کفش مناسب برای سفر
راه هوشمندانه برای داشتن کفش مناسب برای سفر

کفش مناسب برای سفر باید با توجه به ویژگی هایی مانند کفی کفش ، پاشنه کفش ، طراحی کفش ، جنس کفش و پهنای کفش و … انتخاب شود.

اگر قصد رفتن به مسافرت را دارید و تمام کارهای خود از رزرو هتل تا بستن چمدان ها را انجام داده اید ، باید دقت کنید که از به همراه بردن کفش مناسب غافل نشوید. اگر کفش های مناسبی را به همراه داشته باشید می توانید از گشت و گذار و طبیعت گردی و … لذت ببرید.

حتماً می دانید که پا را قلب دوم می نامند پس توجه به این عضو مهم از بدن ، بسیار حائزاهمیت است. در این مقاله قصد داشته که اطلاعاتی درباره انتخاب کفش مناسب برای سفر در اختیار شما مخاطبان گرامی قرار دهیم.

راحت بودن کفش را درنظر بگیرید

اولین و مهمترین معیار خرید کفش سفر ، راحتی کفش است. اینکه در سفر با کفش های خود راحت باشید بیشتر از حالت عادی اهمیت دارد. چرا که در سفر قرار است کارهای مختلفی انجام دهید. قطعاً در سفر جست و خیز بیشتری خواهید داشت. رانندگی طولانی مدت ، انجام ورزش ها و بازی هایی مانند بدمینتون ، کوهنوردی و … همه از جمله مواردی هستند که در سفر به احتمال زیاد برای شما پیش می آیند.

بنابراین برای سفر خود باید کفش هایی را انتخاب کنید که کارایی زیادی داشته باشند و در حین انجام هر کاری ، حس راحتی را برای شما به ارمغان بیاورند. برای اینکه در سفر راحت باشید و احساس خوبی داشته باشید ، پنجه و پاشنه و کفی کفش را در زمان خرید کفش مناسب برای سفر به دقت بررسی کنید. چرا که پنجه و پاشنه و کفی کفش هستند که تضمین کننده راحتی پای شما در کفش هستند.

مشاهده کنید: لباس ورزشی مردانه

یک تست جالب برای اطمینان از راحتی کفش

اگر در راحتی کفش موردنظر خود دچار تردید هستید ، با تکنیک انگشت از این مسئله اطمینان حاصل کنید. بدین منظور کفش را پا کرده و انگشت دست خود را داخل کفش ببرید. چنانچه انگشت با اندکی فشار میان پاشنه شما و پاشنه کفش جا بگیرد ، پاشنه کفش کاملاً ایده آل شما است. اما در صورتیکه انگشت میان پاشنه پا و پاشنه کفش جا نگیرد و یا به آسانی داخل آن فضا قرار بگیرد ، پاشنه کفش اصلاً مناسب پاهای شما نیست.

برای اطمینان از راحتی کفش مناسب برای سفر می توانید با انگشت نوک کفش را فشار دهید ، در صورتی که فضایی به میزان عرض انگشت میان نوک انگشت و درون کفش فاصله ایجاد شود و به جهت عرضی هم پنجه کفش موجب فشرده شدن انگشتان شما نشود ، در حین سفر با این کفش بسیار راحت خواهید بود. اگر به موارد گفته شده توجه داشته باشید تضمین می دهیم که احساس بسیار خوب و راحتی را با این کفش ها داشته باشید.

برای اطمینان از راحتی کفش سفر باید به میزان خشک بودن کفش توجه داشته باشید. برای سفر به مناطق شرجی و بارانی باید کفش های ضدآب را انتخاب کنید. اگر با چنین کفش هایی در زیر باران راه رفتید ، پس از رسیدن به محل اقامت خود آنها را در مکان مناسبی قرار دهید تا خشک شود. راه رفتن با کفش هایی که از داخل کاملاً خیس باشند ، زمینه ساز بیماری های مختلفی برای پا هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین برند کاپشن مردانه و مدل‌های ترند آن

به همراه داشتن چندین کفش مناسب برای سفر

اگر قرار است در طول سفر به موقعیت های مختلفی بروید ، حتماً چندین کفش مناسب با هر موقعیتی را به همراه داشته باشید. فرض کنید قرار است در طول سفر به جلسات کاری مختلفی بروید. بنابراین حتماً در این شرایط به همراه داشتن کفش رسمی مناسب الزامی است. کفشی که برای کوهنوردی و یا کویرنوردی به همراه خود می برید برای رفتن به بازار و شهر و … مناسب نیست. بنابراین با توجه به برنامه سفر خود ، چندین کفش با کارایی های مختلف به همراه داشته باشید. به همراه داشتن صندل ممکن است مفید باشد. برای رانندگی و یا راه رفتن در ساحل و … حتماً به صندل نیاز پیدا می کنید.

توجه به سبکی کفش در زمان خرید کفش مناسب برای سفر

نکته ای که برای خرید کفش سفر باید درنظر داشته باشید ، سبکی کفش است. کفش های سبک بسیار راحت هستند و اصلاً پا را اذیت نمی کنند. رانندگی طولانی مدت با کفش های سبک اصلاً موجب آسیب دیدن پای شما و احساس خستگی نمی شوند. پس کفش هایی را خریداری کنید که سبک باشند و اصلاً شما را اذیت نکنند.

مشاهده محصول: کتانی مردانه

کفش نوک تیز برای سفر ؟ آری یا خیر ؟

اگر بگویید که برای سفر خود قصد بردن کفش های نوک تیز را دارید ، گمان می کنیم که شوخی می کنید. اگر قرار نیست در سفر به جلسات کاری و یا مهمانی رسمی و تالار و … بروید ، اصلاً کفش های نوک تیز مناسب سفر نخواهند بود. حتی اگر قصد رفتن به ملاقات ها و مهمانی های رسمی را دارید ، باید در کنار کفش های اسپرت و راحت خود ، یک جفت کفش نوک تیز و مجلسی به همراه ببرید. نه اینکه صرفاً کفش های نوک تیز را برای مسافرت به همراه خود ببرید. کفش های نوک تیز ، انگشتان پای شما را اذیت می کنند. بهتر است کفش های نوک پهن را به مسافرت ببرید و هرگز روی کفش های نوک تیز به عنوان کفش مناسب برای سفر حساب باز نکنید.

بهترین کفش برای مسافرت هایی که قرار است زیاد راه برویم

اگر قرار است به سفرهایی بروید که در آنجا احتمالاً پیاده روی زیادی داشته باشید ، حتماً کفش های راحتی و کالج را انتخاب کنید. نکته دیگری که برای چنین سفرهایی باید درنظر داشته باشید این است که کفش های سفرتان حتماً از استحکام فوق العاده بالایی برخوردار باشند. کفش هایی که کاملاً تخت هستند ، پا را اذیت می کنند بنابراین بهتر است کفش های اندکی پاشنه دار را انتخاب کنید. کفش هایی که پاشنه های یکدست و متوسطی دارند ، انتخاب ایده آل تری هستند. کفش های پاشنه مخفی هم گزینه بسیار خوبی بدین منظور هستند. کفش هایی که برای پیاده روی در سفر انتخاب می کنید باید دارای تهویه مناسبی باشند تا هوا را به خوبی رد و بدل کنند.

مشاهده محصول: کفش زنانه