خرید لباس بچگانه
ست لباس بیرونی دخترانه زاپ دار

ست لباس بیرونی دخترانه، بسیار شیک و پر طرفدار است. امروزه لباس های بچگانه نیز از تنوع بالایی در صنعت مد برخوردار است. تنوع لباس و اکسسوری دخترانه در فروشگاه ها، ممکن است خرید را برای والدین کمی سخت کند. در این مقاله راجع به لباس بیرونی بچگانه دخترانه صحبت می کنیم. دنیای لباس دخترانه بسیار بزرگ است و در صنعت مد روز دنیا، مدل های ویژه ای را به خود اختصاص می دهد.

یکی از لباس های مورد نیاز کودکان، لباس بچگانه بیرونی می باشد. لباس بیرونی نیز در هنگام خرید، به اندازه لباس های دیگر نیاز به دقت و سلیقه دارد. لباس بیرونی دخترانه در سبک های مختلفی مثل ورزشی، رسمی و نیمه رسمی طراحی و دوخته می شوند. شما بر حسب نیاز و سلیقه می توانید سبک لباس بیرونی دخترانه فرزند خود را انتخاب کنید.

لباس های بیرونی به دو صورت تک و ست به بازار عرضه می شوند. لباس بیرونی دخترانه، یک ست جذاب و کاملاً کارآمد به حساب می آید. انواع لباس بیرونی که به صورت ست عرضه می شوند استایل کودک را تکمیل می کنند. با این ست ها، دیگر نیازی به تهیه لباس های دیگر نیست، پس کار را برای خریدار راحت تر می کنند. مادر و پدر ها می تواند با انتخاب ست لباس بیرونی دخترانه، خرید خود را راحت تر پیش ببرند.

پس از خریدِ یک آیتم تک مانند بلوز برای لباس بیرونی، همچنان به آیتم های دیگری مثل شلوار نیاز است. اما ست های لباس بیرونی این دغدغه مشتریان را بر طرف می کنند.

 ست شلوار و تیشرت دخترانه

نکات خرید ست لباس بیرونی دخترانه:

در هنگام خرید لباس ست بیرونی برای دختربچه ها، رعایت چند مورد می تواند شما را در خریدی مناسب و کارآمد کمک کند:

سبک لباس بچگانه:

دانستن جزییات و انتخاب سبک لباس بر حسب نیاز، به خریدی راحت برای ست لباس بیرونی دخترانه، منجر می شود.

راحتی لباس ست بیرونی دخترانه:

دختر بچه ها و کودکان نو پا می توانند در هر لحظه و هر جا به بازی و جنب و جوش بپردازند. دنیای کودکانه ی خود را داشته باشند و بدون دغدغه، غرق رویاها و بازی های خلاقانه خود شوند. راحتی لباس برای کودکان بسیار مهم است. حالت کشسانی لباس، سایز مناسب و نرمی لباس ست بیرونی می تواند کودک شما را چون پروانه ای آزاد و رها برای پرواز آماده کند.

توضیحات بیشتر در راحتی ست لباس بیرونی دخترانه شامل موارد زیر می شود:

حالت لباس باید آزاد و رها باشد. توجه کنید که یک ست لباس تنگ، برای کودکان آزار دهنده است. یک لباس تنگ ممکن است آزادی حرکت را از کودک گرفته و باعث شود کودک هنگام بازی صدمه بخورد.

همچنین لباسی که حالت ارتجاعی و کشی داشته باشد، بیشتر مناسب بازی های کودکانه است. لباس های از جنس کشی، به کودک اجازه می دهد با خیالی راحت از این طرف و آن طرف بپرند و بازی کنند.

سایز لباس ست بیرونی دخترانه، باید نه خیلی بزرگ و نه خیلی کوچک انتخاب شود. سایز انتخابی باید راحت بوده و به سایز بدن کودک نزدیک باشد. در انتخاب اندازه ست لباس بیرونی، سرعت رشد و پرورش کودک را نیز لحاظ کنید. لباسی برایش تهیه کنید که به سرعت تنگ نشود و چند ماهی بتواند از آن استفاده کند.

بهتر است از جنس های نرم و لطیف، در پارچه لباس بیرونی کودکان استفاده شود. جنسی با الیاف طبیعی برای لباس دختربچه ها مناسب تر است. جنس نخ پنبه مناسب ترین جنس برای پوست حساس بچه ها است. یک ست لباس بیرونی دخترانه ی نرم و لطیف، بهترین انتخاب است.

مشاهده کنید: لباس دخترانه

 کت و دامن دخترانه

ست بیرونی دخترانه چه ویژگی هایی دارد؟

انتخاب ست کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. اما نکاتی در جزییات ست لباس وجود دارد که اگر رعایت نشده باشند، دیگر لباس به صورت ست نیست و لباس تک محسوب می شود.

