شلوارک ورزشی زنانه
راهنمای پوشیدن شورتک و شلوارک ورزشی زنانه

خانم هایی که علاقه مند به پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه دارند، بهتر است در هنگام خرید، به نکات مهمی توجه کنند. این نکات از کیفیت و مرغوبیت جنس پارچه گرفته تا نحوه ی انتخاب سایز بندی را شامل می شود. بانوانی که بین شلوارک و شرتک، تمایل به پوشیدن شلوارک دارند، بیشتر راحتی را در اولویت قرار می دهند. در این مقاله به موارد جامع و کاملی برای پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه در باشگاه پرداخته ایم که شاید تا به حال این موارد را در نظر نگرفته باشید. پس چه بهتر که با ما تا انتهای مقاله، از فروشگاه لباس ورزشی ریبون، همراه باشید.

 

شورتک ورزشی زنانه کوتاه

راهنمای انتخاب و پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه در باشگاه

آیا قصد خرید شلوارک ورزشی زنانه را دارید؟ اگر تصمیم به پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه در باشگاه را گرفته اید، مواردی که در ادامه بررسی کرده ایم، مطالعه کنید تا راهنمایِ خرید شما باشند.

  • برای پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه در باشگاه، لازم است این نکته را در نظر داشته باشید، که در چه رشته ی ورزشی فعالیت می کنید. همانطور که می دانید شلوارک ورزشی زنانه با قد بلند و کوتاه یا حتی میانی طراحی و تولید می شوند. از این رو، لازم است با توجه به حرکات ورزشی در باشگاه یکی از این سه مدل را برای خود انتخاب کنید. به طور مثال، حرکات ورزشی مثل یوگا و پیلاتس که احتیاج به نشستن بر روی مَت دارند، شلوارک با قد بلند انتخاب مناسبی می تواند باشد. چون که زانو ها در هنگام انجام حرکت بر روی زمین با سطح زمین برخورد خواهند داشت و اگر با لباس پوشید نشده باشند، ساییده می شوند. این ممکن است آزار دهنده باشد پس شلوارکی که بلند تر از زانو باشد، می تواند از این آسیب پوستی جلوگیری کند. از این رو بهتر است اگر به کلاسِ یوگا می روید، تصمیم به پوشیدن شلوراک ورزشی زنانه مدل بلند بگیرید.
  • یکی از مواردی که به هنگام پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه باید در نظر بگیرید، جیب ها هستند. اگر می خواهید وسایل شخصی خود را به هنگام ورزش کردن، به همراه خود داشته باشید، شلوارک ورزشی زنانه ای را بپوشید که دارای جیب است. اما لازم به ذکر است که حتماَ تعادل وزنی را در دو جیب برقرار کنید تا به مرور زمان، در هنگام انجام تمریناتِ تناسب اندام، فشاری برقسمت های کمر وارد نشود.
  • اگر تصمیم به پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه را دارید، به احتمال زیاد به دنبال راحتی هستید. پس مدلی را برای ورزش کردن انتخاب کنید که از مدل های دیگر تنخور راحت تری داشته باشد. به طور مثال شلوارک های کشاله دار، تنخور بسیار آزاد و راحتی نسبت به سایر مدل ها دارند. شلوارک ورزشی زنانه سیملس هم فوق العاده نرم و لطیف و راحت می باشد.
  • اگر جز آن دسته خانم هایی هستید که در هنگام خرید و پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه، به مدل و طرح لباس توجه می کنند، مدل های موجود در فروشگاه ریبون را پیشنهاد می دهیم. مدل های زیبا و جذابی از شلوارک ورزشی زنانه را در ریبون مشاهده خواهید کرد که همراه با راحتی و جنس فوق العاده با کیفیتی می باشند. البته بهتر است صرفاً به دنبالِ مدل های ترند نباشید ، فراموش نکنید به با پوشیدن شلوارک زنانه قصد ورزش کردن دارید. پس مدل های زیبا را بر مدل های راحت ارجحیت ندهید. انتخابتان از بین مدل های شلوارک، مدلی باشد که علاوه بر زیبایی از کیفیت و راحتی معقولی هم برخوردار باشد.
  • برای اینکه در حین پوشیدن شلوارک ورزشی، راحت باشید. از مدل هایی انتخاب کنید که خاصیت کشسانی داشته باشند. به راحتی بتوان پوشید و ورزش کرد. شلوارک هایی که از کشسانی خوبی برخوردار هستند، یک لباس ورزشی مناسب برای جنب و جوش و فعالیت های باشگاه می باشد.
  • برای پوشیدن شلوراک ورزشی زنانه چه در خرید اینترنتی و چه خرید حضوری، بهتر است سایز دقیق را انتخاب کنید. فرض کنید که سایز نادرستی را به هنگام خرید انتخاب کرده باشید، پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه تنگ یا گشاد برای ورزش کردن بسیار آزاردهنده خواهد بود. اگر تصمیم به خرید و پوشیدن شلوارک زنانه دارید، بهتر است با نحوه ی انتخاب سایز بندی صحیح آشنا باشید. به همین خاطر، شما را به خواندن مقاله ای دیگر از فروشگاه ریبون، با عنوانِ “راهنمای سایزبندی شلوارک ورزشی زنانه” دعوت می نماییم. این مقاله بسیار جامع و کامل، شما را در هنگام خرید اینترنتی شلوارک ورزشی و حتی خرید حضوری، راهنمایی می کند.

