راهنمای پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه در هوای تابستانی

شلوارک ورزشی زنانه تابستانی حتماً باید جنس خنکی داشته باشد تا هوای گرم تابستان را متعادل نگه دارد. در فروشگاه ورزشی ریبون، انواع مدل های مختلف شلوارک ورزشی زنانه برای همه ی نیاز ها و سلایق در نظر گرفته شده است. شما می توانید بعد از خواندن این مقاله سری به فروشگاه ریبون بزنید و شلوارک ورزشی زنانه تابستانی را برای خود با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403017

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403017

مشاهده و خرید

ویژگی های شلوارک ورزشی زنانه تابستانی چیست؟

ویژگی های شلوارک ورزشی زنانه تابستانی چیست؟

اگر برای فصل تابستان به دنبال شلوارک ورزشی زنانه می گردید، لازم است شلوارکی را انتخاب کنید تا مناسب هوای این فصل باشد. برای خرید شلوارک ورزشی زنانه باید بدانید که چه نوع شلوارکی مناسب هوای گرم می باشد:

مشاهده کنید: شلوارک ورزشی زنانه

شلوارک ورزشی زنانه کد 403045

شلوارک ورزشی زنانه کد 403045

مشاهده و خرید

  • در حین خرید، شلوارک ورزشی زنانه تابستانی را انتخاب کنید که باعث گرمای بیشتری در حین ورزش نشود و اصطلاحاً شما را خنک نگه دارد. در روزهای تابستان، گرما طاقت فرسا می شود، حتی اگر در زیر بادِ خنک کولر هم ورزش کنید، باز هم دمای بدن به علت ورزش کردن بالا می رود و احساس گرمای شدیدی خواهید کرد. از این رو چه برای ورزش در خانه، چه ورزش در باشگاه، شلوارکی را انتخاب کنید که خنک باشد تا بتوانید در هوای تابستانی هم از آن استفاده کنید. اگر اهل ورزش در خانه هستید شما را به خواندن مقاله ای با عنوانِ ” ورزش در خانه” دعوت می نماییم.
  • جنس شلوارک ورزشی تابستانی باید به گونه ای باشد که بتوان در هوای گرم تابستان دمای بدن را متعادل کند.
  • جنس نخی یا نخ پنبه برای روز های گرم و آتشین هوای تابستان می تواند گزینه ی مناسبی باشد. اگر با جنس مناسب شلوارک ورزشی زنانه آشنایی ندارید، شما را به خواندن مقاله ای دیگر از ریبون با عنوانِ “جنس به کار برده شده در شلوارک ورزشی زنانه چیست؟” دعوت می نماییم. ترکیبات الیاف صنعتی برای لباس ورزشی مناسب تر از الیاف طبیعی است اما برای شلوارک ورزشی تابستانی، خنکی جنس اولویت اول محسوب می شود. بهتر است در جنس شلوارک از ترکیبات الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی بکار رفته باشد. برای اینکه جنس شلوارک ورزشی زنانه خنکی را منعکس کند، استفاده از الیاف طبیعی می تواند کارآمد تر باشد. الیاف طبیعی به دلیل ترکیبات خاص و طبیعی که دارند خنکی را بیشتر ساطع می کنند، به همین دلیل است که از لباس های نخ پنبه برای زمستان استفاده نمی شود.
  • شلوارک ورزشی زنانه تابستانی هر چه قدر آزاد تر و گشاد تر باشد، خنک تر خواهد بود. بنابراین شلوارکی را برای روز های گرم تابستان انتخاب کنید که جذب نیستند و تنخور آزاد دارند. البته اگر در فضای بسته مثل باشگاه یا خانه ورزش می کنید، جذب یا گشاد بودن تفاوتی برای شما نخواهد داشت. اما اگر جزء آن دسته از خانم های گرمایی محسوب می شوید بهتر است، این مورد را در هنگام خرید و انتخاب شلوارک ورزشی زنانه تابستانی رعایت کنید.
  • برای اینکه در تابستان خنک تر بمانید شلوارک یا شورتک کوتاه کارآمد تر خواهد بود. می دانید که قدِ شلوارک هر چه کوتاه تر باشد، بدن خنک تر خواهد شد. انتخاب مناسب برای پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه تابستانی، شورتک های کوتاه می باشند. شورتک های ورزشی زنانه بیشتر مخصوص فصل تابستان هستند تا زمستان چرا که جزء لباس های تابستانی محسوب می شوند.
  • اگر اهل ورزش صبحگاهی در فضای باز مانند باغ می باشید. بهتر است شلوارکی را انتخاب کنید که علاوه بر موارد گفته شده، قد بلند و مناسبی داشته باشد. البته این موضوع کاملاً سلیقه ای است. شلوارک های که قد کوتاه تری دارند، خنکی بیشتری برای شما به همراه خواهند داشت. شلوراک های کشاله دار و گشاد با جریان هوا داخل لباس حس مطبوعی در حین ورزش کردن برای شما ایجاد خواهند کرد. اما از طرفی با پوشیدن شورتک یا شلوارک کوتاه، به دلیل تابش نور خورشید در فضای باز ممکن است پوست بدن شما بسوزد و آسیب ببیند. اگر تمایل به پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه کوتاه را دارید، در سایه ورزش کنید تا پوستتان دو رنگ نشود و حتماً از اسپری های ضدآفتاب در فضای باز استفاده کنید. اگر هم می خواهید سختی کمتری بکشید، شلوارک ورزشی تابستانی با قد بلند برای فضای باز گزینه ی مناسب تری می باشد.
شورتک ورزشی زنانه کد 403043

