لاغر کردن
راهکار های سریع برای لاغری در 3 روز

اگر تصمیم به لاغری در 3 روز گرفته اید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا راهکارهای لازم برای رژیم غذایی لاغری 3 روزه و ورزش های مربوطه را در اختیارتان بگذاریم. امروزه خانم ها و آقایان زیادی دغدغه ی لاغری در 3 روز را دارند. لاغری با رعایت رژیم 3 روزه و برنامه ورزشی منظم امکان پذیر است و نتیجه ی چشمگیری به همراه خواهد داشت. اما لازم است بدانید که ممکن است عوارضی هم به دنبال داشته باشد. رژیم های غذایی و برنامه های ورزشی حتماً بایستی زیر نظرِ متخصصین باشند تا به بدن شما آسیبی نرسد. در ادامه اطلاعات لازم راجع به لاغری در 3 روز را در اختیارتان گذاشته ایم تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید و گول بَنرهای تبلیغاتی را نخورید. لازم است برای کاهش یا افزایش وزن حتماً سلامت بدن را الویت قرار دهید.

 لاغری در سه روز

آیا لاغری سریع در 3 روز امکان پذیر است؟

سوالی که در مورد این نحوه ی لاغری در 3 روز پیش می آید این است که، آیا واقعاً در 3 روز می توان لاغر شد؟ پاسخ بله است؛ با رعایت رژیم منظم و شدید و سختگیرانه و برنامه ورزشی خاص و همچنین توجه به نحوه ی کالری سوزی می توان لاغری در کمترین زمان ممکن را تجربه کرد. در این نوع از برنامه های سریع مثل لاغری در 3 روز مهم ترین نکته، رعایت رژیم شدید و نظم برنامه ورزشی است. لازم است بدانید که هیچ هدفی بدون تلاش کردن و تحمل سختی به دست نمی آید، لذا لازم است در این 3 روز، تمام تلاش خود را برای لاغری به کار بگیرید.

اگر به یکباره به مهمانی مهمی دعوت شده اید و اعتماد به نفس لازم، برای حضور در آن مهمانی را ندارید، می توانید لاغری در 3 روز را تجربه کنید. راه کار های سریع برای لاغری را انجام دهید تا بتوانید در کمترین زمان، نتیجه مطلوب را به دست آورید.

پیشنهاد محصولات ریبون: لباس زنانه

رژیم غذایی لاغری 3 روزه یا رژیم نظامی چیست؟

برای لاغری در کمترین زمان به یک رژیم غذایی دقیق نیاز دارید. رژیمی که برای لاغری در 3 روز طراحی شده است، به رژیم نظامی معروف است. در  این نوع رژیم از لاغری، نزدیک به 3 الی 4.5 کیلو در 3 روز را می توان وزن کرد. کالری دریافتی در هر روز از این رژیم 870 کالری می باشد که سبب کاهش وزن سریع می گردد. اما لازم است حتماً زیر نظر پزشک منتخصص انجام شود تا آسیبی برای بدن نداشته باشد.

 برنامه غذایی برای لاغری

لاغری در 3 روز عوارض دارد؟

لاغری در 3 روز را نباید به چشم یک راه حل یا راهکار فرار از لاغری بدانید. این سبک از لاغری می تواند برای بدن مضر باشد و عوارضی را با خود به همراه داشته باشد. لازم است که در یک بازه ی طولانی، مدتی زیر نظر پزشک تغذیه و مربی باشگاه روند لاغری خود را پیش بگیرید، در این مدل لاغری هیچ آسیبی به بدن نخواهد زد. اما در رژیم های سختگیرانه ی لاغری در 3 روز ممکن است میزان مواد مورد نیاز برای بدن کافی نباشد و عوارضی را به همراه داشته باشد.

عوارض یا خطراتی که لاغری سریع در 3 روز بر بدن می گذارد بسیار بیشتر از مزایای آن بر بدن است. به همین دلیل لاغری در سریع ترین زمان، پیشنهاد نمی شود و لازم است حتما، زیر نظر پزشک تغذیه تصمیم نهایی را بگیرید.

یکی دیگر از عوارض یا بهتر است بگوییم معایب لاغری در 3 روز، بازگشتن وزن به حالت قبل است. لاغری در 3 روز شاید شما را برای مدت کوتاهی به هدف نزدیک کند اما هیچ وقت نمی تواند کمک کننده شما برای رسیدن به لاغری باشد. لاغری و کاهش وزن، نیازمند اصلاح سبک زندگی است. باید حتماً به بدن و اهداف خود متعهد باشید و رژیم غذایی و ورزش کردن را یک سبک سالم در زندگی بدانید، در این صورت احتمال برگشت وزن وجود نخواهد داشت.

