راهنمای ست کردن شورتک ورزشی زنانه سیملس
راهنمای ست کردن شورتک ورزشی زنانه سیملس

آیا با انواع ست شورتک ورزشی زنانه سیملس، آشنا هستید؟ آیا به تازگی یک شرتک ورزشی خریده اید و نمی دانید چگونه آن را استایل کنید؟ اگر دغدغه ی ست شرتک ورزشی زنانه سیملس را در سر دارید و نمی دانید که با چه لباس هایی استفاده کنید، تا انتهای این مقاله از فروشگاه معتبر ریبون، با ما همراه باشید.

لازم است بدانید حتی اگر بهترین و زیباترین شرتک ورزشی سیملس را انتخاب کرده باشید اما آن را به درستی و اصولی استایل نکرده باشید، زیبایی های این لباس را از دست داده اید. شرتک ورزشی زنانه از جنس سیملس، بین خانم های ورزشکار بسیار محبوب و پر طرفدار است. از این رو این لباس ورزشی پرفروش، برای خانم ها دغدغه ی ست کردن را به همراه می آورد.

لازم نیست نگران باشید، در ادامه نکاتی از نحوه ی اصولی استایل کردن را در اختیارتان گذاشته ایم تا بتوانید در این زمینه مستقل عمل کنید و هر زمان که خواستید یا هر لباسی را که تمایل داشتید، با شورتک سیملس ست کنید.

اصول و نحوه ی ست شورتک ورزشی زنانه سیملس
مشاهده کنید: شلوارک ورزشی زنانه

اصول و نحوه ی ست شورتک ورزشی زنانه سیملس

  • توجه به قد لباس: قد شورتک ورزشی زنانه سیملس در ست، کوتاه است پس بهتر است قد لباسِ بخش بالا تنه، بلند تر باشد تا دید کلی از استایل، به صورت متضاد دیده شود. البته اگر تمایل به پوشیدن لباس های باز و کوتاه دارید، می توانید لباسی با قد کوتاه هم برای بالا تنه انتخاب کنید. قدِ لباس بالا تنه در کوتاه ترین حالت ممکن، تکرارِ تناسبات به زیبایی است. در واقع تضاد یا تکرار می تواند اصول اندازه ی لباس انتخابی بالاتنه در ست شورتک ورزشی زنانه باشد.
  • توجه به جنس لباس: برای اینکه ست شورتک ورزشی زنانه سیملس به نهایت جذابیت برسد، بهتر است جنس لباس ورزشی زنانه ی بالا تنه هم از همان جنس باشد. در اینصورت به صورت ست ورزشی زنانه ای دیده می شود که آماده خریداری است. هارمونی و همانگی بین جنس لباس ورزشی در بالا تنه و پایین تنه، شما را برای رسیدن به خوش استایلی یاری خواهد کرد.
  • توجه به رنگبندی: اهمیت انتخاب رنگ مناسب برای ست کردن شورتک بسیار مهم است. رنگ شرتک ورزشی زنانه سیملس باید با رنگ لباس بالا تنه هماهنگی داشته باشد. می توانید برای ست کردن با شورتک، از همان طیف رنگیِ لباس بالا تنه انتخاب کنید. اگر می خواهید، باسن بزرگتر دیده شود، پس بهتر است برای بالا تنه رنگ روشن تری را انتخاب کنید. در انتخاب رنگ می توانید هم از رنگ های متضاد و هم از رنگ های مکمل استفاده کنید. برای ست کردن اصولی از طریق رنگبندی، بهتر است با تئوری رنگ ها آشنا باشید. در اینجا چند نمونه ست رنگی را به پیشنهاد ریبون، در اختیارتان قرار داده ایم. مثلاً از رنگ قرمز با مشکی، رنگ سبز پاستیلی با لیمویی، رنگ صورتی با طوسی و رنگ های دیگر می توانید برای ست کردن ایده بگیرید.
  • استفاده از طرح و مدل های ساده: اگر هیچ گونه از موارد بالا در کمد لباستان نبود، می توانید از لباس های ساده و بدون طرح و نقش برای ست کردن استفاده کنید؛ در این حالت با کمترین سختی، استایل ورزشی مناسبی برای خود ساخته اید. می توانید انواع شورتک ورزشی زنانه از جنس محبوب سیملس را در فروشگاه معتبر ریبون مشاهده کنید و با ارزان ترین قیمت خریداری کنید. اگر تمایل دارید علاوه بر شرتک با شلوارک ورزشی نیز  یک استایل جذاب بزنید، شما را به خواندن مقاله ای دیگر از فروشگاه ریبون با عنوانِ “استایل ورزشی جذاب با شلوارک ورزشی زنانه” دعوت می نماییم.
  • اکسسوری: در نهایت اگر دست و بالتان برای موارد گفته شده، به هنگام ست کردن بسته بود، می توانید از یک آیتم اضافی یا سوم کمک بگیرید. مثلا کتونی اسپرتی را بپوشید که با طرح و رنگ شرتک ورزشی زنانه سیملس همخوانی لازم را داشته باشد. می توانید از هدبند ورزشی یا مچ بند ورزشی به عنوان اکسسوری استایل ورزشیتان استفاده کنید. در انتخاب هد بند نیز رنگی را انتخاب کنید که با شرتک هارمونی کافی را داشته باشد. البته بهتر است که از یک رنگ یکسان برای ست شدن انتخاب شده باشد.
دامن ورزشی زنانه مدل بوگاتی کد 403023

