شلوارک ورزشی در سفرهای تابستانی
راهنمای پوشیدن شلوارک ورزشی در سفرهای تابستانی برای آقایان

شلوارک ورزشی در سفرهای تابستانی ، گزینه مناسبی برای آقایان است تا در طول سفر احساس راحتی داشته باشند و گرما را کمتر حس کنند.

انتخاب استایل تابستانی برای آقایان ، دغدغه مهمی است. گرمای شدید تابستان سبب می شود که در انتخاب لباس مناسب برای این فصل حساسیت بیشتری داشته باشیم و به دنبال لباس هایی باشیم که ضمن زیبایی و جذابیت ، گرما را کمتر جذب کنند.

در انتخاب لباس سفر ، آزادی عمل بیشتری داریم. زیرا هیچگونه محدودیتی نداریم و می توانیم هر لباسی که دلخواهمان است را بپوشیم. به طور مثال یکی از لباس هایی که در حالت عادی برای استایل روزمره خود مناسب نمی دانیم ، شلوارک ورزشی است. اما در سفر به راحتی می توانیم این شلوارک ها را پا کنیم. اطلاعات خوبی برای تیپ زدن با شلوارک ورزشی در سفرهای تابستانی در اختیار شما قرار می دهیم.

کاربردهای شلوارک‌ های ورزشی

پیش از آنکه به چگونگی تیپ زدن با این شلوارک ها در سفر بپردازیم ، کاربرد کلی این شلوارک ها را توضیح می دهیم. شلوارک‌های ورزشی انتخاب بسیار خوبی برای دریا و ساحل ، پیک نیک ، دورهمی ، سفرهای خارجی ، جنگل ، کوهنوری ، ورزش در پارک ها و … هستند. در واقع پوشیدن شلوارک در این مکان ها با قوانین حاکم بر کشور ما مغایرت نداشته و ناهنجار نمی باشد. بنابراین بدون اینکه نگاه های پرمعنای دیگران را تحمل کنید می توانید آزادانه در این مکان ها شلوارک بپوشید. پس شلوارک ها دارای کاربردهای زیادی هستند. بنابراین به آقایان توصیه می کنیم که حداقل چندین شلوارک در کمد لباس های خود داشته باشند.

مشاهده کنید: لباس ورزشی مردانه

شلوارک‌های مردانه

انواع شلوارک‌های مردانه

انتخاب شلوارک ورزشی در سفرهای تابستانی باید با توجه به مواردی از قبیل جنس ، کیفیت ، تناسب با هوای فصل و … باشد. شلوارک هایی که در بازار هستند ، تنوع بالایی دارند. اگر می خواهید برای سفر خود صرفاً شلوارک ورزشی نخرید و از دیگر شلوارک ها استفاده کنید می توانید موارد زیر را خریداری کنید :

شلوارک‌های جین : این شلوارک ها بسیار پرطرفدار هستند و بیشتر موردتوجه آقایان هستند. حتی برای استایل های روزمره از این شلوارک ها استفاده می شود.

شلوارک‌های چین دار : این شلوارک ها به گونه ای هستند که چین های آنها تا می شود و به بخش جلویی کمر دوخته می شود.

شلوارک های ویژه دوچرخه سواری : برای انتخاب شلوارک ورزشی در سفرهای تابستانی ، می توانید این شلوارک ها را انتخاب کنید. این شلوارک ها بسیار جذب هستند و به گونه ای خاص طراحی شده اند که آزادی عمل زیادی برای رکاب زدن سریع فراهم می کنند.

شلوارک های شنا : یکی دیگر از شلوارک‌های ورزشی ، شلوارک های شنا می باشند که به صورت نایلونی و یا پلاستیکی هستند. این شلوارک ها برای شنا کردن در دریای خزر و … مناسب هستند.

شلوارک برمودا : طراحی این شلوارک ها با الهام از لباس های نیروهای مسلح در زمان جنگ جهانی دوم انجام شده است. این شلوارک ها را با کت بلیزر ست می کنند.

