ست شلوار مام‌فیت با مانتو کوتاه و بلند
ست شلوار مام‌فیت با مانتو کوتاه و بلند

ست شلوار مام‌فیت با مانتو کوتاه و بلند ، موضوعی است که قصد پرداختن به آن را داریم. انواع استایل های زیبا با این لباس ها را بررسی می کنیم.

شلوار مام فیت ، یکی از شلوارهای بسیار زیبا است که به شلوار مام استایل شباهت زیادی دارد. این شلوار دو ویژگی اصلی دارد که شامل جنس ضخیم و خاصیت کشسانی بافت آن است. مام فیت دارای فاق بلندی است که موجب کشیده تر نشان داده شدن باسن شما می شود.

این شلوار برای تمامی فصول مناسب است. شما می توانید این شلوارها را با انواع مانتوها و پالتوها و سایر لباس ها ست کنید. در این مقاله راهکارهای ست کردن این شلوار با مانتوهای مختلف را بررسی می کنیم :

شلوار مام فیت برای من مناسب است ؟

ست شلوار مام‌فیت با مانتو کوتاه و بلند به اغلب بانوان می آید. مام فیت به دلیل داشتن فاق بلند ، مناسب بانوانی است که قصد دارند اضافه وزن شکمی خود را پنهان کنند. برای این کار به بستن گن احتیاجی ندارید. این شلوار به بانوانی که لاغراندام هستند ، می آید. بنابراین شلوار مام فیت هم مناسب خانم های لاغراندام و هم مناسب خانم های چاق و یا توپر است. پس اگر مدل و استایل این شلوار را می پسندید ، برای خرید آن دچار تردید نشوید.

مشاهده محصول: لگ زنانه

 شلوار مام جین

شلوار مام فیت یا شلوار مام استایل

ست شلوار مام‌فیت با مانتو کوتاه و بلند ، بسیار زیبا می شود. اما علاقمندان به این شلوارها باید درنظر داشته باشند که تفاوت هایی میان شلوارهای مام فیت و مام استایل وجود دارد. تن خور شلوار مام فیت ، جذب است و مطابق با نام خود فیت می باشد. اما تن خور شلوار مام استایل به صورت گشاد است. شلوار مام فیت دارای فاق نسبتاً بلندی است و کمر آن بالای ناف جمع می شود. شلوار مام استایل از این نظر مشابه مام فیت است. اختلاف مام فیت و مام استایل به خاصیت کشسانی آن باز می گردد. مام فیت از خاصیت کشسانی برخوردار است اما مام استایل از این خاصیت برخوردار نیست.

بررسی ست شلوار مام‌فیت با مانتو کوتاه و بلند

مام فیت با اغلب مانتوها می آید و استایل جذابی را بوجود می آورد. انتخاب اغلب بانوان ، ست مام فیت با مانتو جلوباز است که ترکیب فوق العاده ای می شود. اگر مام فیت را با مانتو کتی کوتاه ست کنید ، ترکیب زیبایی را ایجاد می کند. برای استایل مانتو کتی با مام فیت باید از کفش مناسبی استفاده کرد که به این استایل بیاید و ظاهر زیبایی را بوجود بیاورد.

مام فیت برای ست کردن با پالتو بسیار ایده آل است. همانند مانتو می توان انواع پالتوهای کوتاه و بلند را با شلوار مام فیت ست کرد. شلوار مام فیت را با هودی و سویشرت ست کنید و استایل پاییزه جذابی را بوجود بیاورید. بنابراین با توجه به توضیحات گفته شده می توان متوجه شد که فقط مانتوهای کوتاه و بلند را نمی توان با شلوار مام فیت ست کرد و هر نوع لباسی را می توان با شلوار مام فیت ست نمود.

یک نمونه از ست شلوار مام‌فیت با مانتو کوتاه و بلند ، ترکیب مانتو عروسکی با شلوار مام فیت است. خانم های جوان ، طرفدار مانتوی عروسکی هستند. بنابراین برای ست کردن این مانتوی موردعلاقه خود از شلوار مام فیت استفاده کنند.