طرح پارچه ی ست لباس بیرونی دخترانه:

نکته مهم برای ست بودن لباس این است که طرح لباس در پارچه بالاتنه و پایین تنه یکی یا مکمل باشد.

جنس پارچه ی ست لباس بیرونی دخترانه:

در ست لباس بیرونی دخترانه، بهتر است از پارچه هایی با جنس یکسان استفاده شود. ممکن است برخی اوقات در یک قسمت کوچکی از لباس، جنسی متفاوت به کار برده شده باشد.

 لباس تابستونی دخترانه با شورتک

مدل و طراحیِ ست لباس بیرونی دخترانه:

به طور مثال با طرح گلدوزی شده بالاتنه، پایین تنه به دو صورت ساده یا با طرح مکمل قابل اعمال است. هیچ لزومی برای تکرار طرح در پایین تنه و بالا تنه وجود ندارد. انتخاب طرح لباس ست دخترانه امری کاملاً سلیقه ای است.

 لباس کوتاه تابستونی بیرونی

رنگ ست لباس بیرونی برای دختربچه:

در انتخاب رنگ لباس های ست می تواند همرنگ یا متضاد یا مکمل هم استفاده شده باشد. نکته در این مورد انتخاب رنگی مناسب است. به طور مثال رنگ زرد می تواند با رنگ زرد همرنگ با بنفش و سبز مکمل یا با سفید خنثی ترکیب شود.

سبک لباس بیرونی دخترانه:

استایل و سبک لباس باید در تک تک اجزای آن حفظ شود. یعنی اگر لباسی در بالاتنه سبک رسمی دارد، باید در پایین تنه نیز حالت رسمی آن رعایت شده باشد. یا بهتر است آیتمی از استایل کژوال را با آیتمی از استایل مجلسی ست نکنید.

مطالعه کنید: مدل لباس مجلسی دخترانه 1403

 لباس بیرونی با اکسسوری دخترانه

ست کردن اکسسوری دخترونه با لباس بیرونی:

در برخی مدل های ست لباس بیرونی دخترانه، از کیف یا کش مو به عنوان اکسسوری مکمل لباس استفاده می شود که استایل ست لباس را بسیار خاص و متفاوت می کند.

 لباس بیرونی زاپ دار

ست بیرونی زاپ دار دخترانه:

در طراحی اکثر لباس ها و شلوار های امروزی، یکسری ساییدگی های عمدی در هنگام دوخت لباس ایجاد می کنند که در صنعت مد با عنوان لباس زاپ دار  عرضه می شود. این زاپ ها می تواند در هر قسمتی از لباس ایجاد شده باشند. لباس هایی با طرح زاپدار در استایل دختران خردسال و نوجوانان استفاده می شود.

طرح لباس زاپدار مورد علاقه نوجوانان و کودکان می باشد. لباس های با طرح زاپ جز لباس های به روز صنعت مد و فشن، محسوب می شوند. یکی از پر طرفدارترین لباس ها در سال 2024، ست لباس بیرونی زاپ دار دخترانه است. شلوار های جین یا کتان زاپ دار، می تواند یک ایده ی دلخواه برای ست لباس بیرونی باشند.

 لباس بچگانه سرهمی دخترانه

ست سرهمی بیرونی دخترانه:

سرهمی جین یا کتان می تواند به عنوان ست لباس بیرونی برای دختران استفاده شود و استایلی متمایز برای فرزند شما ایجاد کند. سرهمی جین زاپدار  می تواند جذابیت لباس های کودک را دو چندان کند.

 لباس دخترانه مناسب بیرون

ست لباس بیرونی چند تیکه دخترانه:

  • لباس هایی که به صورت ست ارائه می شوند، می توانند بلوز و شلوار، سرهمی یا مدل های دیگر باشند.
  • ست یک تکه پیراهن و جوراب شلواری، برای دختران بسیار مناسب است و به صورت بلند و کوتاه نیز تولید می شود.
  • ست بیرونی دو تیکه بلوز و شلوار، مناسب انواع سلیقه ها و سبکی کژوال است و در هر مکانی قابل استفاده است.
  • ست سه تیکه مثل مدل شومیز، جلیقه و شلوار بیشتر برای استایل های نیمه رسمی مناسب است.
  • ست ورزشی دو تیکه و ست ورزشی سه تیکه برای ورزش و بازی گزینه مورد علاقه کودکان بازیگوش است.

مطالعه کنید: مدلهای جدید ست تیشرت و شلوارک دخترانه