روش‌های مختلف پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه

آیا تصور می کنید با یک پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه ساده نمی توانید خلاقیت خودتان را در استایلتان نمایش دهید؟ شما کاملاٌ اشتباه می کنید. پوشیدن تیشرت، به صورت عادی و معمولی، سبکی پر طرفدار است. اما امروزه تیشرت ورزشی زنانه را به روش های مختلفی، می توانید بپوشید. در این روش ها، در کنار تیپ ورزشی، استایل شخصی خودتان را نیز می توانید به کار ببرید.

پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه به روش معمولی

پوشیدنِ تیشرت ورزشی زنانه به روش ساده و روی شلوار ورزشی، یکی از پرطرفدارترین روش ها است. اما در این روش بهتر است از تیشرت های اورسایز یا بزرگ استفاده نکنید. زیرا ممکن است زیر بدن شما گیر کند و حرکات شما را کمی خطرناک کند. به طور کلی و برای تیشرت های با قالب فیت بدن، پوشیدن تیشرت به روش معمولی ساده ترین راه است.

بیشتر بخوانید : خرید تیشرت ورزشی زنانه
"</p

پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه به روش گره در کنار

روش دیگری که می توانید پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه خود را امتحان کنید، روش گره در یک طرف است. در این روش، شما با کمک دست، پایین تیشرت خود را یک گره بزرگ می زنید. این نوع گره یکی از جذاب ترین مدل های تنظیم کمر تیشرت است.

اگر اندازه بزرگی گره را درست تنظیم کنید، کمر شما کمی کوچکتر نمایش داده می شود. همچنین این روش گره زدن، می تواند فرم اندام شما را از مستطیلی به ساعت شنی تبدیل کند. به همین دلیل، سلبریتی هایی که اندام مستطیلی دارند، از روش یک گره، هنگام پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه خود، استفاده می کنند.

هنگام استفاده از این روش، باید از تیشرتی استفاده کنید که فرم خود را در اثر کشیدگی از دست ندهد. همچنین پارچه این تیشرت، باید قابلیت اتوکشی داشته باشد. زیرا در این روش، بخش گره چروک می خورد. اگر جنس تیشرت مناسب اتوکشی نباشد، استفاده‌ی مجدد از آن در استایل های دیگر، کمی سخت می شود.

روش دیگر ایجاد گره در کنار، از داخل لباس است. به این صورت که با کمک یک گیره یا یک کش، تیشرت ورزشی زنانه را در بخش پشت آن جمع می کنید. سپس با یک کش، آن را محکم می کنید. در این روش، میزان چروک خوردن تیشرت بسیار کمتر است.

به طور کلی پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه به روش گره در کنار، برای تیشرت هایی با طرح ساده، بیشتر توصیه می شود. با کمک این مدل گره، شما جوان و خوش هیکل به نظر می رسید.

بیشتر بخوانید: خرید نیم تنه ورزشی زنانه
"</p

پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه به روش دو گره

روش دو گره در پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه، مخصوص باریک تر نشان دادن کمر است. اگر در ناحیه شکم، عضله دارید نیز این مدل پوشیدن تیشرت ورزشی، شما را چند برابر جذاب تر نشان می دهد.

پوشیدن تیشرت با کمک دو گره بسیار ساده است. ابتدا تیشرت را تن کنید. سپس در بخش جلویی یا پشتی دو گره کوچکتر مشابه روش گره در کنار بزنید. اگر در جلو گره بزنید، شکم شما جمع تر و اگر در پشت گره بزنید، عضلات باسن شما بزرگتر به نظر می رسد.

راه دیگر در پوشیدنِ تیشرت ورزشی زنانه به روش دو گره، گره زدن لباس به خودش است. به این منظور مشابه روش قبلی، دو زائده از لباس جدا کنید و آن را به هم گره بزنید. برخلاف روش قبلی که استایل شما را به اسپرت کژوال تبدیل می کرد، این روش استایل شما را اسپرت رمانتیک می کند. به خصوص اگر از شلوارک بلند در کنار تیشرت استفاده می کنید، دو گره کردن تیشرت به روش دوم بیشتر توصیه می شود.
"</p

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب تیشرت ورزشی زنانه ارزان قیمت

پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه به روش توی شلوار

در گذشته، بیشتر افراد مخالف داخل زدن تیشرت در شلوار بودند. اما امروزه، شما می توانید قسمتی از تیشرت ورزشی خودتان را در شلوار بزنید. در هر صورت، چه از بخش پشتی یا چه از بخش جلویی، اگر تیشرت را نصفه در شلوار بزنید، شکم شما تخت به نظر خواهد رسید.

اگر هنگام انجام ورزش از حرکات بیش از حد تیشرتتان خسته می شوید، حتما پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه به روش توی شلوار را امتحان کنید. این روش کمتر برای استفاده در کنار شلوارک استفاده می شود.

اما یک روش دیگر در پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه و داخل زدن آن، استفاده از شلوارک و در عین حال بالا زدن آستین های تیشرت است. به این صورت، آستین تیشرت شما، به صورت کاپ در می آید. در ست کردن با آستین کاپ، بهتر است تیشرت ورزشی زنانه را از بخش جلویی وارد شلوارک کنید. به این صورت، استایل شما جذاب تر می رسد.

مدل پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه در شلوارک، بیشتر برای بانوان جوانت ر توصیه می شود. این استایل نه تنها مناسب باشگاه و زمان ورزش است؛ که بسیاری از خانما، این ست را در استایل روزمره تابستانه خود استفاده می کنند.
"</p

پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه به روش یک شانه باز

یکی دیگر از روش های پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه، استفاده از یک تیشرت یقه قایقی یا یقه هفت است. در این روش، شما می توانید کمی تیشرت را از یکی از شانه هایتان پایین بیاندازید. این مدل لباس پوشیدن، شما را جذاب تر نشان می دهد.

در این روش، سن شما تفاوتی نمی کند و به هرحال می توانید از روش یک شانه باز استفاده کنید. جذابیت این مدل پوشیدن تیشرت ورزشی زنانه، در همین است. به علاوه فرقی نمیکند شما از چه شلوار یا شلوارک ورزشی‌ای استفاده می کنید. به هرحال یک تیشرت شانه باز زنانه اندام شما را کمی کوچک تر نشان می دهد.

بهترین تیشرت برای پوشیدن به روش یک شانه باز، تیشرتی است که کمی گشاد باشد اما نه به اندازه ای که در بدن کج شود. زیرا ممکن است در بدن شما بچرخد و مانع حرکات کامل دست شما شود.

سخن آخر…

در این مقاله درمورد روش های پوشیدنِ تیشرت ورزشی زنانه در استایل های مختلف مطالبی خواندید. دانستید که با ساده ترین روش ها می توانید یک تیشرت ساده را به عنصری از یک استایل مشخص و جذاب تبدیل کنید. نکته دیگری که باید بدانید این است که می توانید این روش ها را با هم ترکیب کنید. و از تنوعی که به کمک یک تیشرت ورزشی زنانه ساده در لباس هایتان ایجاد می کنید؛ لذت ببرید.