کفش مناسب فصل پاییز
راهنمای خرید کفش مناسب فصل پاییز

کفش مناسب فصل پاییز باید چندین ویژگی مهم داشته باشد. در این مقاله تمامی اطلاعات مفید در ارتباط با کفش مناسب این فصل را در اختیارتان قرار می دهیم.

پاییز از راه رسیده است و بسیاری از بانوان و آقایان به دنبال خرید پوشاک مناسب این فصل هستند تا در این فصل زیبا و دوست داشتنی ، خوشتیپ و شیک باشند. شاید جذابیت تیپ زدن در پاییز بیشتر از سایر فصل ها باشد. چرا که خود پاییز ، از ظاهری متفاوت با سایر فصل ها برخوردار است و به گونه ای متفاوت ، زیبا است.

یکی از آیتم های استایل و تیپ شما ، کفش است که در انتخاب آن باید به موارد مختلفی توجه کرد. با توجه به اینکه در فصل پاییز ، روزهای متفاوتی از قبیل آفتابی ، ابری ، بارانی و طوفانی و … را تجربه می کنیم در انتخاب فصل باید دقت بیشتری داشته باشیم.

ویژگی های کفش مناسب فصل پاییز

کفشی که برای این فصل جذاب انتخاب می کنید ، باید ویژگی های زیر را داشته باشد :

گرم نگه داشتن پاها :

جنس کفش پاییزی باید به گونه ای باشد که پاهای شما را به خوبی گرم کند و مانع از ورود سرما به داخل کفش شود. بنابراین در انتخاب کفش پاییز ، تنها به زیبایی کفش توجه نکنید و بدانید که روزهای سردی پیش رو دارید که باید با یک کفش مناسب و گرم از پاهای خود محافظت کنید.

بیشتر بخوانید: هودی مردانه

زیره ضد لغزش :

روزهای بارانی زیادی احتمالاً پیش روی شما خواهد بود. بنابراین کفشی را انتخاب کنید که زیره ضد لغزش داشته باشد و مانع از لیزخوردگی شود. کفش هایی که دارای زیره های شیاردار می باشند ، مانع از سر خوردن می شوند. بنابراین زیره کفش موردنظر را نگاه کنید و بررسی کنید که دارای زیره آج دار یا شیار دار باشد.

مشاهده کنید: خرید ست ورزشی زنانه

راحتی و سبکی کفش مناسب فصل پاییز :

برای خرید کفش هر فصلی از جمله فصل پاییز ، باید به سبکی و راحتی کفش توجه داشته باشید. کفش هایی که سبک و راحت نباشند ، راه رفتن را برای شما عذاب آور می کنند. بنابراین اهمیت توجه به راحتی و سبکی کفش ، کمتر از اهمیت توجه به سایر فاکتورها نمی باشد. اگر در فصل پاییز ، کفش سنگینی به پا داشته باشید و کفش در اثر باران خیس شود ، وزن آن چندین برابر شده و راه رفتن با آن بسیار دشوارتر می شود. پس برای فصل پاییز حتماٌ کفش های سبک و کم وزن را انتخاب کنید.

رنگ کفش مناسب فصل پاییز

انتخاب رنگ های گرم و تیره که موجب جذب گرما می شوند ، شاید انتخاب بهتری باشد. اما مگر می شود که در این فصل زیبا که طیفی از رنگ های جذاب را در دل دارد ، از پوشیدن لباس هایی با رنگ های شاد و جذاب چشم پوشی کرد ؟ خیر ، اصلاً نمی شود. بنابراین از ذوق و سلیقه خود استفاده کنید و با انتخاب شادترین رنگ ها از خوش تیپی در این فصل لذت ببرید. البته این را هم درنظر داشته باشید که در فصل پاییز حتماً با مشکل کثیفی کفش های خود بیشتر مواجه خواهید شد. پس اگر کفش های تیره را انتخاب کنید از شر تمیز کردن روزانه آنها راحت خواهید شد.

بیشتر بخوانید: مزایای استفاده از نیم تنه ورزشی زنانه

انواع کفش‌های پاییزی

کفش مناسب فصل پاییز در چندین مدل وجود دارند. ممکن است شما برای این فصل زیبا به یک یا چندین مدل از این کفش ها نیاز داشته باشید.

بوت ها : بوت ، یکی از زیباترین کفش های پاییز می باشد که تنوع بالایی دارد. بوت ها نه تنها زیبا هستند ، بلکه بسیار گرم هستند و پاهای شما را به خوبی گرم نموده و مانع از خیس شدن پا در روزهای بارانی و برفی می شوند.

نیم بوت : نیم بوت ها به سبب ساق کوتاهتر ، طرفداران بیشتری دارند. کوتاه بودن نیم بوت ها موجب می شود که ست پذیری بهتری داشته باشند و با استایل های مختلف ، هماهنگ باشند. از جمله برترین برندهای نیم بوت می توان به نیم بوت کاترپیلار ، نیم بوت نورث فیس ، نیم بوت کلمبیا و … اشاره نمود.

کتونی : یکی دیگر از انواع کفش مناسب فصل پاییز ، کتونی است که خواهان زیادی دارد. کتونی یا کتانی ، دارای تنوع رنگ و مدل بسیار زیادی است. این کفش نه تنها در میان آقایان بلکه در میان بانوان ، محبوبیت زیادی دارد.

کالج : کالج های چرمی و یا دیگر کالج ها می تواند انتخاب خوبی برای آقایان و بانوان در فصل پاییز باشد. این کفش ها از نظر زیبایی به تعریف نیازی ندارند. کیفیت و مقاومت این کفش های برای فصل پاییز ، بسیار خوب است.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

سایر فاکتورهای مهم در زمان خرید کفش‌های پاییزی

علاوه بر موارد گفته شده ، فاکتورهایی وجود دارند که در زمان خرید کفش مناسب فصل پاییز باید موردتوجه قرار بگیرند.

انعطاف پذیری کفش : کفش پاییزی باید به ویژه در قسمت جلوی کفش ، انعطاف پذیر باشد تا پا را اذیت نکند. در زمان خرید کفش ، حتماً انعطاف پذیری آن را تست کنید و از خرید کفش های خشک خودداری کنید.

جنس کفش : کفش هایی از جنس نبوک و مخمل و … برای پاییز مناسب نیستند. اما کفش هایی با جنس چرم ، گزینه بسیار مناسبی برای پاییز هستند. این کفش ها از مقاومت بالایی برخوردار بوده و طول عمر زیادی دارند. جنس چرم ، توانایی محافظت از پا در مقابل سرما را دارا می باشد.

انتخاب کفش های بندی : کفش مناسب فصل پاییز را می توانید از میان کفش های بندی انتخاب کنید. درست است که باز و بسته کردن کفش های بندی دشوار است ، اما به سبب امکان تنظیم سایز کفش توسط بندها می توان این کفش ها را گزینه مناسبی برای این فصل دانست.

کفی طبی : اگر از بیماری های ستون فقرات و پا درد و … رنج می برید و یا مستعد ابتلا به این بیماری ها هستید ، حتماً کفش هایی با کفی طبی را انتخاب کنید که بسیار راحت هستند و از پا و کمر شما محافظت می کنند.

– حتماً با توجه به موارد گفته شده می توانید یک کفش مستحکم و زیبا را برای این فصل دوست داشتنی خریداری کنید.

محصول پیشنهادی: کفش روزمره زنانه