ست کردن شال با پالتو
ست کردن شال با پالتو

ست کردن شال با پالتو باید با توجه به نکاتی انجام شود که در این مقاله به ارائه این نکات پرداخته و شما را به خوبی در این زمینه راهنمایی می کنیم.

یک استایل پرطرفدار پاییز و زمستان ، پالتو و شال به همراه یک شلوار مناسب است. این استایل از گذشته تا به امروز ، پرطرفدار بوده است. برای اینکه برای شال خود ، یک شال مناسب انتخاب کنید باید به مواردی توجه داشته باشید تا استایل شما ، شیک و زیبا باشد.

ست کردن شال با پالتو

بهترین ایده برای ست کردن شال با پالتو

اگر بهترین شال را با بهترین پالتو بپوشید اما به تناسب آنها با یکدیگر توجه نکنید ، استایل زیبایی را رقم نخواهید زد. بنابراین مسئله ای که باید مورد توجه شما قرار بگیرد این است که شال با پالتو با یکدیگر تناسب داشته باشند و به قول معروف به یکدیگر بیایند. بدین منظور باید در انتخاب شال و پالتو دقت زیادی داشته باشید و گمان نکنید که هر پالتویی را می توانید با هر شالی بپوشید. تمامی بانوانی که خوش پوش و شیک هستند ، می دانند که باید لباس های خود را با یکدیگر به خوبی ست کنند و هرگز نباید آیتم های استایل خود را بدون توجه به سایر آیتم ها انتخاب کنند. بهترین ایده برای ست کردن شال با پالتو با توجه به نکاتی بدست می آید که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

تناسب شال و پالتو

تناسب شال و پالتو

بانوان گرامی توجه داشته باشند که میان پالتو و شال باید تناسب وجود داشته باشد. به نظر شما می توان یک شال بسیار نازک را با یک پالتوی ضخیم و خزدار پوشید ؟ قطعاً این دو مورد با یکدیگر تضاد دارند و ظاهر جالبی ایجاد نمی کنند. شال های ظریف مانند شال حریر باید با پالتوهای بسیار نازک ست شوند. برای پالتوهای ضخیم باید شال های ضخیم را انتخاب کنید تا ضمن تأمین گرمای موردنیاز ، تناسب خوبی با پالتو داشته باشند و ظاهر نامطلوبی را ایجاد نکنند.

رنگ شال و پالتو

توجه به رنگ شال و پالتو

برای ست کردن شال با پالتو باید به رنگ آنها با یکدیگر توجه داشته باشید. وقتی یک پالتو می خرید ، حتماً یک یا چندین شال متناسب با رنگ پالتو خریداری کنید. رنگ شال مناسب برای پالتوی شما ممکن است دقیقاً همرنگ آن باشد و یا با رنگ آن هارمونی داشته باشد و یا اینکه به طور کلی متضاد با آن باشد. به طور مثال برای ست کردن پالتوی سورمه ای ، سه پیشنهاد داریم. شما می توانید یک شال سورمه ای را برای این پالتو درنظر بگیرید. همچنین می توانید یک شال آبی را برای پالتوی سورمه ای خود در نظر بگیرید. پیشنهاد دیگر شال مشکی است که با تمامی پالتوها ست می شود.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن و سویشرت مردانه

پالتو و شال پاییز و زمستان

رنگ های مناسب پالتو و شال پاییز و زمستان

بعد از اینکه متوجه شدیم برای ست کردن شال با پالتو باید به چه نحوی عمل کنید و چگونه رنگ ها را ست کنید ، به بررسی نکات مناسب این فصل می پردازیم. بهتر است رنگ هایی را انتخاب کنید که مناسب این فصل باشد. رنگ های مناسب فصل پاییز شامل زرشکی ، نارنجی ، شتری ، خاکستری و … می باشند. رنگ های مناسب فصل زمستان شامل سفید ، سیاه ، خاکستری ، آبی کمرنگ ، قهوه ای و … می باشد. اگر با توجه به رنگ های مناسب هر فصل به خرید پالتو و شال اقدام کنید ، استایل جذاب تری خواهید داشت.

تناسب موقعیتی در ست کردن شال با پالتو

تناسب موقعیتی در ست کردن شال با پالتو

حتماً به این مسئله توجه کنید که قرار است پالتو و شال را برای چه مکانی با یکدیگر ست کنید. یک پالتوی رسمی باید با یک شال رسمی ست شود. ترکیب یک پالتوی رسمی با یک شال اسپرت ، اصلاً جالب نمی شود. همچنین باید درنظر داشته باشید که رنگ پالتو و شال را متناسب با موقعیت موردنظر انتخاب کنید. به نظر شما پالتو و شال قرمز مناسب یک جلسه کاری است ؟ آیا یک پالتو و شال کالباسی برای مراسم ترحیم مناسب است ؟ بنابراین باید با توجه به موقعیتی که قرار است به آنجا بروید ، تکلیف بسیاری از چیزها مانند رنگ لباس ها و نوع استایل لباس ها را مشخص کنید. برای انتخاب رنگ شال و پالتو باید به تناسب رنگ هر دو با موقعیتی که قرار است به آنجا بروید ، توجه داشته باشید.

کفش روزمره زنانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده انواع 

داشتن یک استایل به روز و جدید

داشتن یک استایل به روز و جدید

برای ست کردن شال با پالتو باید به جدید بودن و روی بورس بودن استایل خود توجه کنید. دست از سر لباس های قدیمی بردارید. برخی از مدل پالتوها بسیار قدیمی شده اند و از صنعت مد فاصله گرفته اند. پالتوهایی که کلاسیک و ساده هستند ، هیچگاه از بورس نیفتاده و قدیمی نمی شوند.

بنابراین در خرید این لباس ها باید توجه داشته باشید که لباس هایی را خریداری کنید که هیچگاه از مد نیفتاده و یا لباس های به روز و روی مد را خریداری کنید و زمانی که این لباس ها از مد افتاد دیگر آنها را کنار بگذارید. توجه به این مسئله ، بسیار حائزاهمیت است.

توجه به سایر آیتم ها برای جذابیت بیشتر ست پالتو و شال

برای ست کردن شال با پالتو باید به سایر آیتم های استایل خود توجه داشته باشید. در این شرایط ، زیبایی پالتو و شال شما بیشتر به چشم خواهد آمد. اگر یک شال و پالتوی بسیار زیبا را با یک کیف و کفش نامناسب ست کنید ، استایل زیبایی نخواهید داشت.

حتماً یک کیف و کفش ست بسیار زیبا برای استایل خود درنظر بگیرید که مناسب استایل پاییزی یا زمستانی شما باشد. شلوارهای جذب برای ست کردن با پالتو مناسب تر هستند ، به ویژه که قرار باشد با بوت یا نیم بوت پوشیده شوند.

داشتن آویز ، ساعت ، انگشتر و … موجب درخشش بیشتر استایل شما می شود. بانوان گرامی بدانند که زمانی لباس های آنها زیبا دیده می شود که چهره آنها ، مرتب و آراسته باشد. بنابراین به داشتن یک آرایش ملیح و زیبا که شما را غیرطبیعی نشان ندهد ، توجه داشته باشید. پس از ست کردن شال با پالتو ، حتماً عطر و ادکلن مناسبی برای خود تهیه کرده و خود را کاملاً باکلاس کنید. امیدواریم نکات ارائه شده برای شما مفید باشد.

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.