بیشتر بخوانید: راهنمای فوق العاده ی ست کردن شلوارک ورزشی زنانه گنی
شلوارک ورزشی زنانه خوش استایل

نکته طلایی در پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه

یکی از مواردی که باید در پوشیدن شلوارک زنانه دقت کنید، اندام و شکل ظاهری قسمت میانی بدن و پا ها است. اگر می خواهید با پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه، زیبا و دلربا دیده شوید، باید بر اساس فرم بدن خود، شلوارک را انتخاب کنید. از اینرو، بهتر است به هنگام پوشیدن شرتک یا شلوارک ورزشی زنانه، به فرم بدن خود توجه کنید. شلوارک ورزشی زنانه ای را برای روزهای باشگاه انتخاب کنید که به خوبی به فرم اندام شما بیاید. برای این کار لازم است با فرم بدن خود به خوبی آشنا باشید.

در ادامه با توضیح کاملی از انواع فرم بدنی خانم ها، مدل پیشنهادی برای هر فرم را ارائه کرده ایم. تمامیِ مدل های پیشنهادی در فروشگاه ریبون موجود است، می توانید رنگ بندی های زیبا برای خود انتخاب کنید.

  • فرم بدنی گلابی شکل یا مثلثی: کسانی که دارای اندام گلابی شکل هستند، بهتر است به سراغ شلوارک ورزشی بروند که دارای کمربند است. با کشیدن کش شلوارک یا کمربند شلوارک، کمر باریک تر دیده می شود. طراحان و متخصصان لباس ورزشی بر این باور هستند که کمربندی برای در این اندام، یک بالانس متناسبی در کل استایل ایجاد می کند.
  • فرم بدنی سیبی شکل: بهترین لباسی که یک خانم با فرم سیبی شکل، برای پایین تنه ی خود انتخاب می کنند، شلوارک ورزشی زنانه ی با قد میانی همراه با کمر گنی است. شما می توانید شلوارک کمر گنی را برای پوشیدن در باشگاه انتخاب کنید تا زیبا و خوش اندام دیده شوید. کمر گنی می تواند شکم و پهلو را جمع کند و باسن را خوش فرم نشان دهد. یکی از شلوارک هایی که برای فرم بدنی سیبی شکل، انتخابِ مناسب می باشد، شلوارک ورزشی پشت چین دار است. تنخور این شلوراک بسیار زیباست، چرا که شکم و باسن را در بهترین حالت به نمایش می گذارد.
  • فرم بدنی مستطیلی: اگر فرم بدنی شما از بالا تا پایین همانند یک مستطیل دیده می شود، بهتر است شلوارکی را انتخاب کنید که گشاد باشد. شلوراک هایی که دارای کمر بند هستند، بهترین گزینه برای فرم بدنی مستطیل شکل می باشد. شلوراک کمر گنی هم گزینه ی مناسبی برای این استایل بدنی خواهد بود، چرا که با گن شلوراک، کمر باریک تر از سایر قسمت های بدن دیده خواهد شد. این مدل یک برجستگی و تو رفتگی در کل استایل را نمایان می سازد.