شورتک ورزشی زنانه کد 403043

مشاهده و خرید

مشاهده کنید: لباس ورزشی زنانه
شلوارک ورزشی زنانه تابستانی را با چی ست کنیم

شلوارک ورزشی زنانه تابستانی را با چی ست کنیم:

بعد از این که شلوارک ورزشی زنانه ی مناسب تابستان را خریداری کردید، بهتر است بدانید که با چه لباس هایی می توانید بپوشید تا شیک و زیبا دیده شوید. شلوارک ورزشی زنانه تابستانی چه برای ورزش در خانه، چه ورزش در باشگاه را می توانید با آیتم های پیشنهادی از فروشگاه ریبون ست کنید:

  • نیم تنه ورزشی زنانه تابستانی: برای خنک ماندن در هوای داغِ تابستان، فروشگاه ریبون، پیشنهاد می کند که شلوارک ورزشی زنانه را با نیم تنه ست کنید. تاپِ نیم تنه یا تیشرت نیم تنه، خنکی بیشتری را به همراه شلوارک ورزشی زنانه تابستانی خواهند داشت. ترکیبِ ست نیم تنه و شورتک ورزشی، برای تابستان بسیار شیک و جذاب می باشد. اگر گرمایی هستید از این ست ورزشی غافل نشوید. بیشترین ستی که در هوای گرم تابستان، قابل پوشیدن می باشد، ست شلوارک و نیم تنه می باشد.
  • تاپ ورزشی زنانه تابستانی: می توانید برای ست کردن استایل ورزشی خود در تابستان از تاپ ورزشی هم استفاده کنید، اما فراموش نکنید که جنس تاپ ورزشی هم مناسب تابستان باشد. برای ست کردن شلوارک و تاپ، بهتر است هر دو را از یک جنس انتخاب کنید تا هم زیبایی و هم کارایی را به همراه داشته باشند.
  • تیشرت ورزشی زنانه تابستانی: شلوارک ورزشی زنانه تابستانه را با تی شرت ورزشی هم می توان استایل کرد. اما خنک ترین استایلی که برای شلوارک ورزشی زنانه تابستانی پیشنهاد می شود ست، با تاپ و نیم تنه ها هستند.

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403001

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403001

مشاهده و خرید

رنگ شلوارک ورزشی زنانه تابستانی

رنگ شلوارک ورزشی زنانه تابستانی:

برای انتخاب رنگ در خریدِ شلوارک ورزشی زنانه تابستانی، می توانید از رنگ های فصل تابستان الهام بگیرید. رنگ های روشن و سرد مانند آبی، سبز، یاسی و سفید می تواند برای شلوارک ورزشی زنانه در استایل تابستانه، انتخاب مناسبی باشد. از طرفی رنگ های روشن گرمای کمتری را جذب می کنند، از این رو در هوای گرم بهتر عمل می کنند. پس در انتخاب شلوارک در استایل تابستانی خود از رنگ سرد و روشن استفاده کنید.

مطالعه کنید: استایل ورزشی جذاب با شلوارک ورزشی زنانه