راهنمای ست کردن هودی مردانه در استایل هایی جذاب

یکی از خوشایند ترین کارها، رسیدگی به ظاهر و ست کردن لباس ها است. وقتی لباس خاص و جدیدی به بازار می آید، بسیاری اولین نفر آن را تهیه می کنند. اما بعد از خریدن آن، نمی دانند در کدام موقعیت باید از آن استفاده کنند. یا با کدام یک از لباس هایشان زیباتر می شود. مثلا در هنگام ست کردن هودی مردانه با سایر لباس ها، تقابل سنت و مدرنیته ممکن است افراد را سردرگم کند.

از طرفی در شبکه های اجتماعی، ست هودی مردانه با کت های بزرگ را مشاهده می شود. اما استفاده از یک لایه لباس کلاهدار قطور، زیر لباس های سنگین ِدیگر منطقی به نظر نمی رسد. داشتن اطلاعات درباره نحوه استفاده از هر کدام از این آیتم ها، در ست کردن هودی مردانه، کمک زیادی می کند.

نحوه ست کردن هودی مردانه

ست کردن هودی مردانه کار بسیار ساده ای است. کافی است هر فرد بداند چه استایلی به او می آید. مثلا برای ست کردن هودی مردانه در استایل غیر رسمی باید از یک سری آیتم هایی استفاده کرد که در استایل رسمی یا کلاسیک معادلی ندارند. اطلاعاتی درمورد توانایی های هر قطعه لباس در ایجاد ظاهری جذاب، می تواند افراد را در ساختن یک ترکیب خوشایند با هودی، یاری کند.

ست کردن هودی مردانه

استایل غیر رسمی با هودی

اولین استایلی که با هودی ست می شود، ست استایل غیر رسمی است. علت این مسئله این است که یک هودی به تنهایی، عنصری غیر رسمی و کژوال به نظر می رسد. اما استفاده از سایر عناصر غیر رسمی، مهر تایید محکمی بر کژوال بودن یک استایل است. برخی از لباس هایی در هنگام ست کردن هودی مردانه در استایل کژوال، بسیار پر کاربرد هستند عبارت اند از: شلوار یوگا، شلوار جاگر و کت بارانی بهاری. در ادامه این آیتم ها بیشتر توضیح داده می شود.

ست کردن هودی مردانه با شلوار یوگا

شلوار یوگا، مدلی از شلوار ضخیم و کشی است که کاملا به بدن می چسبد. لگ های اسپرت، نوعی از این شلوارها هستند. آن ها از گرفتگی و آسیب عصلات در هنگام ورزش جلوگیری می کنند. در ست کردن با هودی مردانه، بهتر است از شلوار یوگای مشکی یا رنگ هودی استفاده شود. این ست، استایل افراد را کمی ورزشی نشان می دهد و برای دویدن در فضای باز، مناسب و کاربردی است.

ست کردن هودی مردانه با شلوار جاگر

بیشتر بخوانید: خرید هودی زنانه

ترکیب شلوار جاگر مردانه با یک هودی نیم تنه، بیشتر ترکیبی ورزشی است؛ اما اگر هودی بلند باشد، استایل شیک کژوالی می سازد. مدل های مختلف شلوار جاگر راحت هستند و از این نظر، برای استفاده به همراه هودی های نرم و تو کرکی مناسب هستند. این استایل به حدی میان نوجوانان عادی است که استفاده از آن، افراد را خوش سلیقه نشان خواهد داد.

ست کردن هودی مردانه با شلوار استرچ ورزشی

شلوارهای استرچ، یا لگ های کشی گنی، مدل هایی از شلوار هستند که برای باریکتر نشان دادن بخش کمر، به همراه هودی استفاده می شوند. در این صورت معمولا هوا باید کمی سرد باشد تا بتوان در زیر هودی از لباس دیگری نیز استفاده کنید. تا بتوان در محیط داخلی لایه هودی را حذف کرد. به علاوه در ست هودی با شلوار استرچ، بهتر است هودی نازک باشد. زیرا در این صورت به تن زیباتر می ایستد و زود خراب نمی شود.

این ست، برای ورزش در پاییز و زمستان که هوا سرد است، بیشتر کاربرد دارد. ست هودی و شلوار استرچ، ترکیبی ورزشی است. در روزهای خنک و در باشگاه نیز می توان از این ست استفاده کرد.

