با فصل بپوشیم تا بدنمان را در برابر باد خنک محافظت کنیم. یکی از مهم ترین این لباس ها، کفش‌ زنانه جذاب پاییزی است. با وجود یک کفش مناسب، پاهای ما در سرما درد نمی گیرند.

اهمیت خرید و انتخاب یک کفش‌ زنانه جذاب پاییزی، در خوش تیپی ما در تمامی فصول است. یک کفش مناسب، با ارتفاع پاشنه مناسب، اعتماد به نفس ما را دو برابر می کند. در این مقاله، شما را در خرید کفشی جذاب و در عین حال کاربردی برای فصل پاییز، راهنمایی می کنیم.

نکات مهم در انتخاب کفش‌ زنانه جذاب پاییزی

نه تنها یک کفش‌ زنانه جذاب پاییزی، بلکه در انتخاب هر کفش دیگری، نکاتی را باید همواره مد نظر داشته باشیم. این نکات به ما در خریدی آسان و رضایت بخش یاری می کنند. به علاوه، پس از خرید نیز از کفش و خرید پشیمان نخواهیم شد.

انتخاب کفش زنانه جذاب و کاربردی

کفی کفش را درست انتخاب کنیم!

برای همه‌ی ما پیش آمده که کفشی جذاب، خوش استایل و به نظر استاندارد را خریده ایم، اما یک روز پس از استفاده، با پا درد شدیدی مواجه شدیم! علت این مسئله، عدم انطباق صحیح کفی کفش‌ زنانه جذاب پاییزی، با قوس کف پای ما است. بنابراین هنگام خرید کفش، اولین نکته ای که باید به آن توجه کنیم همین مسئله است.

آیا کفی کفش به سادگی بر پای ما منطبق می شود؟ آیا کف یا کناره های پا ما در بخشی احساس فشار می کند؟ آیا می توانیم انگشتان پا را بدون احساس فشار یا درد حرکت دهیم؟ آیا قسمتی در داخل کفش، هنگام پوشیدن نامناسب به نظر می آید؟

ما باید به غریضه خود اطمینان کنیم. اگر یک کفش‌ زنانه جذاب پاییزی، در بخش اشتباهی فرورفتگی یا بیرون زدگی دارد، این بخش بعداٌ به پای ما فشار وارد می کند. به خصوص اگر کفش با عبارت کفی طبی همراه است باید دقت بیشتری داشته باشیم. صرف طبی بودن یک کفی، به معنی تنظیم بودن آن بر اساس زاویه قوس مورد نیاز پای ما نیست.

کفش را با اندازه ای صحیح انتخاب کنیم.

عدم استفاده از کفش‌ زنانه جذاب پاییزی با اندازه مناسب (یا حتی کمی بزرگتر) مشکلات فراوانی را برای پای ما پدید می آورد. از این مشکلات می توانیم به پا درد، ساییدگی پوست پا، فشار بیش از حد به انگشتان کوچکتر، فرو رفتن ناخن در گوشت پا و از همه بدتر انحراف انگشتان پا اشاره کرد.

تمامی این موارد قابل درمان و بهبود هستند. اما به هرحال تا زمانی که این مشکلات برای پای ما وجود دارد، راه رفتن یا ورزش نیز برای ما آزار دهنده می شود.

بیشتر بخوانید: خرید کفش روزمره زنانه

انتخاب کفش زنانه جذاب و پاییزی

کفشی با اندازه عرضی مناسب انتخاب کنیم.

یکی از نکات مهمی که در انتخاب کفش‌ زنانه جذاب پاییزی باید به آن توجهی مضاعف کنیم، تنگ نبودن کفش است. این مسئله به خصوص در کفش های چرمی و غیر اسپرت پاییزی بیشتر پیش می آید: کفشی جذاب و بسیار خوش استایل باشد، اما در بخش عرض پای ما را تحت فشار قرار دهد.

این مسئله در بهترین حالت پای ما را دچار درد و زدگی می کند. اما اگر هنگام انتخاب کفش به مناسب بودن اندازه عرضی آن دقت نکنیم، ممکن است پای ما کم کم تغییر حالت دهد.