دامن ورزشی زنانه مدل بوگاتی کد 403023

مشاهده و خرید

ست شورتک ورزشی زنانه با انواع لباس ورزشی

ست شورتک ورزشی زنانه با انواع لباس ورزشی

اگر به تازگی تصمیم به خرید شورتک ورزشی گرفته اید اما نمی دانید با کدام یک از لباس های ورزشی کمدتان، قابل پوشیدن است، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله، شما را در نحوه ی ست کردن اصولی شورتک ورزشی زنانه جنس سیملس آشنا کرده ایم. اکنون چند ست پیشنهادی از انواع لباس ورزشی را برایتان آماده کرده ایم تا بتوانید برای استایل کردن، چند ایده در ذهن داشته باشید. بعد از خواندن این مقاله، با خیالی راحت می توانید ست شرتک ورزشی زنانه سیملس تهیه کنید، چرا که دیگر در زمینه ی ست کردن آن حرفه ای شده اید.

مشاهده کنید: شلوارک ورزشی مردانه

شرتک ورزشی زنانه سیملس را با انواع لباس هایی که در زیر به صورت پیشنهادی ارائه شده است، به راحتی می توانید ست کنید تا خوش استایل دیده شوید:

ست شرتک ورزشی زنانه سیملس با نیم تنه ورزشی زنانه

ست شرتک ورزشی زنانه سیملس با نیم تنه ورزشی زنانه

برای اینکه شیک و زیبا دیده شوید، می توانید برای ست شورتک ورزشی زنانه سیملس از میان انواع نیم تنه ورزشی زنانه، یکی را انتخاب کنید. مخصوصا نیم تنه های کاپدار بسیار ایده ی قشنگی برای ست شرتک ورزشی می باشد. انواع نیم تنه ورزشی زنانه در فروشگاه ورزشی ریبون موجود است. در صورت تمایل می توانید یکی از آن ها را با شرتک مورد نظر ست کنید.

شرتک ورزشی قد کوتاهی در استایل دارد، هنگامی که با نیم تنه ورزشی ست شود، تعادل در استایل به بهترین شکل رعایت شده است. از این رو، بهترین ایده برای ست کردن شرتک ورزشی، لباس ورزشی نیم تنه می باشد. اکنون لازم است چند مورد از انواع نیم تنه ورزشی را برای ست کردن مثال بزنیم. نیم تنه ای با مدل دکلته، رومی، دو بنده، پشت ضربدری و موارد دیگر برای ست شدن با شورت ورزشی زنانه سیملس بسیار انتخاب زیبایی می تواند باشد.

انواع نیم تنه ورزشی به قدری زیبا و جذاب طراحی شده اند که به هنگام ست کردن، دیگر سراغ لباس دیگری نخواهید رفت.