انواع مانتوها شامل مانتو خفاشی ، مانتو کتی ، مانتو جلوباز ، مانتو اسپرت و … با شلوار مام فیت ست شده و یک ترکیب زیبا و جذاب را بوجود می آورد. بنابراین برای انتخاب مانتوهای مناسب برای ست کردن با شلوار مام فیت ، دست بسته نیستید و آزادی عمل زیادی دارید. احتمالاً اغلب مانتوهایی که در کمد لباس خود دارید را می توانید با شلوار مام فیت ، ست کنید.

بیشتر بخوانید: کاپشن مردانه

کفش مناسب شلوار مام فیت ، اسپرت یا مجلسی ؟

ست شلوار مام‌فیت با مانتو کوتاه و بلند ، نیاز به یک کفش مناسب دارد. کفش های کتانی ، صندل تخت ، صندل لژدار ، کفش آل استار ، کفش پاشنه بلند و … را می توان با شلوار مام فیت ست نمود. انتخاب نوع کفش بستگی به نوع مانتویی دارد که بر تن دارید. اگر مانتوی جلوباز بلند را انتخاب کرده اید ، نباید به کتانی فکر کنید. اگر مانتوی کوتاه را با مام فیت ست کنید ، می توانید از کتانی استفاده کنید.

اگر پالتو را با مام فیت ست می کنید ، باید بوت یا نیم بوت با آن پا کنید. کفش های پاشنه بلند برای ست کردن برخی از مانتوها با شلوار مام فیت مناسب هستند. اگر از بهترین شلوارهای مام فیت استفاده کنید ، استایل شما بسیار زیبا می شود. کتانی سفید لژدار ، کفش دیگر مناسبی است که می توان با شلوار مام فیت ست کرد. کتانی سفید لژدار بسیار زیبا هستند و به اغلب خانم ها می آیند. ترکیب کتانی سفید لژدار با شلوار مام فیت ، بسیار زیبا و جذاب است و موردپسند اغلب آقایان و بانوان است.

قیمت شلوار مام فیت چقدر است ؟

ست شلوار مام‌فیت با مانتو کوتاه و بلند ، هزینه زیادی ندارد. شلوارهای مام فیت مختلفی در بازار وجود دارند که نرخ آنها با توجه کیفیت دوخت ، کیفیت جنس ، نوع جنس و سایر موارد متفاوت است. برخی از فروشگاه ها ، انواع شلوارهای مام فیت را با تخفیف های چند درصدی به فروش می رسانند. بنابراین شما می توانید شلوارهای مام فیت موردنظر خود را از چنین فروشگاه هایی خریداری کنید. با بهترین و جذاب ترین شلوارهای مام فیت ، استایل شیکی را برای خود رقم بزنید.

محصول پبشنهادی: شلوار ورزشی مردانه
 ست لی شلوار مام فیت

چندین ایده برای ست شلوار مام‌فیت با مانتو کوتاه و بلند

– ست مانتو یشمی ، کتانی یشمی ، شلوار یشمی و شلوار مام فیت لی روشن

– پالتو کتی قهوه ای ، نیم بوت عسلی ، کلاه عسلی و شلوار مام فیت لی روشن

– پالتو بلند طوسی ، بوت مشکی ، کلاه مشکی و شلوار مام فیت سورمه ای

– کاپشن مشکی ، کتانی سفید – مشکی ، کیف مشکی ، کلاه مشکی و شلوار مام فیت لی روشن

– بارانی سفید ، کتانی سفید لژدار ، شال مشکی و شلوار مام فیت ذغالی

– مانتو کوتاه اسپرت لیمویی ، کتانی لیمویی ، شال مشکی و شلوار مام فیت مشکی

مشاهده کنید: چگونه بهترین شلوار ورزشی مردانه را انتخاب کنیم؟

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.