رنگ سال 2024 رو با چی ست کنیم؟

هر ساله شرکت پنتون، رنگ سال را در دنیای مد معرفی می کند تا بر اساس آن رنگ، مردم وارد سال جدید شوند. امسال نیز شرکت پنتون رنگ سال 2024 را اعلام کرد: نام آن رنگ مخملی هلویی است. این رنگ از خانواده رنگ نارنجی است، یک رنگ کاملاً خاص و رویایی که حس آرامشی نیز به بیننده می دهد. ما در این مقاله می خواهیم ست رنگ سال 2024 را برای شما شرح دهیم. شما با خواندن این مقاله می توانید به راحتی تصمیم بگیرید چگونه از این رنگ در استایلتان استفاده کنید.

 بلوز زنانه هلویی

رنگ سال، مناسب چه سنی است؟

رنگ سال 2024 یا همان رنگ مخملی هلویی و بیشتر نیز جوان پسند است، اما در هر رده سنی نیز استفاده می شود. هر ساله مدل لباس های زیادی در بازار، برای جوان تر ها تولید می شود و با رنگ های مختلف نزدیک به رنگ سال، روانه بازار می کنند.

تولید کنندگان به بهانه ی معرفی رنگ سال، مدل های جدید و متناسب با رنگ منتخب تولید می کنند. یعنی شما ممکن است مدلی را ببینید که سال های گذشته وجود خارجی نداشته است.

تولید کنندگان لباس، بیشترین وقت خود را برای جوان تر ها می گذارند، زیرا می دانند که خریدار اصلی آنان دخترها و پسران جوان هستند. بیشتر مسن ترها حال و حوصله رنگ بندی را ندارند. از آنجایی که این مدل ها مطابق سلیقه آن ها نیست، نمی توانند به راحتی ست رنگ سال 2024 را بپوشند.

 رنگ موی هلویی

رنگ موی مخملی هلویی، ترند سال

با نزدیک شدن به عید نوروز، بانوان برای اینکه با مد روز پیش بروند، اولین کاری که می کنند رنگ موی خود را تغییر می دهند. اکثر بانوان کاری به این ندارند که چه رنگی برای سال جدید معرفی شده است. آن ها از آرایشگر خود می خواهند که رنگ سال جدید را برایشان رنگ کند. اما بعضی از بانوان نیز هستند که نمی خواهند کل موهای خود را رنگ کنند. آن ها برای اینکه از ترند روز عقب نمانند فقط یک تیکه ای از رنگ موی جلو یا ساقه ی موهای خود را رنگ می کنند که به روز تر باشند. به این صورت موهای خود را با رنگ سال 2024، ست می کنند.

پسران نوجوان در سال های جدید با مدل موهای جدیدی که درست می کنند دیده می شوند. آن ها هر سال جلوی موهایشان را با رنگ سال جدید ست می کنند. تا به قول خودشان خفن تر شوند.

بیشتر بخوانید: کادوی ولنتاین برای دختر

 قاب گوشی آیفون رنگ هلویی

رنگ قاب موبایل سال 2024

بسیاری نیز دوست ندارند در ظاهر خود تغییری ایجاد کنند. پس به سراغ ست کردن وسایلشان با رنگ سال می روند. بسیاری از تولیدکنندگان لوازم جانبی دیجیتال، در ایام کریسمس، منتظر اعلام رنگ سال می مانند تا کالاهایی مطابق مد روز را تولید کنند.

حتی بسیاری از کمپانی های تولید گوشی نیز خود، گوشی یا قاب گوشی، مطابق رنگ سال تولید می کنند. بسیاری از افراد به دلیل بودجه ی کمتری که دارند، نمی توانند مدل گوشی خود را به رنگ سال 2024 تغییر دهند و گوشی جدیدی به رنگ هلویی مخملی بخرند.

آن ها یک قاب گوشی جدید با رنگ مخملی هلویی که رنگ سال 2024 نیز است، خرید می کنند. برخی نیز انواع آویز های زیبا و جذاب را برای گوشی خود می خرند.

 مانتو رنگ هلویی 2024

مانتو هلویی مخملی را با چه رنگ روسری یا شالی ست می کنند؟

بانوان برای داشتن یک استایل شیک، همیشه به این علاقه دارند که رنگ لباس هایشان مکمل هم باشند. مهم ترین نکته در انتخاب استایل، اول ترکیب صحیح رنگ لباس است. این مورد به این دلیل باید رعایت شود که مثلاً هر رنگی به هر رنگی نمی آید. زیرا بسیاری از رنگ ها، مکمل هم نیستند.