دامن ورزشی زنانه مدل بوگاتی کد 403028

دامن ورزشی زنانه مدل بوگاتی کد 403028

مشاهده و خرید

ست شرتک ورزشی زنانه سیملس با تاپ ورزشی زنانه

ست شرتک ورزشی زنانه سیملس با تاپ ورزشی زنانه

اصولاً کسانی که شرتک ورزشی زنانه سیملس را خریداری می کنند، علاوه بر زیبایی به دنبال راحتی هم هستند. استایلی مناسب برای زیبا ست شدن در کنار شورتک ورزشی، انواع تاپ های زیبای زنانه است. تاپ های ورزشی زنانه به اندازه ی نیم تنه ها، برای ست شدن با شورتک سیملس مناسب هستند. می توانید مدل های جذاب و زیبایی از تاپ را انتخاب کنید تا در ست شدن با شرتک، به زیبایی استایل را چند برابر کند. انواع مدل هایی از تاپ ورزشی زنانه که با شورتک ورزشی سیملس قابلیت ست شدن را دارند، می توان به مدل های تاپ زنانه مثل پشت باز، پشت ضربدری، یقه هالتر و موارد دیگری اشاره کرد.

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403031

شلوارک زنانه مدل سیملس کد 403031

مشاهده و خرید

ست شورتک ورزشی زنانه سیملس با تیشرت ورزشی زنانه

ست شورتک ورزشی زنانه سیملس با تیشرت ورزشی زنانه

جذاب ترین لباسی که می توان در کنار شرتک ورزشی زنانه سیملس پوشید، تیشرت ورزشی می باشد. البته بهتر است تیشرت هایی را انتخاب کنید که آزاد و اور سایز هستند. تیشرت هایی که قد بلند تری از سایر لباس ها دارند، جذابیت زیبایی را در کنار شورتک ورزشی زنانه به همراه خواهند داشت.

شلوارک ورزشی زنانه کد 403034

شلوارک ورزشی زنانه کد 403034

مشاهده و خرید

ست شرتک ورزشی زنانه سیملس با کراپ ورزشی زنانه

ست شرتک ورزشی زنانه سیملس با کراپ ورزشی زنانه

هیچ لباسی به اندازه ی کراپ ورزشی برای ست شورتک ورزشی زنانه ایده آل و منحصر به فرد نخواهد بود. کراپ مانند نیم تنه تناسبات بالا تنه و پایین تنه را در کنار استایل شورتک ورزشی حفظ می کند. اگر تمایل دارید لباستان هم زیبا دیده شود و هم راحت و آزاد باشد، می توانید برای ست شورتک ورزشی تان، کراپ ورزشی تهیه کنید.

شورتک ورزشی زنانه کد 403039

شورتک ورزشی زنانه کد 403039

مشاهده و خرید

ست شورتک ورزشی زنانه سیملس با بلوز ورزشی

ست شورتک ورزشی زنانه سیملس با بلوز ورزشی

اگر از لباس های ورزشی زنانه، همیشه آستین دارها را انتخاب می کنید؛ می توانید برای ست شدن در کنارِ شرتک ورزشی زنانه، بلوز های آستین بلند تهیه کنید. بلوز نسبت به شرتک در پایین تنه پوشیده تر است، و یک تضاد جذابی را برای استایل ورزشی شما می سازد. جدید ترین بلوزی که می توان با شورتک ورزشی زنانه سیملس استایل کرد، بلوز نیم تنه فینگر دار می باشد.

شورتک ورزشی زنانه کد 403042

شورتک ورزشی زنانه کد 403042

مشاهده و خرید

مطالعه کنید: نکات مهم شستشو و نگهداری شلوارک ورزشی زنانه

ست شورتک ورزشی زنانه سیملس

 سخن آخر:

با توجه به نکات و اصول ست کردن شرتک ورزشی زنانه سیملس، در نهایت تصمیم  گیرنده اصلی خودتان هستید. لباسی را انتخاب و ست کنید که کاملاً بابِ میلتان است. در ست شورتک ورزشی زنانه سیملس خود، نهایت سلیقه و خلاقیتتان را به خرج دهید و زیباترین ها را خریداری کنید. در کلام آخر، استایلی شیک و زیبا را برایتان آرزومندیم. اگر هم با جنس سیملس آشنایی کافی را ندارید،  می توانید مقاله ی دیگری از ریبون تحت عنوانِ ” جنس به کار برده شده در شلوارک های ورزشی زنانه چیست؟” را مطالعه کنید.