ست کردن هودی مردانه با کت جین

هنگام ست کردن هودی مردانه با شلوار جین بگی یا لوز فیت، می توان از یک کتِ راحت جین نیز استفاده کرد. در این صورت، تحولی که در استایل به وجود می آید، همه را متعجب خواهد کرد. این ست، افراد را جذاب نشان می دهد و یکی از کژوال ترین ترکیب هایی است که افراد از آن استفاده می کنند.

ست کردن هودی مردانه با پافر

هنگام ست کردن پافر مردانه با هودی، استفاده از رنگ های مختلفی ممکن می شود. در این روش، پافر را باید روی یک هودی نازک تن کرد تا آزادی حرکت فرد تحت الشعاع قرار نگیرد. اگر از پافر بلند استفاده می شود، استفاده از شلوارهای رنگ روشن توصیه می شود.
ست کردن هودی مردانه پاییزی

ست کردن هودی مردانه با استایل شیک

نحوه دیگر ست کردن هودی مردانه، استفاده از آن در استایل نیمه رسمی و به همراه کت های تک است. در این صورت، هودی یک استایل خشک و جدی را کمی راحت تر می کند. به همین دلیل، بسیاری از آقایان قد بلند، به ست کردن هودی با لباس هایشان بیشتر علاقه دارند.

برخی از ست های این بخش، واقعا جذاب و مردانه هستند. ست هودی به این صورت، از جدیت ظاهر فرد نمی کاهد؛ بنابراین می توان این استایل ها را در موقعیت های کاملا رسمی نیز به سادگی استفاده کنید.

ست هودی با کت چرمی

در ست کردن هودی مردانه با کت چرمی، مهمترین نکته توجه به خوش استایلی و راحتی هودی است. ست هودی طوسی با کت چرمی عسلی یا زرشکی، از پر استفاده ترین ست های هودی در ترکیبی به جز کژوال است. در این مدل ست، اندازه کت باید کوتاه یا نهایتا تا پایین کمر باشد. به علاوه رنگ هودی با شلوار نباید متضاد باشد. در این استایل می توان از کفش چرمی همرنگ کت استفاده کرد تا استایل فرد، جذاب، راحت و شیک به نظر برسد.

ست هودی با پیراهن مردانه

در این ست نیز، هودی در لایه زیری قرار می گیرد. پیراهن مردانه در این حالت، بهتر است یک مدل چهارخانه جذاب و کمی ضخیم کتانی باشد. در این صورت، پس از ست کردن هودی مردانه با آن، لباسی بسیار مناسب برای روزهای بادی خواهید بود.

بیشتر بخوانید: نحوه مرتب تا کردن هودی مردانه

ست هودی با پالتو

از دیگر روش های ست کردن هودی مردانه، با استفاده از پالتو بلند و نازکی است. در این روش، پالتو باید کمی بلند باشد و برای جذابیت بیشتر استایل، نباید دکمه های آن را بست. در این صورت بخش پشت و دنده های فرد گرم می ماند و در قسمت جلوی بدن آزادی حرکت کافی خواهد داشت.

ست هودی با کت تک

روش دیگر ست کردن هودی مردانه، با استفاده از کاپشن یا کت تک نازک است. اگر ست با یک کت تک شیک یا مجلسی باشد، در مهمانی های نیمه رسمی، استایل پاییزه جذابی با هودی برای فرد می سازد. به علاوه، اگر رنگ کت تک با شلوار مردانه جین با پارچه ای ست نباشد، ایرادی ندارد. زیرا اکثر کت های تک به همین صورت ست می شوند.
ست کردن هودی پاییزی

نکاتی که در هنگام ست کردن هودی مردانه باید در نظر داشته باشید

اما برخی نکات مهم نیز در هنگام ست کردن هودی مردانه اهمیت زیادی دارند. در این بخش این موارد ذکر می شود:

  • زیاده روی اشتباه است: در استفاده از لایه های لباس، باید به دمای بیرون از خانه توجه کرد.
  • باید در انتخاب طرح و رنگ دقت کرد: مثلاٌ نباید یک هودی زنانه با طرح ریک اند مورتی را با پیراهن چهارخانه، ست کرد.
  • اندازه مهم ترین نکته است: در ست کردن شلوارهای مردانه با هودی، باید به اندازه هودی توجه بیشتری نشان داد.
  • جسارت استایل را شکل می دهد: استفاده از ساده ترین رنگ های هودی مانند مشکی و طوسی، می تواند خسته کننده و تکراری باشد.
  • ضخامت لباس نیز اهمیت دارد: اگر باران نمی آید، ست کردن هودی مردانه با بارانی خنده دار است.