اهمیت استفاده از جوراب

نپوشیدنش بسیار ساده تر از پوشیدنش است. این جمله درمورد جوراب و هنگام استفاده از یک کفش‌ زنانه جذاب پاییزی، صادق است. اما استفاده از یک جوراب مناسب در کفش پاییزی اهمیت فراوانی دارد. اولین فایده آن، ایجاد لایه گرمایی برای سطح پای ما است.

دست و پای ما، نقاطی از بدن هستند که دمای زیادی از دست می دهند. اگر جوراب به پا کنیم، یک لایه عایق به دور پا، از هدر رفت حرارت بدن ما جلوگیری می کند.

دلیل دیگری که باید از جوراب استفاده کنیم، عدم عرق کردن پای ما در کفش‌ زنانه جذاب پاییزی است. کفش های پاییزی چه چرمی و چه کتانی، ممکن است پای ما را بیش از حد گرم کنند. این مسئله موجب می شود، پای ما دچار مشکلات پوستی مانند عرق سوختگی، اگزما و قارچ شود. به علاوه، با استفاده از جوراب، کفش ما نیز بو نمی گیرد و دیرتر به شست و شو احتیاج پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: خرید کفش پاشنه بلند زنانه

کفش‌ زنانه جذاب پاییزی

راهنمای انتخاب بهترین کفش‌ زنانه جذاب پاییزی

حال درمورد نحوه انتخاب بهترین کفش‌ زنانه جذاب پاییزی صحبت می کنیم. بهترین کفش‌ پاییزی، کفشی است که در عین زیبایی، کاربردی نیز باشد. همچین کفشی به پای ما فشاری وارد نمی کند. پای ما را سرد یا بیش از حد گرم، رها نمی کند. اما به طور کلی برخی از برندها و جنس های کفش زنانه، برای فصل پاییز بیشتر مناسب هستند. در این قسمت برخی از آن ها را معرفی می کنیم.

انتخاب کفش پاییزی جذاب بر اساس جنس

بهترین جنس کفش پاییزی، جنس چرم مصنوعی یا طبیعی است. اگر در فصل پاییز، یک کفش چرمی راحت تهیه کنیم، تا چند سال می توانیم از آن استفاده کنیم. به علاوه کفش های چرم مصنوعی، برای روزهای بارانی نیز کاملا برای ما مناسب هستند. زیرا آب به آن ها اثر نمی کند و بافت کفش های ما خراب نمی شود.

جنس دیگری از کفش که علاوه بر کیفیت بسیار بالا، زیبا و جذاب نیز هست، جنس جیر است. کفش های از جنس جیر، نیازی به واکس زدن ندارند. طراحی مختلف و مطابق مد روز آن ها، این کفش ها را به بهترین کفش‌ زنانه جذاب پاییزی تبدیل می کند. علاوه بر کفش، انواع بوت و نیم بوت جنس جیر، خصوصا در روزهای سرد پاییزی، استایل ما را جذاب تر نشان می دهند.

بر اساس برند

روش دیگر انتخاب بهترین کفش‌ زنانه جذاب پاییزی، بر اساس برندهایی است که با آن ها آشنا هستیم. وقتی به یک برند اعتماد داریم، کارش را می شناسیم و از الگوی معمول کفش هایش با خبر هستیم. این نوع انتخاب، به ما کمک می کند تیپ و استایلی ثابت داشته باشیم و با ترندهای سال، مدام متفاوت به نظر نرسیم.

برای مثال کیفیت کفش چرمی تولید برند چرم تبریز، همواره ثابت است. این برند، علاقه زیادی به تولید در استایل کلاسیک دارد. نوک کفش های بوت این برند سال ها است کشیدگی خود را حفظ کرده اند. یا برند بونتی، که در تولید کفش اگرچه پا به پای ترندها حرکت می کند،اما عموما نوع پاشنه کفش هایش یکسان است. و به ما کمک می کند با استفاده از انواع مختلف کفش‌ زنانه جذاب پاییزی از برند بونتی، محدوده کلی قد خودمان را ثابت نگه داریم.

بیشتر بخوانید : بهترین کفش مردانه برای پیاده روی روزانه