حال می دانید که ست کردن صحیح رنگ، بخش عمده داشتن یک استایل جذاب را تشکیل می دهد. برای ست رنگ سال 2024، اگر بانوان بخواهند مانتو هلویی مخملی خود را با روسری یا شالی ست کنند، می توانند از رنگ سرمه ای استفاده کنند. ترکیب سرمه ای با هلویی مخملی در لباس های آن ها باعث می شود تا با استایلی زیبا راهی مهمانی شوند.

به این ترتیب علاوه بر اینکه تیپ زیبا و با کلاسی دارند، از رنگ سال نیز استفاده می کنند. این یک استایل شیک و امروزی به آن ها می دهد.

 مانتو رنگ هلویی 2024 با شلوار مشکی

مانتو مخملی هلویی را با چه رنگ شلواری می پوشند؟

اگر رنگ مانتویی که انتخاب کرده اند روشن است، می توانند با شلوار های تیره ست کنند. اما گاهی شلوار تیره مورد پسند بانوان نیست، در این صورت می توانند از شلوار های روشن تر مانند طوسی، سفید یا هلویی تیره استفاده کنند.

این ترکیب روشن با رنگ سال 2024، بیشتر مناسب جشن های عروسی ها و عقدکنان است. از آنجایی که رنگ هلویی مخملی به سادگی در استایل رمانیتک جای می گیرد، مدل مانتوهای کمرچین دار و شلوارهای پارچه ای در این ترکیب بسیار زیبا خواهند بود.

اما برای اینکه تیپی بزنند که بتوانند در مهمانی های خودمانی تر و یا بیرون به صورت روزانه بپوشند، می توانند رنگ شلوار را کمی تیره تر انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: کادوی ولنتاین برای پسر

 ست ورزشی زنانه رنگ هلویی 2024

لباس ست ورزشی هلویی مخملی مناسب باشگاه است؟

بانوان می توانند از رنگ سال 2024 برای ست کردن لباس ورزشی زنانه استفاده کنند. بدی استفاده از این رنگ در باشگاه این است که چرک رویش به وضوح مشخص می شود. پس بانوان باید با احتیاط بیشتری تمرین کنند تا لباس شان، زود کثیف نشود؛ زیرا رنگ لباس روشن است و امکان کثیف شدن آن زیاد است. اگر به ست تمام رنگ سال 2024 علاقه ندارید می توانید نیم تنه یا تیشرت زنانه خود را هلویی مخملی انتخاب کنید و شلوار یا شلوارک را طوسی بپوشید و جوراب های ساق دار را به رنگ هلویی مخملی به پا کنید.

 مدل آرایش صورت رنگ هلویی 2024

لاک و آرایش به رنگ سال 2024

خیلی از بانوان بعد از مشخص شدن رنگ سال برای به روزتر دیده شدن، در مجالس عروسی رنگ آرایش خود را به رنگ سال درخواست می کنند. از آنجایی که رنگ سال 2024 واقعا رنگ خاص و زیبایی است، اگر با این رنگ آرایش کنند، زیبایی خاصی را در چهره‌اشان به نمایش می گذارد.

بسیاری نیز به پدیکور و مانیکور ناخن علاقه دارند. آن ها تصور می کنند اگر رنگ لاک ناخن هایشان، رنگ سال 2024 را داشته باشد، همخوانی خاصی در استایل آن ها به وجود می آید.

هودی های بهاره و پاییزه به رنگ هلویی مخملی

هودی های بهاره و پاییزه به رنگ هلویی مخملی

بسیاری از بانوان جوان، به خرید و استفاده از هودی های زنانه علاقه زیادی دارند. آن ها همچنین به روز هستند و از ترکیب هودی با رنگ سال لذت می برد. برای مثال هر سال، یک هودی به رنگ سال جدید میلادی تهیه می کنند یا از پیکسل ها و استیکرهایی به رنگ سال روی هودی هایشان استفاده می کنند.

این نوع ترکیب هودی با رنگ سال، بسته به تم اصلی رنگ سال استایل های مختلفی برای بانوان ایجاد می کند. برای مثال امسال که رنگ سال هلویی است، اگر آن را به تنهایی استفاده کنند و با رنگ دیگری ترکیب نکنند، استایل فانتزی خواهند داشت.

اگر این رنگ را با رنگی مانند سرمه ای ترکیب کنند، مثلاً از هودی هلویی مخملی با لگ سرمه ای استفاده کنند، استایل اسپرتی خواهند داشت. اما اگر هودی را با یک شلوار کارگو و کلاه کپ مشکی ست کنند، استایل آن ها هیپ هاپ خواهد بود. بنابراین توجه به اینکه چه مدل هودی را با چه رنگی ترکیب کنند به آن ها کمک می کند از یک رنگ بامزه مانند هلویی مخملی، به استایل های جذاب و خفنی برسند.

