انتخاب رنگ تیشرت ورزشی زنانه بر اساس رنگ پوست
رنگ تیشرت ورزشی زنانه خود را بر اساس رنگ پوست خود انتخاب کنید!

برخی از شما تصور می کنید رنگ تیشرت ورزشی زنانه اهمیت زیادی ندارد. برخی نیز هنگام انتخاب تیشرت ورزشی زنانه، در میان رنگ های متنوع و چشم گیر بازار سردرگم می شوید. البته که هر چه تمایل دارید می توانید بپوشید؛ اما برای خوش پوش بودن در باشگاه، باید به نکاتی توجه کنید. یکی از این نکات، اهمیت ست کردنِ رنگ تیشرت ورزشی زنانه، با رنگ پوست خودتان است.

چرا انتخاب رنگ تیشرت ورزشی زنانه بر اساس رنگ پوست تا این حد اهمیّت دارد؟ زیرا یک تیشرت با رنگ متناسب، می تواند در بهتر دیده شدن اندام شما در هنگام ورزش مؤثر باشد. این مسئله به افزایش اعتماد به نفس شما منجر می شود. به علاوه با استفاده صحیح از رنگ ها بر اساس علم روانشناسی، تاثیر مثبتی روی دیگران خواهید گذاشت.

بنابراین در این مقاله، شما با رنگِ تیشرت های هماهنگ با رنگ پوستتان آشنا می شوید.
رنگ تیشرت ورزشی زنانه مناسب برای پوست سفید

رنگ تیشرت ورزشی زنانه مناسب برای پوست سفید

رنگ پوست سفید به طیفی از رنگ ها شامل: سفید شیری، سرخ و سفید و صورتی روشن تقسیم می شود. به صورت کلی، رنگ هایی مانند صورتی روشن و گلبهی، بیشترین توازن را با این رنگ پوست دارند. اما این رنگ تیشرت ها، بیشتر برای ورزش های آبی مانند موج سواری و اسکی روی آب مناسب هستند.

در هنگام انجام ورزش های بدنسازی و یا ورزش های گروهی، بدن شما به هیجان بیشتری احتیاج دارد. پس ایجاد پارادوکس با رنگ پوست، بهترین روش ایجاد هیجان بصری است. در این صورت توصیه می کنیم رنگ تیشرت ورزشی زنانه خود را از میان رنگ های سرمه ای، عنّابی و سبز آبی انتخاب کنید.

گاهی علاقه دارید ساده ترین لباس ممکن را در باشگاه به تن کنید. برای افراد با طیف پوست روشن، ساده ترین رنگ تیشرت ورزشی زنانه، رنگ طوسی است. شما با استفاده از این رنگ خنثی در تیشرت یا سایر لباس های ورزشی، توجّه را از لباس و بدن خودتان دور می کنید.

پس اگر به تازگی ورزش را شروع کرده اید، رنگ طوسی بهترین انتخاب برای تیشرت ورزشی شما است. و می توانید تیشرت ورزشی طوسی خود را با یک لگ مشکی ساده نیز ست کنید.

برخی از شما استفاده از یک استایل پیچیده را در باشگاه ترجیح می دهید. اگر تمایل به استفاده از تیشرت ورزشی به صورت تک رنگ ندارید، می توانید آن ها را با یک دیگر یا رنگ سفید ترکیب کنید. در میان تمامی رنگ ها، سفید برای هر فردی با هر رنگ پوستی مناسب است. اما در ترکیب صحیح، تازگی و طراوت رنگ سفید، باعث جوانتر دیده شدن شما هنگام ورزش می شود.

بیشتر بخوانید: خرید تیشرت ورزشی زنانه

رنگ تیشرت ورزشی زنانه مناسب برای پوست 'گندمی

رنگ تیشرت ورزشی زنانه مناسب برای پوست گندمی

رنگ پوست گندمی، بیشتر جمعیت ایرانیان را شامل می شود. اگر رنگ پوست شما سفید یا تیره نیست شما نیز احتمالاٌ در همین دسته قرار دارید. این رنگ پوست، بیشترین زیبایی را در کنار رنگ های طیف نود نشان می دهد. اما هیجان این رنگ ها در تیشرت ورزشی زنانه و برای ورزش کردن کم است.

