ست کردن پافر مشکی
راهنمای ست کردن پافر مشکی

ست کردن پافر مشکی ، استایل جذابی را رقم می زند. در این مقاله ایده های خوب برای ست کردن این لباس جذاب را ارائه می دهیم.

رنگ مشکی همواره طرفداران زیادی دارد. رنگ مشکی ، همواره جذابیت های خود را داشته و بیشتر از هر رنگی ، موردتوجه قرار می گیرد. ست کردن لباس مشکی راحت تر از ست کردن لباس هایی به رنگ دیگر است.

یکی از لباس های جذاب برای پاییز و زمستان ، پافر است. پافر در رنگ های مختلفی طراحی و تولید می شود که یکی از آنها ، پافر مشکی است. برای ست کردن پافر مشکی ، از ایده های زیر استفاده کنید :

پافر مشکی با بلوز و شلوار سفید

پافر مشکی با بلوز و شلوار سفید

اولین پیشنهاد ما به شما برای ست با پافر سیاه ، شلوار جذب سفید به همراه یک لباس بالا تنه سفید است. لباس بالا تنه را می توانید از لباس بافت ، بلوز ، پلیور و … انتخاب کنید. اگر لباس بالا تنه شما سفید باشد و شلوار جذب سفیدی داشته باشید و یک پافر مشکی بر روی آن بپوشید ، استایل فوق العاده ای را رقم می زنید. انتخاب رنگ کلاه یا شال و روسری شما به سلیقه خودتان بستگی دارد. با توجه به رنگ پوست خود ، رنگ سفید یا مشکی را برای کلاه یا شال و روسری خود انتخاب کنید. به نظر ما ، رنگ مشکی برای کلاه یا شال و روسری مناسب این استایل بهتر است. حتماً با یک شلوار جذب سفید و بلوز سفید و یک پافر مشکی و شال مشکی ، جذاب خواهید شد.

پافر مشکی با بلوز و شلوار قرمز

ست کردن پافر مشکی با بلوز و شلوار قرمز

یک ایده دیگر ، بلوز و شلوار قرمز با پافر مشکی است. در استفاده از رنگ قرمز زیاده روی نکنید. یعنی به غیر از شلوار و بلوز ، هیچ چیز دیگر را قرمز انتخاب نکنید. بنابراین پس از انتخاب بلوز و شلوار قرمز برای پافر مشکی ، روسری یا شال خود را مشکی انتخاب کنید. برای این استایل ، حتماً جواهرات اسپرت زیبایی را درنظر بگیرید. توجه کنید که حتماً ناخن های خود را لاک قرمز بزنید. البته می توانید ناخن های خود را یکی در میان لاک قرمز و مشکی بزنید. ما به شما اطمینان می دهیم که این استایل بسیار چشم نواز خواهد بود و شما را شیک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن و سویشرت مردانه

پافر مشکی با بلوز و شلوار طوسی

پافر مشکی با بلوز و شلوار طوسی

یکی دیگر از ایده های جالب برای ست کردن پافر مشکی ، انتخاب بلوز و شلوار طوسی است که تناسب خوبی با رنگ مشکی دارد. شلوار مناسب برای این استایل را می توانید از میان شلوارهای بگ ، مام استایل ، جاگر و … انتخاب کنید. این استایل به هر خانمی با هر رنگ پوستی و با هر فرم هیکلی می آید. ترکیب رنگ مشکی و طوسی ، یک ترکیب فوق العاده است که شما را کشیده تر و جمع و جورتر نشان می دهد. این استایل ، بسیار زیبا خواهد بود و برای محیط های مختلف کارایی دارد.

پافر مشکی با بلوز و شلوار جین

پافر مشکی با بلوز و شلوار جین

یک ایده بی نظیر برای ست کردن پافر مشکی ، انتخاب بلوز و شلوار جین است. لباس های جین همواره پرطرفدار بوده اند و هیچ وقت از مد نیفتاده اند. مزیت مهم لباس های جین این است که با هر لباسی ست می شوند و استایل جذابی را ایجاد خواهند کرد. با توجه به این مسئله پیشنهاد می کنیم که به همراه پافر مشکی ، یک بلوز و شلوار جین بپوشید و یک استایل خیره کننده را رقم بزنید. این استایل برای هر زمانی و برای هر مکانی مناسب است. اگر هر روز این استایل را داشته باشید ، از آن خسته نخواهید شد و حتی به چشم دیگران ، تکراری دیده نخواهید شد.

پافر مشکی به همراه هودی و شلوار ست

پافر مشکی به همراه هودی و شلوار ست

یک ایده دیگر برای ست کردن پافر مشکی ، ترکیب پافر مشکی و هودی و شلوار ست می باشد. در انتخاب رنگ هودی – شلوار ست دست باز هستید و محدودیت ندارید. تقریباً می توان گفت هر ست هودی و شلواری ، به پافر مشکی می آید و یک استایل جذاب ایجاد می کند. مزیت این استایل ، چند لایه بودن آن است. هر زمان که احساس گرم بودن کردید و از شدت گرما کلافه شدید ، می توانید پافر خود را در بیاورید. چرا که با وجود هودی شلوار ست بدون داشتن پافر هم ، استایل خوبی خواهید داشت.

 اکسسوری زنانه و مردانه خرید و قیمت مشاهده

جدیدترین انواع 

ست کردن پافر مشکی با سرهمی یا اورال

ست کردن پافر مشکی با سرهمی یا اورال

ترکیب اورال و پافر مشکی ، ایده جذابی برای ست کردن این لباس جذاب و دوست داشتنی است. برای این استایل خود می توانید هر اورالی را انتخاب کنید. تنوع لباس های اورال بسیار زیاد است. تقریباً می توان گفت که هر نوع اورالی با پافر مشکی ست می شود و استایل جذابی را رقم می زند. جذابیت و زیبایی این استایل بسیار زیاد است. استایل پافر مشکی و اورال ، کاربردهای زیادی دارد. شما می توانید این استایل را برای مهمانی ، کوهنوردی ، گشت و گذار و … انتخاب کنید.

پافر مشکی به همراه مانتو – شلوار

پافر مشکی به همراه مانتو – شلوار

یک ایده دیگر برای ست کردن پافر مشکی ، پوشیدن پافر مشکی به همراه مانتو – شلوار است. برای این استایل هم می توانید مانتو شلوار ست را درنظر بگیرید و هم می توانید سایر مانتو شلوارها را انتخاب کنید. برای بانوانی که به هر علت به پوشیدن مانتو زیر لباس هایی مانند کت و کاپشن و … اهمیت می دهند ، این استایل می تواند کاربردی باشد. بهتر است رنگ مانتو و شلوار با یکدیگر یکسان باشد و با رنگ پافر تناسب داشته باشند.

کلام آخر

با ایده های مختلفی برای ست کردن پافر مشکی آشنا شدیم. هر یک از پیشنهاداتی که ارائه دادیم به نحوی زیبا هستند. نکته دیگری که لازم می دانیم به آن اشاره کنیم خرید پافر و سایر لباس های مناسب برای ست کردن با آن مانند هودی ، مانتو ، شلوار و … از یک فروشگاه معتبر و حرفه ای است که محصولات باکیفیتی را به شما ارائه کنند. فروشگاه اینترنتی ریبون ، اغلب محصولات نامبرده شده را دارا می باشد و آنها را با مناسب ترین قیمت به مشتریان عزیز و گرامی ارائه می کند. با ریبون ، شیک و به روز باشید.

بیشتر بخوانید: پافر چیست ؟

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.