شلوارک‌های کارگو : طراحی این شلوارک ها مشابه شلوارک های نظامی است. این شلوارک ها در در بخش جلو و پایین خود دارای دو جیب هستند. این جیب های بزرگ ، از مزایای این شلوارک ها هستند که امکان نگهداری سوئیچ و کیف مدارک و و کارت عابر و … در داخل خود را فراهم می کنند.

بیشتر بخوانید: قیمت شلوارک ورزشی مردانه

"شلوارک

کاندیدای مناسب پوشیدن شلوارک ورزشی در سفرهای تابستانی

اگر استایل ورزشی دارید و ران های درشتی دارید ، شلوارک پا کنید. آقایانی که شانه های عریضی دارند و کمر باریک و شکم های جمع و جوری دارند می توانند انواع شلوارک‌های تابستانی را خریداری کنند.

اگر اندام شما ، ورزشکاری است می توانید شلوارک های رنگ روشن را خریداری کنید. اما آقایانی که در ناحیه شکم و پهلوی خود دچار نافرمی هایی هستند ، بهتر است شلوارک های رنگ تیره به ویژه مشکی را خریداری کنند.

آقایانی که پاهای لاغر و اندام لاغری دارند ، نباید شلوارک های گشاد را انتخاب کنند و باید به سراغ شلوارک های باریک و یا راسته بروند. شاید بگویید که ما با شلوارک های گشاد راحت تر هستیم ، اما باید خوش استایلی و خوش تیپ بودن خود را درنظر بگیرید و از همین جهت است که توصیه می کنیم شلوارک های گشاد نپوشید. ( استایل با شلوارک ورزشی در سفرهای تابستانی )

آقایانی که اندام های متوسطی دارند و ران های معمولی دارند ، بهتر است با توجه به هیکل خود به انتخاب شلوارک مناسب اقدام کنند. آقایانی با شکم و پهلوی بزرگ هرگز به پوشیدن شلوارک های تنگ اقدام نکنند. انتخاب شلوارک آزاد ، سبب می شود که نافرمی بدن شما اندکی پوشانده شود. شلوارک هایی با فرم پلیسه برای این دسته از آقایان مناسب نیست ، چرا که موجب بزرگتر دیده شدن شکم می شود. آقایانی با قد کوتاه و شکم بزرگ نباید شلوارک های تا زیر زانو پا کنند زیرا موجب کوتاه دیده شدن پاهای آنها و بزرگتر دیده شدن شکم آنها می شود.

شلوارک ورزشی در سفرهای تابستانی

شلوارک ورزشی در سفرهای تابستانی بهتر است چه جنسی داشته باشد ؟

حالا نوبت به انتخاب جنس می رسد که مسئله مهمی است. از آنجایی که هوا گرم است باید به سراغ انتخاب جنس های نازک بروید. شلوارک های نخی ، شلوارک های جین کاغذی ، شلوارک های کتان ، شلوارک هایی با پارچه های ترکیبی و … گزینه مناسبی برای شما هستند. این شلوارک ها هم زیبا و هم خنک هستند.

اگر می خواهید در سفر خود ورزش کنید و جنب و جوش زیادی داشته باشید ، بهتر است شلوارک هایی را انتخاب کنید که خاصیت کشسانی زیادی دارند و به سبب مقاومت بالا پاره نمی شوند.

بیشتر بخوانید: خرید بهترین شلوارک ورزشی مردانه برند با قیمت مناسب

رنگ مناسب شلوارک‌های مردانه

آبی ، رنگ موردعلاقه آقایان جوان است. از آبی روشن گرفته تا سورمه ای ، از رنگ های بسیار جذاب و شیک برای شلوارک ورزشی در سفرهای تابستانی است. طیف رنگ قهوه ای مانند کرم ، خاکی ، نسکافه ای ، قهوه ای سوخته و … برای شلوارک بسیار مناسب هستند. رنگ های ذغالی ، جین ، دودی و … از دیگر رنگ های مناسب برای شلوارک هستند که باید با توجه به نوع هیکل خود به انتخاب آنها اقدام کنید.