راهنمای ست کردن لباس زنانه سورمه‌ای

ست کردن لباس زنانه سورمه‌ای به شرط آنکه به درستی انجام شود ، استایل زیبا و شیکی را بوجود می آورد. شما را در این زمینه راهنمایی می کنیم.

ست کردن برخی از لباس ها به دقت و وسواس بیشتری نیاز دارد. شاید برای ست کردن یک مانتوی مشکی یا کرمی ، کار سختی در پیش نداشته باشید. اما برای ست کردن یک مانتوی سورمه ای باید دقت بیشتری داشته باشید و کمد لباس های خود را زیر و رو کنید.

توجه به ترکیب رنگ ها در ست کردن رنگ سورمه ای

برای ست کردن لباس زنانه سورمه‌ای ، باید از رنگ هایی استفاده کنید که با رنگ سورمه ای به نوعی تناسب داشته باشند. ترکیب رنگ آبی روشن با سورمه ای ، بی نظیر خواهد بود و استایل جذابی را رقم می زند. ترکیب رنگ سفید و سورمه ای ، زیبا خواهد بود. رنگ هایی مانند آبی روشن ، سفید ، قرمز ، مشکی و … از رنگ هایی هستند که در کنار سورمه ای بسیار زیبا می شوند.

کاپشن مردانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع کاپشن مردانه

رنگ سورمه ای با رنگ روشن و درخشان

بانوان جسور برای ست کردن لباس زنانه سورمه‌ای ، رنگ های روشن و درخشان را انتخاب می کنند. رنگ سورمه ای با رنگ های روشن متعددی ست می شود. شاید گمان کنید که ترکیب سورمه ای و نارنجی ، یک فاجعه است. اما این چنین نیست. باید اهل ریسک باشید تا متوجه شوید ترکیب نارنجی و سورمه ای چقدر زیبا خواهد شد. یک سرهمی نارنجی با یک کت سورمه ای بسیار زیبا می شود. ترکیب دامن نارنجی با بلوز سورمه ای بسیار زیبا می شود. ترکیب هودی نارنجی با شلوار سورمه ای و شال سورمه ای بسیار زیبا خواهد شد. بنابراین برای ست کردن رنگ سورمه ای باید اهل ریسک باشید و صرفاً به سراغ رنگ های تکراری و همیشگی نروید.

ترکیب رنگ سورمه ای با رنگ خنثی

یک ایده دیگر برای ست کردن لباس زنانه سورمه‌ای ، ترکیب رنگ سورمه ای با رنگ خنثی می باشد. برای ترکیب سورمه ای و رنگ خنثی ، بهتر است سورمه ای را بیس قرار دهید و رنگ خود را برای سایر آیتم ها درنظر بگیرید. ترکیب دامن بژ با بلوز سورمه ای ، فوق العاده زیبا می شود. شلوار سورمه ای با هودی یا بلوز بژ ، کاملاً با یکدیگر مچ می شوند و ظاهر زیبایی را ایجاد می کنند. اگر از رنگ های خنثی روشن در ترکیب با رنگ سورمه ای استفاده کنید ، ترکیب زیباتری را بوجود می آورید.

بیشتر بخوانید: کفش روزمره زنانه

 لباس سفید سرمه ای

ترکیب رنگ سفید و سورمه ای برای لباس بانوان

یک ایده دیگر برای ست کردن لباس زنانه سورمه‌ای ، ترکیب سفید و سورمه ای است. این ترکیب ، یک ست کلاسیک را ایجاد می کند که همواره طرفداران خاص خود را دارد. شلوار سفید و بلوز سورمه ای ، با یکدیگر ترکیب بسیار زیبایی را ایجاد می کنند. برای یک مهمانی و دورهمی می توانید ترکیب دامن سفید سورمه ای با شومیزی به رنگ خنثی را انتخاب کنید. لباس هایی که دارای طرح سفید سورمه ای هستند ، بسیار زیبا می شوند و شما را جذاب نشان می دهند. یک شومیز سفید را به همراه شلوار جین آبی و مانتو سورمه ای بر تن کنید. این ترکیب ، فوق العاده شیک می شود. برای این ترکیب می توانید از یک کیف و کفش سورمه ای ست استفاده کنید.

ست سرمه ای مشکی ، یک ایده برای ست کردن لباس زنانه سورمه‌ای

از قدیم الایام به ست کردن رنگ سورمه ای با مشکی ، علاقه زیادی نشان داده می شد. انگار پیوند مستحکمی میان رنگ مشکی و سورمه ای وجود دارد. اگر می خواهید ترکیب مشکی و سورمه ای زیبا شود ، بهتر است از لباس هایی با جنس متفاوت استفاده کنید. یک مانتوی سرمه ای با شلوار جین سورمه ای و شومیز مشکی به همراه کیف و کفش مشکی ، استایل جذابی را بوجود می آورد. برای این رنگ ها حتماً از اکسسوری های مناسبی استفاده کنید. می توانید از ساعت های مچی با بند مشکی یا سورمه ای استفاده کنید. همچنین می توانید یک انگشتر با نگین سورمه ای یا مشکی را انتخاب کنید تا استایل جذابی را رقم بزنید. بهتر است یک آرایش زیبا با سایه های تیره را برای این استایل برگزینید. تنها کافیست که در انتخاب تک تک آیتم ها دقت کنید و هر لباسی را سرسری انتخاب نکنید.

استایل رسمی و غیررسمی با رنگ سورمه ای

 لباس سرمه ای غیر رسمی

ست کردن لباس زنانه سورمه‌ای برای استایل رسمی و غیررسمی شما مناسب است. در واقع رنگ سورمه ای ، رنگی نیست که صرفاً برای برخی از استایل ها مناسب باشد. کاربرد لباس های سورمه ای بسیار زیاد است. اگر قرار است به یک عروسی یا مهمانی رسمی بروید ، می توانید یک پیراهن گیپور سورمه ای را با یک دامن ساتن مشکی و اکسسوری های سورمه ای ست کنید. برای یک دورهمی یا مهمانی خودمانی می توانید یک تاپ سورمه ای را با شلوار جین سورمه ای ست کنید. این ترکیب ، فوق العاده زیبا و شیک است.

بیشتر بخوانید: اورال مجلسی چیست ؟

رنگ سورمه ای برای تمامی فصل ها

ست کردن لباس زنانه سورمه‌ای برای تمامی فصول مناسب است. در واقع رنگ سورمه ای ، یک رنگ دلنشین برای تمامی فصول است که برای انواع استایل های بهاری ، تابستانی ، پاییزی و زمستانی مناسب است. اگر به ویترین مغازه ها و فروشگاه های پوشاک نگاهی بیاندازید مشاهده می کنید که همواره لباس های سورمه ای در آن دیده می شوند. زیرا لباس های سورمه ای همواره در معرض دید و توجه مشتریان قرار می گیرند.

ایده های مختلف ست کردن لباس زنانه سورمه‌ای

لباس سورمه ای ، از جمله لباس های کاربردی بسیار زیبایی است که همواره طرفداران زیادی دارد. سورمه ای بر خلاف مشکی که تیره مطلق و خشن است ، اندکی ملایم تر و لطیف تر است. مزیت این رنگ این است که به هر رنگ پوستی می آید. بنابراین بانوان سفید روی ، سبزه روی ، گندم روی و … می توانند از لباس سورمه ای استفاده کنند. اطمینان داشته باشید که در صورت درست ست کردن لباس سورمه ای در هر مهمانی و هر مجلسی خواهید درخشید. تنها کافیست که نکات گفته شده را از یاد نبرید.