  • فرم بدنی ورزشکاری یا فیتنسی: اگر جز ورزشکار های حرفه ای به حساب می آیید و چندین سال به فعالیت ورزشی می پردازید، پس چربی و نواقصی در اندام خود نخواهید داشت. از این رو، می توانید با دستی باز و خیالی راحت هر مدلی را که خواستید برای پوشیدن شلوارک ورزش، انتخاب کنید. بهترین انتخاب برای شما، شلوراک هایی که تنخور فیت و جذبی دارند، می باشد. چرا که به زیبایی، عضلاتِ هیکل ورزشکاریِ شما را نشان می دهند. یکی از بهترین انتخاب خانم های ورزشکار، پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر می باشد.
  • فرم بدنی ساعت شنی: خانم هایی که کمری باریک دارند اما بالا تنه و پایین تنه ی پُر تری دارند، فرم بدنی شان به شکل ساعت شنی است. می توانید با خیالی راحت، برای پوشیدن شلوارک زنانه ی ورزشی، هر مدلی را که می خواهید انتخاب کنند. چرا که صاحبِ یک اندام ایده آل و زیبا هستید. پس بهتر است لباسی را بپوشید که جذب باشد تا زیبایی های اندام شما را دو چندان نمایش دهد.

شلوارک ورزشی زنانه خوش استایل

با چند ترفند طلایی با پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه، زیباتر دیده شود

برخی خانم ها تمایل دارند به هنگام پوشیدن لباسی مثل شلوارک ورزشی زنانه، لاغرتر و زیباتر دیده شوند. پس بهتر است نکات طلایی که در ادامه به آن ها پرداخته ایم را در استایل خود رعایت کنید:

  1. اگر می خواهید هنگام پوشیدن شلوارک ورزشی، سلولیت هایتان مشخص نشود، شلوارک آنتی سلولیت را انتخاب کنید. همچنین می توانید شلوارکی را انتخاب کنید که جنس پارچه دارای یک بافت به خصوص می باشد. با این کار در هنگام پوشیدن شلوارک زنانه، یک خطای دید ایجاد می کنید و به هیچ عنوان سلولیت های بدنتان دیده نخواهد شد.
  2. اگر مدت زیادی است که به وزن ایده آل رسیده اید، بهترین زمان مناسب برای پوشیدن شلوارک ورزشی زنانه بایکر است. با پوشیدن شلوارک بایکر لاغر تر و زیباتر دیده خواهید شد.
  3. اگر می خواهید کمرتان باریک تر دیده شود، می توانید از شلوارک هایی که گنی هستند انتخاب داشته باشید. بدین منظور شما را به خواندن مقاله ی دیگری از ریبون در جهت خرید شلوارک گنی با عنوانِ ” راهنمای فوق العاده ی ست کردن شلوارک ورزشی زنانه گنی” دعوت می نماییم.
  4. اگر تمایل دارید با پوشیدن شرتک یا شلوارک ورزشی، قد بلند تر دیده شوید، از طرح هایی با خطوط عمودی در شلوراک انتخاب داشته باشید. شلوارک های مدل بلند تا زیر زانو هم انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.
  5. ترفند خطوط عمودی ناخودآگاه شما را اندامی تر نشان خواهد داد. خانم هایی که به باشگاه می روند می توانند از این ترفند، برای لاغرتر دیده شدن استفاده کنند.

پیشنهاد ریبون: جدیدترین مدل های شلوارک ورزشی زنانه جذاب 2024