هنگام ورزش شما نیاز به استفاده از رنگ هایی دارید که شما را خوش تیپ نشان دهد. رنگ تیشرت ورزشی زنانه شما باید در شما احساس جنب و جوش را ایجاد کند. پس بهتر است طیف نود را در خارج از باشگاه استفاده کنید. به پوست شما در طیف گندمی، لباس های ورزشی با تم آبی نیز می آید. اما این رنگ نیز بیشتر آرامش بخش است و برای ورزش هایی مانند پیلاتس و یوگا توصیه می شود.

اگر رنگ پوست شما گندمی، طلایی یا برنز روشن است، مناسب ترین رنگ تیشرت ورزشی زنانه برای شما، در میان رنگ های روشن خواهد بود. رنگ هایی مانند صورتی روشن، آبی بسیار روشن یا بیبی بلو، آبی چرک و طوسی بهترین رنگ های برای پوست شما هستند. این رنگ ها برای ورزش هایی مانند تنیس و والیبال نیز مناسب هستند.

می توانید از رنگ هایی مانند نارنجی یا سبز فسفری نیز در تیشرت ورزشی خود استفاده کنید. اما بهترین کار، ترکیب آن با رنگ سفید یا طوسی است که با پوست شما هارمونی دارد.

بیشتر بخوانید: شیک ترین ست های ورزشی زنانه

رنگ تیشرت ورزشی زنانه مناسب برای پوست برنزه

رنگ تیشرت ورزشی زنانه مناسب برای پوست برنزه

تنوع رنگ هایی که به پوست برنزه، سبزه و یا بژِ شما می آید بسیار بیشتر است. بنابراین انتخاب شما باید بسته به نوع ورزش باشد. مثلا در ورزش های آبی، طیف رنگ های نارنجی، قرمز و صورتی بیشتر به شما می آید.

اگر حرکات ورزشی ساده، سبک و نرمشی انجام می دهید، می توانید یک دست ست لباس با رنگ متمایل به آبی آسمانی تهیه کنید. در این صورت رنگ تیشرت ورزشی زنانه شما باید آبی و رنگ شلوار شما باید مشکی یا خاکستری باشد.

برای یافتن رنگ مناسب تیشرت ورزشی باشگاه، از میان رنگ های زیتونی، سرمه ای چرک و خاکستری انتخاب کنید. در این صورت استایل باشگاهی شما، باعث خوش تیپی شما می شود. و تیشرت ورزشی شما، اندام شما را بهتر نشان خواهد داد.

اگر به رنگ های گرم علاقه دارید نیز هیچ محدودیتی ندارید. به جز رنگ لیمویی روشن و بادمجونی، تمامی رنگ های طیف سرخ، زرد و قهوه ای و بنفش به شما می آید.

در زمان انتخاب رنگ تیشرت ورزشی زنانه مناسب، توصیه می شود به جز رنگ پوست به رنگ مو و کفش ورزشی خود نیز دقّت کنید. تا از میان گزینه های موجود بهترین را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: ویژگی تیشرت ورزشی زنانه جذاب

رنگ تیشرت ورزشی زنانه مناسب برای پوست قهوه ای تیره

رنگ تیشرت ورزشی زنانه مناسب برای پوست قهوه ای تیره

اگر رنگ پوست برنز تیره، سبزه تیره و یا قهوه ای دارید، کمی با محدودیّت بیشتری مواجه هستید. زیرا تمامی طیف های رنگ پوست به راحتی از رنگ سفید استفاده می کنند؛ امّا ممکن است این رنگ، شما را تیره تر از چیزی که هستید نشان دهد.

اما رنگ های طیف بنفش مانند مجنتا، یاسی، بادمجونی و سرخابی تیره که به پوست های دیگر خیلی نمی آید، یک رنگ عالی برای تیشرت ورزشی زنانه شما است. این رنگ ها، هنگام ورزش شما را قدرتمند و سرحال نشان می دهند. اگر خانم سی ساله ای با پوست تیره در هنگام وزنه زدن یاسی بپوشد، سن او پنچ سال جوانتر به نظر خواهد رسید.

رنگ های دیگر مانند نارنجی جیغ، آبی دریایی و طوسی روشن نیز برای شما کاملاٌ مناسب است. رنگ تیشرت ورزشی زنانه باشگاهی شما، می تواند از ترکیب طوسی و نارنجی پرتقالی نیز تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: تاریخچه تیشرت ورزشی زنانه در 3 قرن اخیر