ست کردن رنگ زرشکی در 4 فصل
ست کردن رنگ زرشکی در 4 فصل

ست کردن رنگ زرشکی در 4 فصل با توجه به اصول یکسانی انجام می شود. با رعایت نکاتی می توانید زیباترین استایل ها را با رنگ زرشکی داشته باشید.

رنگ زرشکی با شمار بالایی از رنگ های روشن و تیره ست می شود. این رنگ هم برای استایل اسپرت و هم برای استایل رسمی مناسب است. زرشکی، رنگ سرخ سیر می باشد که انگار اندکی رنگ آبی در آن به کار رفته است. همین مسئله سبب شده است که زرشکی را میان دو رنگ سرخ و ارغوانی بدانند.
مکمل رنگ زرشکی در لباس

مکمل رنگ زرشکی در لباس

برای ست کردن رنگ زرشکی در 4 فصل باید از رنگ های مکمل آن استفاده کنید. رنگ سبز ارتشی، رنگ قهوه ای، قرمز روشن، صورتی، مشکی و … از جمله رنگ های مناسب برای ست کردن با زرشکی می باشند. زرشکی، رنگ شاد و جوان پسندی است که موردتوجه صنعت مدل و لباس قرار گرفته است.

اغلب سوپراستارها و سلبریتی ها از این رنگ برای استایل خود زیاد استفاده می کنند. برای ست کردن این رنگ می توانید آن را در کنار رنگ هایی مانند نارنجی، خاکستری، سفید، سورمه ای، کرم و … استفاده کنید.

مکمل رنگ زرشکی در لباس

استایل رسمی با رنگ زرشکی

ست کردن رنگ زرشکی در 4 فصل برای استایل رسمی، به کار می رود. در واقع یکی از انتخاب های مناسب برای استایل رسمی، رنگ زرشکی می باشد. بنابراین برای خرید لباس برای مهمانی، محل کار، قرار ملاقات و … می توانید روی رنگ زرشکی مانور دهید. برای استایل رسمی خود در کنار رنگ زرشکی حتماً از رنگ مشکی استفاده کنید تا تند و تیزی این رنگ را کاهش دهید.

برخی از بانوان و آقایان برای ترکیب رنگ زرشکی از رنگ های دیگری استفاده می کنند. طبیعتاً انتخاب رنگ ها سلیقه ای است. اما انتخاب رنگ اشتباه ممکن است منجر به بد شدن تیپ و استایل شما شود. اگر نظر ما را بخواهید با توجه به تجربه بالایی که در این زمینه داریم، رنگ مشکی را برای ترکیب با رنگ زرشکی برای استایل رسمی پیشنهاد می دهیم.

برخی از افراد برای ست کردن رنگ زرشکی در 4 فصل از رنگ سفید استفاده می کنند که این مورد هم، جالب می شود. فرض کنید که یک کت شلوار زرشکی را با شال سفید و کیف و کفش سفید ست کنید. این ترکیب بی شک زیباست و جذابیت زیادی دارد. البته این ترکیب به هر کسی نمی آید و نتیجه خوبی را به همراه ندارد. برای انتخاب این دو رنگ برای استایل خود، باید فوق العاده زیبا باشید.

خاکستری، دیگر رنگ مناسب برای استایل رسمی با رنگ زرشکی می باشد. تنها چندین دقیقه در ذهن خود ترکیب رنگ زرشکی و خاکستری را متصور شوید تا اطمینان حاصل کنید که این دو رنگ برای ست شدن با هم مناسب هستند.

مشاهده کنید: بارانی زنانه

استایل مجلسی با رنگ زرشکی

استایل مجلسی با رنگ زرشکی

ست کردن رنگ زرشکی در 4 فصل برای استایل مجلسی، انجام می شود. بسیاری از بانوان، رنگ زرشکی را برای استایل مجلسی خود انتخاب می کنند. یک ماکسی زرشکی بسیار شیک و زیبا است. هیچ گاه رنگ زرشکی از مد نیفتاده است و محبوبیت خود را از دست نداده است.

