ست شلوارک ورزشی زنانه
راهنمای ست کردن شلوارک ورزشی زنانه 2024

در هنگام ست کردن شلوارک ورزشی زنانه، باید نهایت سلیقه را به خرج دهید تا استایلی زیبا برای خود بسازید. اما بهتر است با اصول و قواعد نحوه ی ست زدن شلوارک ورزشی هم آشنا شوید. خانم هایی که به فکر ست کردن شلوارک ورزشی زنانه می باشند، به عنوان خانم های خوش پوش باشگاه ورزشی از آن ها یاد می شود. اگر شما هم تمایل دارید با نحوه ی ست کردن شلوارک ورزشی زنانه در سال 2024 آشنا شوید، این مقاله را مطالعه فرمایید. اصول ست کردن شلوارک ورزشی زنانه همانند سایر ست لباس زنانه از قواعد خاصی پیروی می کند. برای اینکه در کنار سایر ورزشکاران، خوش پوش و خوش استایل دیده شوید، لازم است قواعد و استاندارد های پوشیدن یا ست کردن شلوراک زنانه را در نظر بگیرید. در این مقاله از فروشگاه ریبون به درخواست شما مشتریان گرامی، مطالب راهنمایی در نحوه ی استایل کردن انواع شلوارک را جمع آوری کرده ایم. این مطالب براساس اصول کلی طراحان این عرصه، براساس ست لباس زنانه نوشته شده است.

 ست شلوارک با کراپ

اصول ست کردن شلوارک ورزشی زنانه

در صنعت مد و فشن، طراحان حرفه ای در این زمینه، یکسری نکات و قواعد را در استایل کردن انواع لباس ورزشی زنانه در نظر گرفته اند. این نکات به صورت استاندارد، شامل همه ی دسته بندی های ست لباس زنانه می شود. می توان برای ست کردن شلوارک ورزشی زنانه هم از این قواعد و نکات، به خوبی استفاده کرد. برای داشتن استایلی زیبا، لازم است یک مدل زیبایی از شلوارک را برای خود خریداری کنید. اما در کنار این موضوع، لازم است حتماً با سلیقه بتوانید یک لباس دیگر را به استایل ورزشی خود اضافه کنید. اگر جز خانم های به روزی هستید که همیشه، به استایل و نحوه ی ست لباس زنانه ی خود اهمیت می دهید، ادامه ی مطالب برای شما می باشد. فرض کنید که شلوارک ورزشی زنانه ی زیبایی از جدید ترین مدل های 2024 خریداری کرده اید، چگونه آن را با سایر لباس های خود ست می کنید؟ در زیر به مواردی پرداخته شده است که راه شما را در نحوه ی ست کردن شلوارک ورزشی زنانه را هموار می کند.

