ست کردن تاپ زنانه با لباس‌های دیگر
ست کردن تاپ زنانه با لباس‌های دیگر

ست کردن تاپ زنانه با لباس‌های دیگر را بررسی می کنیم تا علاقمندان به تاپ با نحوه ست کردن این لباس ها آشنا شوند.

تاپ از گذشته تاکنون از لباس های محبوب بانوان بوده است. تاپ ، کاربردهای زیادی دارد که مهمترین آنها شامل استفاده به عنوان لباس ورزشی ، به عنوان لباس راحتی ، به عنوان لباس مهمانی و دورهمی و …. می باشد.

تاپ ، از جمله لباس هایی است که ست پذیری خوبی دارد و استایل های مختلفی را می توان با آن رقم زد. اگر با نحوه ست کردن این لباس آشنا باشید ، استایل های جذاب و زیبایی را رقم خواهید زد.

تاپ مجلسی زنانه

تاپ مجلسی زنانه و دامن فومن زنانه

یکی از پیشنهادات برای ست کردن تاپ زنانه با لباس‌های دیگر ، ترکیب تاپ و دامن فومن است. دامن فومن با تاپ مجلسی ، ترکیب بی نظیری می شود. به خصوص اگر یک کفش مجلسی پاشنه بلند پا کنید ، جذابیت بیشتری ایجاد خواهید کرد. این استایل برای هرگونه مهمانی و مجلسی مناسب است. این استایل نیازمند اکسسوری های مناسبی است.

محصول پیشنهادی: تاپ ورزشی زنانه
تاپ یقه قایقی

تاپ یقه قایقی با شلوار زنانه پارچه ای

تنها چندین ثانیه تصور کنید که یک تاپ یقه قایقی با شلوار زنانه پارچه ای بر تن داشته باشید ، قطعاً متوجه زیبایی این استایل خواهید شد. بهتر است رنگ های شاد را برای تاپ یقه قایقی و رنگ تیره را برای شلوار پارچه ای درنظر بگیرید. یک ست گردنبند و دستبند برای این استایل درنظر بگیرید. زیرا آویز یا گردنبند برای این استایل بسیار چشم گیر خواهد بود. یک کفش مجلسی روشن که بهتر است ست رنگ تاپ باشد را برای این استایل درنظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: تیشرت ورزشی مردانه

تاپ یقه گرد و دامن چهارخونه

ست کردن تاپ زنانه با لباس‌های دیگر : تاپ یقه گرد و دامن چهارخونه

ترکیب تاپ یقه گرد با دامن چهارخونه ، استایل مناسبی برای مکان های مختلف به ویژه مهمانی های نیمه رسمی می باشد. دامن چهارخونه از جمله دامن هایی است که هیچگاه از مد نمی افتد و همواره روی بورس است. طرفداران دامن چهارخونه بدانند که بهترین تاپ برای این دامن ، تاپ یقه گرد می باشد. در واقع این دو لباس بسیار به هم می آیند و استایل جذابی را ایجاد می کنند. اکسسوری مناسب برای این استایل شامل انگشتر نگین دار ، ساعت زنانه بند چرمی و کفش مجلسی بدون پاشنه و یا پاشنه مخفی و … می باشد. شما می توانید رنگ نگین انگشتر یا بند ساعت خود را با رنگ غالب موجود در دامن ست کنید.

تاپ زنانه راحتی

ست کردن تاپ زنانه با لباس‌های دیگر : تاپ زنانه راحتی

شاید فکر کنید که چه نیاز است تاپ راحتی و خانگی خود را با لباسی ست کنید. در خانه راحت باشیم و هر چه که می خواهیم بپوشیم. در صورتی که اینگونه نبوده و ست کردن لباس ها در خانه به شما ارزش و اعتبار می بخشد. پوشیدن لباس های جذاب و شیک در خانه مزایای زیادی دارد و در بهبود روحیه شما ، تأثیر زیادی دارد. شلوارهای دامنی ، دامن های راسته نخی ، ساپورت های نخی و جذب و … از جمله مواردی هستند که برای ست کردن با تاپ راحتی مناسب هستند.