پیشنهاد محصول زنانه: تیشرت ورزشی زنانه

چگونه در 3 روز بدون عوارض لاغر شویم؟

هنگامی که رژیم و لاغری در 3 روز خوب نتیجه دهد، در واقع یک شوک به بدن وارد شده است تا برای سوخت و ساز از چربی ها استفاده کند. برای رژیم غذایی 3 روزه یا رژیم شوک با پزشک تغذیه نیاز است مشورت کنید، علاوه بر رژیم، برای لاغری در 3 روز می توانید کارهای زیر را هم انجام دهید.

  • اولین مورد در لاغری 3 روزه، رژیم غذایی است. حتماً در رژیم غذایی خود به یک اندازه مناسب از پروتئین ها، کربوهیدرات پیچیده، سبزیجات، چربی های مفید استفاده کنید.
  • میزان کالری دریافتی نسبت به کالری مصرفی کمتر باشد.
  • به هیچ عنوان یک جا نشینید. تحرک بدنی را تا جایی که می توانید در این 3 روز بالا ببرید تا لاغری در سریع ترین زمان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: آموزش سرد كردن بدن بعد از ورزش

 سایز کم کردن در سه روز

راهکارهای پیشنهادی، جایگزین عوارض های لاغری در 3 روز:

با توجه موارد گفته شده متوجه شدید که لاغری در 3 روز ممکن است خطراتی بر بدن بگذارد و به هیچ وجه بدون مشورت با پزشک تغذیه و مربی ورزشی نمی توان خودسرانه شروع کرد؛ لازم دانستیم برای شما یکسری جایگزین کارآمد و مفید پیشنهاد دهیم تا بتوانید روند کاهش وزن خود را در کوتاه ترین زمان داشته باشید و بدون هیچ گونه عوارض یا خطری بتوانید از آن ها استفاده کنید. چند مورد از آسان ترین و تاثیرگذار ترین راه کارهای ممکن برای کاهش وزن در کوتاه ترین زمان، را برایتان جمع آوری کرده ایم:

  • کاهش استرس و اضراب
  • پیاده روی روزانه به مدت 30 دقیقه
  • آب مصرفی بدن را بالا ببرید. سعی کنید در طول روز حداقل 8 لیوان و بیشتر آب مصرف کنید.سبزیجات و میوه هایی مصرف کنید که آب بدن را تامین می کنند. همچنین با مصرف آب کافی، اشتهای کاذب را از بین می برد و احساس سیری ایجاد می کند. با هیدراته نگه داشتن بدن، لاغری در کوتاه ترین زمان را ممکن می سازد.
  • با حذف انواع شیرینی ها و قند های مصنوعی می توانید به راحتی در کمترین زمان وزن کم کنید.
  • با افزایش پروتئین در برنامه ی غذایی روزانه، احساس سیری بیشتری خواهید کرد.
  • یکی از آیتم های مهم برای کاهش وزن توجه به خواب است. تنظیم نبودن خواب بدن بر روند چاقی یا لاغری شما تاثیر زیادی می گذارد. زمانی که تصمیم به لاغری گرفته اید حتماً خواب کافی داشته باشید.
  • ورزش کردن را شروع کنید. هر ورزشی هر تحرکی سبب کالری سوزی و لاغری شما خواهد شد. در کلاس های باشگاه ثبت نام کنبد یا روزانه به پیاده روی بروید. برای ورزش هیچ بهانه ای نداشته باشید حتی بدون نیاز به هیچ وسیله ای می توانید در خانه ورزش کنید. نیاز به لباس ورزشی شیک و خاص می تواند انگیزه ی خوبی برای ادامه دادن ورزش باشد. در فروشگاه ریبون انواع مدل های ورزشی زنانه و مردانه و بچگانه را می توانید مشاهده کنید و با اسنپ پی اقساطی خرید کنید. دیگر هیچ بهانه ای برای ورزش کردن ندارید به راحتی می توانید لباس های ورزشی زیبا و جدید را از فروشگاه ریبون خریداری کنید و تیپ ورزشی شیک و خاصی برای خود بسازید. به علاوه با روش خرید اسنپ پی می توانید فقط با یک پرداخت کم اولیه، کالا را درب منزل تحویل بگیرید و مابقی را در ماه های بعد به صورت قسطی پرداخت کنید. به همین راحتی می توانید لباس ورزشی خود را داشته باشید و  ورزش را از همین حالا شروع کنید.