  • بهترین راه برای ست کردن شلوارک ورزشی زنانه، انتخاب از متریال و رنگ همسان است. در این حالت، در نگاه اول از کل استایل، یک ست ورزشی زنانه ی آماده به چشم می خورد. این یکی از شیک ترین و جذاب ترین نحوه ی ست کردن لباس زنانه به شمار می رود. می توانید برای روز های اولیه باشگاه از این نوع ست کردن، بهره ببرید. مطمئن باشید که هیچ شخصی در نگاه اول متوجه نخواهد شد، لباس ها به صورت مجزا خریداری شده است.
  • می توانید برای ست شلوارک از رنگ یکسان استفاده کنید. یکی از نکاتی که در نحوه ی ست کردن انوع شلوارک و شرتک باید توجه داشت، انتخاب از رنگنبدی مناسب است. اکنون سوالی که برای شما پیش می آید، این است که چه رنگبندی هایی در ست کردن با شلوارک، مناسب می باشند. در این مرحله بهتر است با تئوری رنگ ها آشنا باشید. هر چقدر از علم رنگ شناسی آگاه باشید، چیدمان رنگی زیبایی را برای استایل خود انتخاب خواهید کرد. برای انتخاب رنگ می توانید برای بالا تنه در کنار شلورک تان از رنگ یکسان، یا همان تنالیته ی رنگی استفاده کرد. اما لازم به ذکر است که رنگبندی های مکمل و متضاد هم می توانند ست لباس را بسیار شیک و جذاب نشان دهند. برای انتخاب رنگبندی مناسب برای ست لباس ورزشی باید بدانید که کدام رنگ، به عنوان رنگ مکمل رنگ مورد نظر یاد می شود. تا باتوجه به آن، رنگبندی را انتخاب کنید.
  • از طرفی می توانید در نحوه ی ست کردن شلوارک با سایر لباس زنانه ی خود، از یک جنس یکسان استفاده کنید. در واقع در این نوع استایل زدن، جنس و بافت پارچه ی بالاتنه و پایین تنه یکسان دیده می شود.
  • یکی از شیک ترین نوع استایل زدن شلوارک ورزشی زنانه، ست شدن با اکسسوری ها می باشد. می توانید از یک اکسسوری در استایل استفاده کنید و از لحاظ طرح و رنگ با شلوارک ست کنید. این نوع ست کردن، در مواقعی که لباس های تان به خوبی در کنار هم ست نمی شود، یک راهِ میانبر بسیار مناسب است. از طرفی امروزه اکسسوری، به عضوی جدایی ناپذیر ست لباس زنانه تبدیل شده است. چرا که جذابیت استایل را چند برابر نشان می دهد. پس با انتخاب این نوع ست کردن، با یک تیر دو نشان می زنید. اکسسوری هایی که در باشگاه ورزشی قابل استفاده می باشد، مثل جوراب، مچ بند، هد بند و مواردی این چنینی است.
  • شلوارک ورزشی طرح دار را، فقط می توانید با بالا تنه ی طرح ساده استایل کنید. اما در شلوارک ورزشی مدل ساده، کاملاً دستتان باز است؛ بدین صورت که می توانید برای ست لباس ورزشی زنانه بالاتنه هم طرح دار و هم ساده انتخاب داشته باشید.

 ست سفید نیم تنه و شلوارک

اصولی ست کردن شلوارک ورزشی زنانه برای بانوان بر چه قواعدی باید انجام شود؟

  • فرم بدن: یکی از مواردی که هنگام پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه باید در نظر داشته باشید، شکل ظاهری فرم بدنتان است. به طور مثال برای ست کردن شلوارک، باید لباسی را برای بالا تنه انتخاب کنید که فرم زیباتری به اندام شما دهد.
  • تناسبات: به هماهنگی و تناسبات کل استایل از بالا تا پایین، توجه کنید. مثلاً قد شلوارک ورزشی کوتاه است، لباسی برای بالا تنه انتخاب کنید که مانند نیم تنه کوتاه باشد، تا با کوتاهی پایین تنه هماهنگی کافی داشته باشد. اما گاهی اوقات تنوع بخشیدن در تناسبات بهترین نوع ست کردن را می سازد، پس می توانید تضاد را هم وارد استایل خود کنید. بدین صورت که با پوشیدن بلوز آستین بلند، در کنار شلوارک ورزشی تضاد زیبایی را در کل استایل رقم خواهید زد.
  • رنگ پوست: در هنگام ست کردن شلوارک، به کل رنگ بندی استایل به گونه ای توجه داشته باشید، که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد. اگر تمام قواعد را به درستی انجام داده باشید اما این مرحله را از قلم انداخته باشید، ممکن است در استایلی که برای خود ساخته اید، زیبا دیده نشوید.
  • رنگ و تم فصل: توجه به فصل مورد استفاده در ست کردن شلوارک ورزشی زنانه، می تواند یک زیبایی متفاوتی را به استایل بخشد. در واقع بهتر است در هنگام ست کردن شلوارک از رنگ های تم فصل در استایل به کار ببرید. مثلاً اگر در فصل بهار، می خواهید استایل ورزشی داشته باشید، شلوارک و بالاتنه را از رنگ های بهاری مثل صورتی در کنار سفید یا آبی انتخاب کنید. برای فصل تابستان از تم رنگی سبز مطابق این فصل می توانید در کل استایل بهره ببرید. فصل پاییز بهتر است تنالیته ی رنگ های گرمی مثل نارنجی و کرم و قهوه ای در پایین تنه و بالا تنه دیده شود. برای زمستان از رنگ های سرد مثل آبی برای پایین تنه و بالا تنه از رنگی مثل یاسی می توانید انتخاب داشته باشید.