نکته ای که برای این استایل باید مدنظر قرار دهید این است که از رنگ های شاد و متنوع استفاده کنید تا متفاوت از همیشه به نظر بیایید. تاپ لیمویی ، تاپ سفید ، تاپ فسفری ، تاپ صورتی ، تاپ نارنجی و … برای استایل خانگی شما بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: ست کردن تاپ راحتی با شلوارک

تاپ مجلسی زنانه و دامن فومن زنانه

ست کردن تاپ راحتی با شلوارک

یکی از گزینه ها برای ست کردن تاپ زنانه با لباس‌های دیگر ، ترکیب تاپ راحتی با شلوارک است. تاپ و شلوارک همواره و تحت هر شرایطی به هم می آیند و از گذشته تاکنون یار همدیگر بوده اند. این استایل ، جذابیت بسیار زیادی دارد و برای ورزش کردن مناسب می باشد. تاپ هایی که برای این استایل درنظر می گیرید ، ممکن است تاپ های نیم تنه و یا تاپ های کراپ و … باشند. شما می توانید تاپ و شلوارک های ست را خریداری کنید که از هر نظر ( طرح و رنگ و … ) با یکدیگر ست هستند. خرید تاپ و شلوارک های ست ، هم مقرون به صرفه است و هم کاربردی است. از آنجاییکه این استایل راحتی است ، لزومی به استفاده از اکسسوری ها برای این استایل نیست.

تاپ مجلسی زنانه و دامن فومن زنانه

ست کردن تاپ های گیپوری

در بررسی نحوه ست کردن تاپ زنانه با لباس‌های دیگر به چگونگی ست کردن تاپ های گیپوری می پردازیم. تاپ های گیپوری برای مهمانی ، منزل ، دورهمی ، مجلس و … مناسب هستند. تاپ های گیپوری با دامن های کوتاه و بلند و … به خوبی ست می شوند. شلوار مناسب برای این استایل شامل شلوار بوت کات ، مام فیت و اسکینی و … می باشند. داشتن جواهرات برای این استایل ، بسیار ضروری است. زیرا تاپ گیپوری ، باز است و بخش زیادی از بدن شما را نمایش می دهد. بنابراین بهتر است از جواهرات استفاده کنید و این استایل را جذاب و چشم نوازتر کنید.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

تاپ بندی

ست کردن تاپ بندی

یکی از تاپ های پرطرفدار ، تاپ های بندی است. تاپ های بندی ، تنوع زیادی دارند. برای ست کردن تاپ زنانه با لباس‌های دیگر باید به نوع تاپ و رنگ تاپ توجه داشته باشید. تاپ های بندی برای ست کردن با دامن های کوتاه ، شلوارهای جین ، شلوارک ها ، شورتک ها و … مناسب هستند. یک استایل پرطرفدار ، ترکیب تاپ بندی با شلوارک یا شورتک های لی است که کاربردهای زیادی در مهمانی ها و دورهمی ها دارد.
 تاپ رکابی

ست کردن تاپ زنانه با لباس‌های دیگر : تاپ رکابی

تاپ های رکابی بسیار راحت و جذاب هستند. تاپ های رکابی برای زیر مانتو بسیار مناسب هستند. حسن این تاپ ها این است که در بخش سرشانه پوشیده است. این تاپ با انواع شلوارها به خوبی ست می شود. طرح ها و رنگ های مختلفی برای تاپ های رکابی وجود دارند که هر یک به نوعی زیبا و جذاب هستند. با توجه به توضیحاتی که گفتیم برای هر یک از تاپ های گفته شده ، چندین راه مختلف برای ست کردن آنها دارید. امیدواریم با دقت به نکات گفته شده بتوانید خوش استایل و شیک پوش باشید.

بیشتر بخوانید: کاربردی‌ترین تاپ‌های زنانه