بیشتر بخوانید: بهترین لباس برای چهارشنبه سوری

کت و شلوار مردانه به رنگ سال 2024

کت و شلوار مردانه به رنگ سال 2024

مردان نیز دوست دارند امروزی باشند. بنابراین استفاده از کت و شلوار، جیلقه، کراوات و اکسسوری هایی به رنگ سال 2024، توسط آقایان امری طبیعی است. نکته اینجا است که شاید یک استایل یک رنگ هلویی مخملی برای آقایان زیاد جذاب نشود. در این صورت آن ها می توانند از پیراهن سفیدی در زیر کت هلویی خود استفاده کنند.

برخی آقایان به استایل مینیمال علاقه بیشتری نشان می دهند. در این صورت توصیه می کنیم از یک کت مرتب سرمه ای یا نیلی استفاده کنند و زیرش یک پیراهن ساده هلویی بپوشند. اما اگر مشکلی با تیپ های چند رنگ ندارید، یک کراوات هلویی مخملی نیز می تواند به اندازه کافی جذاب باشد.

این رنگ ظاهر آقایان را کمی لطیف و پسرانه می کند. اگر شما دوست دارید می توانید یک هایلایت کوچک به این رنگ نیز در موهایتان داشته باشید. اما اول توجه کنید که آیا به چهره شما می آید و دوم اینکه میزان آن برای ست شدن با کت و شلوار بهتر است کم باشد. یعنی یک رشته موی خود را هم هایلایت کنید، کافی است.

کفش زنانه و مردانه به رنگ هلویی مخملی

کفش زنانه و مردانه به رنگ هلویی مخملی

استفاده از این رنگ و رنگ های مشابه در میان بانوان برای کفش زنانه معمول است. اما بیشتر این رنگ کفش ها، به صورت روزانه استفاده نمی شوند. به خصوص کفشی پاشنه بلند به رنگ هلویی مخملی، بیشتر مناسب موقعیت هایی مانند مهمانی و گردش است.

رنگ سال 2024 برای کفش مردانه اصلاً توصیه نمی شود. زیرا این رنگ تیپ مردان را به هم می ریزد. البته این مورد برای صندل های تابستانه بیرونی ممکن است صدق نکند. یا آقایان می توانند یک دمپایی ساحلی را به هر رنگی که دوست دارند تهیه کنند. اما برای کفش مردانه رسمی، بهتر است رنگ تیره تری انتخاب کرد.

اما هم آقایان و هم بانوان، انواع کتانی به رنگ هلویی مخملی را می توانند به صورت روزانه استفاده کنند. کتانی تنها کفشی است که تفاوتی نمی کند چه رنگی داشته باشد، در هر حال می تواند تیپ افراد را چند برابر زیبا کند.

پیشنهاد ریبون: هودی مردانه، مناسب سرما است؟

 شلوارک ورزشی به رنگ سال 2024

شلوارک ورزشی به رنگ سال 2024

رنگ سال 2024، مانند سایر رنگ های پاستیلی، یک رنگ روشن و شاد است. پس ویژه آقایان و خانم هایی است که دوست دارند لباس های ورزشی شادی به تن کنند. اگر آن ها احساس می کنند تغییر ترکیب ناگهانی لباس های ورزشی شان به هلویی مخملی زیاده روی است، می توانند از شلوارک شروع کنند.

یک شلوارک هلویی مخملی می تواند هم برای بانوان و هم آقایان، استایل شادی بسازد. اگر یک شلوارک خوش رنگ به پا کنید، در هنگام ورزش، از ظاهر خود لذت می برید و شاداب تر خواهید بود.

محصولات ریبون به رنگ سال 2024

در این بخش، برخی از محصولات ریبون را که هم رنگ یا نزدیک به رنگ سال 2024 یعنی هلویی مخملی هستند به شما معرفی می کنیم.

تیشرت ورزشی زنانه مدل ریبون کد 401010

تیشرت ورزشی زنانه مدل ریبون کد 401010

مشاهده و خرید

بلوز زنانه ورزشی کد 401046

بلوز زنانه ورزشی کد 401046

مشاهده و خرید

لگ ورزشی زنانه کد 402007

لگ ورزشی زنانه کد 402007

مشاهده و خرید

ست تیشرت و شلوارک دخترانه SUN کد 501004

ست تیشرت و شلوارک دخترانه SUN کد 501004

مشاهده و خرید

ست تیشرت و شلوارک دخترانه مدل فانتزی کد 501012

ست تیشرت و شلوارک دخترانه مدل فانتزی کد 501012

مشاهده و خرید

هودی زنانه کد 601003

هودی زنانه کد 601003

مشاهده و خرید