کفش پاشنه بلند زنانه راحت
راهنمای خرید کفش پاشنه بلند زنانه راحت

کفش پاشنه بلند زنانه راحت ، گزینه مناسبی برای خانم هایی است که با پوشیدن کفش های اسپرت و کتانی مشکل دارند.

بسیاری از بانوان به کفش های پاشنه دار علاقمند هستند. اما پوشیدن کفش های پاشنه بلند ، دردسرهایی دارد. در واقع راه رفتن با کفش های پاشنه بلند به مهارت نیاز دارد. از آنجایی که کفش های پاشنه دار اندکی ناراحت هستند ، بسیاری از خانم ها به دنبال آن هستند که یک کفش پاشنه دار راحت را خریداری کنند تا در حین راه رفتن با آن ، مشکلی نداشته باشند.

اهمیت انتخاب کفش پاشنه بلند زنانه راحت

انتخاب یک کفش پاشنه بلند زنانه راحت از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر کفشی که خریداری می کنید ، ناراحت و نامناسب باشد مشکلاتی را برای شما بوجود می آورد. فقط کافیست که پای شما در زمان راه رفتن با کفش اندکی پیچ بخورد تا متوجه شوید که استفاده از یک کفش مناسب تا چه اندازه حائزاهمیت است.

یک شکستگی و یا در رفتگی پا می تواند شما را تا ماهها از فعالیت های روزمره بازدارد. بنابراین در زمان خرید کفش باید پاشنه آن را به خوبی بررسی کنید و کفش هایی را انتخاب کنید که پاشنه مستحکمی با طراحی مناسب داشته باشد تا سلامت پاهای شما در حین راه رفتن تضمین شود.

انواع کفش‌ های پاشنه بلند

در زمان خرید کفش پاشنه بلند زنانه راحت ، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید.

بیشتر بخوانید: قیمت کفش پاشنه دار زنانه

کفش های پاشنه سوزنی ، کفش های سیندرلایی

این کفش ها دارای بلندترین پاشنه هستند. معمولاً پاشنه این کفش ها به طول 10 الی 15 سانتی متر است. اگر این کفش ها را در  برندهای خوب و باکیفیت های خوب تهیه کنید اصلاً در زمان راه رفتن با آنها مشکلی ندارید. این کفش ها ، بیشتر برای مهمانی ها و مراسم ها مناسب هستند. تصور نکنید که با این کفش ها می توانید به محل کار بروید.

کفش های لژدار ، یک کفش پاشنه بلند زنانه راحت

کفش‌های لژدار نسبت به کفش های پاشنه سوزنی ، راحت تر هستند و راه رفتن با آنها بهتر است. کفش هایی که در بخش پنجه دارای لژ پهنی هستند ، برای راه رفتن بسیار راحت هستند و هیچگونه فشاری به پا نمی آورند. اگر هم به دنبال زیبایی و هم به دنبال راحتی هستید ، کفش های لژدار را انتخاب کنید.

کفش های جلوباز

جذابیت کفش های جلوباز بسیار زیاد است. کفش هایی که در بخش جلوی خود باز هستند و در بخش عقب بسته هستند و انگشتان پا را نمایان می کنند ، بسیار شیک و زیبا هستند. این کفش ها در پاشنه های مختلفی به لحاظ طولی وجود دارند. یک کفش جلوباز زیبا را انتخاب کنید و ناخن های پای خود را متناسب با لباس های خودتان لاک بزنید تا ببینید تا چه اندازه جذاب می شوید.

کفش های پاشنه گربه ای ، کفش پاشنه بلند زنانه راحت

این کفش ها نسبت به برخی از کفش های پاشنه دار ، راحت تر هستند. کفش های پاشنه گربه ای ، بلند و باریک نیستند و پا دارای تکیه گاه مناسبی است. بلند نبودن پاشنه این کفش ها ، ممکن است سبب شود که برخی از خانم ها دور این کفش ها را خط بکشند.

کفش های پشت باز

کفش های پشت باز ، آنچنان راحت نیستند و تنها انتخاب خانم هایی هستند که به زیبایی اهمیت می دهند. پوشیدن این کفش ها با لباس های مختلف بسیار جذاب خواهد بود. برای انتخاب لباس هایی که می خواهید با این کفش بپوشید باید توجه داشته باشید که شلوارتان ، قوزک پا را نپوشاند. زیرا زیبایی این کفش ها به مشخص بودن قوزک پا است.

بیشتر بخوانید: قیمت کفش روزمره زنانه

کفش های پامپز

یک کفش پاشنه بلند زنانه راحت را می توان با قیمت مناسبی خریداری کرد. یکی از کفش های پاشنه بلند شیک ، کفش های پامپز می باشد. این کفش ها مشابه کفش های سوزنی هستند که معمولاً 7 الی 10 سانتی متر ، پاشنه دارند. فرق این کفش ها با کفش های سوزنی این است که پاشنه آنها اندکی پهن تر است. این کفش ها هم در قسمت جلو و هم در قسمت پشت ، بسته هستند. این کفش ها برای مهمانی ، ملاقات ، جلسه و … مناسب هستند. این کفش ها از جذابیت بسیار زیادی برخوردار هستند و استایل شما را زیباتر می کنند.

نکات مهم برای خرید یک کفش پاشنه بلند زنانه راحت

  • دقت کنید که طول پاشنه کفش را متناسب با مکانی که قرار است در آنجا کفش را پا کنید ، انتخاب کنید.
  • برای انتخاب کفش پاشنه بلند باید به قد خود توجه کنید. اگر قدتان بسیار بلند است نباید کفش های پاشنه بسیار بلند را انتخاب کنید. چرا که این کفش ها ممکن است استایل شما را زشت و بدترکیب کنند.
  • کفش هایی که کیفیت پایینی داشته باشند می توانند سلامت شما را به خطر بیاندازند. کافیست که پاشنه کفش بشکند و شما را پخش زمین کند. در این حالت احتمالاً مشکل بدی برای شما ایجاد می شود. لذا خواهشاً از خرید کفش های نامرغوب خودداری کنید.
  • در خرید کفش پاشنه بلند زنانه راحت به برند آنها توجه کنید. اگر دغدغه مالی ندارید ، حتماً کفش های برند را خریداری کنید.
  • پیش از خرید کفش های پاشنه بلند و استفاده از آنها ، پای خود را برای پوشیدن چنین کفشی آماده کنید. تقویت نکردن پاها و پوشیدن به یکباره کفش پاشنه بلند ، ممکن است سبب گرفتگی پا شود. برای تقویت پا ، چندین ثانیه بر روی پنجه ایستاده و سپس آرام پاشنه را بر روی زمین قرار دهید. این کار را روزی 5 دقیقه انجام دهید.

محصول پیشنهادی: کتانی زنانه

سایر نکات مهم خرید کفش پاشنه دار

علاوه بر موارد نامبرده شده به مواردی از قبیل انتخاب رنگ مناسب کفش ، زمان مناسب خرید کفش ، انتخاب سایز درست کفش و … توجه کنید. صبح ، زمان مناسبی برای خرید کفش نیست. بهتر است خرید کفش را در میانه های روز انجام دهید که پا اندکی ورم دارد. حتماً از سایز مناسب کفش خود اطلاع پیدا کرده و سپس به خرید آن اقدام کنید. ممکن است برخی از فروشگاه ها و مغازه ها ، امکان مرجوع نمودن و یا تعویض کردن کفش را فراهم نکنند.

بیشتر بخوانید: انواع کفش های پاییزی زنانه