همین نکات کوچک اما اساسی می تواند استایلی چشم نواز را برای شما خلق کند. پس از این قواعد و ضوابط در هنگام ست لباس زنانه غافل نشوید.

بیشتر بخوانید: راهنمای ست کردن شورتک ورزشی زنانه سیملس

ست شلوارک ورزشی زنانه با نیم تنه آستین دار

بهترین ست کردن شلوارک ورزشی زنانه

بهترین استایلی که در کنار شلوارک ورزشی زنانه می توان در نظر داشت، نیم تنه ورزشی است. اگر تصمیم به ست کردن شلوارک ورزشی گرفته اید، می خواهید شیک ترین و زیباترین استایل ورزشی را داشته باشید، آن را با نیم تنه بپوشید. پیشنهاد فروشگاه ریبون در کنار شلوارک، استفاده از انواع مدل های خاص نیم تنه ورزشی زنانه در صفحه ی این فروشگاه است. می توانید وارد فروشگاه شوید و هر لباسی که می خواهید برای ست کردن شلوارک انتخاب کنید و به صورت اقساطی از ریبون خریداری کنید. نیم تنه
ورزشی زنانه، یکی از محبوب ترین لباس ورزشی برای بانوان می باشد. ترکیب شلوار یا شرتک ورزشی با نیم تنه به قدری زیبا دیده می شود که تمام نگاه ها را مجذوب استایل خواهد کرد.

 شلوارک طرحدار سفید

آسان ترین راه ست کردن شلوارک ورزشی زنانه

اگر می خواهید هر بار که شلوارک ورزشی مدل جدیدی را خریداری کنید، این همه نکات را در نظر نگیرید، می توانید موارد زیر را در هنگام خرید اعمال کنید:

  • شلوارک از رنگ خنثی مثل سفید، کرم، طوسی و مشکی بخرید. چرا که رنگ های خنثی با توجه به نامی که دارند، به راحتی در کنار سایر رنگ ها به هماهنگی می رسند.
  • از شلوارک های ساده و بدون طرح انتخاب کنید تا در ست کردن با سختی مواجه نشوید. چنانچه شلوارکی با طرح شلوغ خریداری کردید، می توانید از بین رنگ داخل شلوارک، برای بالاتنه ی خود انتخاب داشته باشید. اما در نظر داشته باشید که در همچین مواقعی برای بالا تنه، حتماً لباس ورزشی زنانه با طرح ساده تهیه کنید.

 شلوارک جذب سیملس

سخن آخر ست کردن شلوارک

تمام موارد گفته شده یکسری قواعد در زمینه ی استایل کردنِ ست لباس زنانه ورزشی است. می توانید این نکات را در سایر لباس ورزشی هم برای خود در نظر داشته باشید. اگر به تازگی قصد خرید شلوارک ورزشی کمر گنی یا سیملس دارید، حتماً مقاله ی ریبون در این رابطه” راهنمای ست کردن شلوارک ورزشی زنانه گنی” را مطالعه بفرمایید. اگر وارد صفحه ی فروشگاه ریبون شوید می توانید اصول استایل زدن سایر لباس های زنانه ی ورزشی را هم یاد بگیرید، چرا که در این زمینه مطالبی را تهیه کرده است.

 پیشنهاد ریبون: بررسی انواع و مدل های مختلف شیکر ورزشی