اغلب بانوانی که رنگ زرشکی را برای استایل مجلسی خود انتخاب می کنند، آن را با رنگ دیگر ترکیب نکرده و یا آن را صرفاً با رنگ مشکی ترکیب می کنند. برای مثال کت و دامن زرشکی را با کفش مشکی و اکسسوری های مشکی رنگ ست می کنند و یا رنگ اکسسوری ها و کفش و کیف مجلسی را همان زرشکی انتخاب می کنند.

به هر حال چیزی که درباره آن مطمئن هستیم این است که رنگ زرشکی بسیار شیک است و استایل مجلسی شما را فوق العاده زیبا می کند. یک استایل مجلسی خیره کننده را با این رنگ ، رقم خواهید زد.

استایل کژوال با رنگ زرشکی

استایل کژوال با رنگ زرشکی

یکی دیگر از کاربردهای ست کردن رنگ زرشکی در 4 فصل سال، استفاده برای استایل کژوال می باشد. ست مانتو زرشکی با شلوار جین مشکی، ست هودی شلوار زرشکی، ست سویشرت شلوار زرشکی، ست پالتوی زرشکی با شلوار کتان جذب سفید و … از جمله مواردی است که برای استایل کژوال مناسب است.

ترکیب رنگ زرشکی با لباس های جین، ترکیب جذابی می شود که برای استایل های اسپرت و کژوال بسیار مناسب است. توجه کنید که زمانی ست زرشکی زیبا می شود که لباس های آن دارای جنس و مدل خوبی باشند.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

ست کردن رنگ زرشکی در 4 فصل با رنگ های مختلف

شاید شما هم از افرادی باشید که به رنگ زرشکی علاقمند هستید اما نمی خواهید قسمت اعظم استایل شما زرشکی رنگ باشد، در این حالت می توانید برخی از آیتم های کوچک استایل خود را زرشکی انتخاب کنید. کیف و کفش زرشکی، کلاه و شال گردن زرشکی، کروات زرشکی، ساعت با دسته زرشکی، دستمال سر زرشکی و … از جمله آیتم های زیبا هستند که می توانند استایل جذابی را ایجاد کنند.

در صورتی که این آیتم ها را انتخاب کردید برای انتخاب سایر آیتم های لباس خود از سایر رنگ ها مانند زرشکی، زرد، آبی، سورمه ای، سفید، آبی کمرنگ و … استفاده کنید. با کمی سلیقه می توانید استایل های جذابی ایجاد کنید.

استایل کژوال با رنگ زرشکی

ست کردن رنگ زرشکی در 4 فصل برای انواع کیف و کفش

یکی دیگر از انتخاب های جذاب برای استایل شما ، کیف و کفش زرشکی می باشد که بسیار شیک و زیبا است. از گذشته تاکنون، یکی از شیک ترین انواع کیف و کفش ها، کیف و کفش چرم زرشکی بوده است. سایر کیف و کفش هایی که چرم نیستند اما زرشکی رنگ هستند، زیبا می باشند. بنابراین اگر به دلیل گرانی با خرید کیف و کفش های چرم زرشکی مشکل دارید، از سایر کیف و کفش های زرشکی رنگ استفاده کنید.

کیف و کفش زرشکی برای استایل مشکی، سفید، سبز یشمی، خاکستری، آبی آسمانی، لیمویی و … مناسب است. با توجه به اینکه چه رنگی به پوست صورت شما می آید و در چه مکانی قرار است از این استایل استفاده کنید، رنگ لباس های خود برای ترکیب با کیف و کفش زرشکی را انتخاب کنید. توجه کنید که فقط رنگ لباس ها نیستند که به شما جذابیت و زیبایی می بخشند، بلکه مدل و جنس آنها در زیبایی تیپ شما اثرگذار هستند.

مشاهده کنید: لباس‌های زمستانی ضروری برای کمد لباس‌هایتان