ست کردن شلوار دمپا گشاد
ست کردن شلوار دمپا گشاد

ست کردن شلوار دمپا گشاد با لباس های مختلفی امکان پذیر است. اگر به نکات ست کردن توجه شود ، شلوار دمپا زیباتر دیده می شود.

یکی از انواع شلوارهای محبوب ، شلوار دمپا گشاد می باشد که ظاهر بسیار شیکی دارد. مدتی بود که شلوار دمپا از مد روز فاصله گرفته بود و کمتر مورداستفاده قرار می گرفت. اما مدتی است که مجدداً استفاده از این شلوارها مد شده است و اغلب افراد در استایل خود از این شلوارها استفاده می کنند.

انواع شلوارهای دمپا

پیش از بررسی انواع مدل های ست کردن شلوار دمپا گشاد ، با شلوارهای دمپا بیشتر آشنا می شویم. شلوارهای دمپا در مدل های مختلفی وجود داشته که هر یک به نوعی زیبا و جذاب هستند. انتخاب مدل مناسب شلوار دمپا باید با توجه به استایل شما صورت بگیرد. انواع شلوارهای دمپا گشاد بر اساس طول شلوار ، طول فاق ، میزان گشادی شلوار ، رنگ شلوار ، جنس شلوار و … طبقه بندی می شوند.

یکی از مدل های شلوار دمپا ، شلوار جین دمپا است که بسیار پرطرفدار می باشد. ست شلوار جین دمپا گشاد با انواع پیراهن ها و تیشرت های دخترانه ، بسیار زیبا می شود. شلوار دمپا ، کاربردهای زیادی دارد و برای مهمانی ، محل کار ، دورهمی ، گردش ، فعالیت های روزمره و … مناسب است.

محصول پیشنهادی: لگ زنانه
شلوار دمپا

شلوار دمپا به چه بانوانی می آید ؟

برای ست کردن شلوار دمپا گشاد ، اول باید درنظر بگیرید که شلوار دمپا گشاد مناسب استایل شما است یا خیر. تنوعی که مدل های شلوار دمپا گشاد دارند ، آنها را برای تمامی بانوان با هر فرم هیکلی مناسب کرده است.

فرم اندام خود را در نظر گرفته و بر اساس آن به انتخاب مدل مناسب شلوار دمپا اقدام کنید. اگر قد کوتاهی دارید ، شلوار دمپا گشاد را انتخاب نکنید. زیرا این تیپ شلوار موجب کوتاهتر دیده شدن شما شده و ظاهر خوبی را ایجاد نمی کند. اما شلوار دمپا گشاد به خانم هایی که در ناحیه باسن و ران چاق هستند ، بسیار می آید و آنها را خوش اندام نشان می دهد. بانوان قد بلند و لاغراندام ، بهترین کاندیدای استفاده از شلوار دمپا گشاد هستند. زیرا شلوار دمپا گشاد به این دسته از بانوان عزیز بیشتر از سایرین می آید. پس از اینکه متوجه شدید شلوار دمپا مناسب استایل شما است یا خیر و چه مدلی از آن بیشتر به شما می آید ، به سراغ نحوه ست کردن آن با سایر لباس ها بروید.

محصول پیشنهادی: شلوار ورزشی زنانه

شلوار دمپا

نحوه ست کردن شلوار دمپا گشاد چگونه است ؟

حالت های مختلفی وجود دارد که با شلوار دمپا گشاد ، استایل های زیبایی را رقم می زند. اینکه شلوار دمپا گشاد با چه لباسی ست شود به فرم اندام شما نیز بستگی دارد. اگر اضافه وزن دارید و از ناحیه بالاتنه چاق هستید ، نباید شلوار گشاد را با تاپ و تیشرت های کوتاه و جذب ست کنید. بنابراین بانوانی که از بالاتنه چاق هستند ، بهتر است شلوار دمپا گشاد را با شومیز و کراپ و … ست کنند. اما بانوان لاغراندام می توانند شلوار دمپا گشاد را با تاپ های نیم تنه ، تیشرت های جذب و … ست کنند.

در انتخاب لباس مناسب برای ترکیب با شلوار دمپا ، باید سردی یا گرمی هوا را درنظر گرفت. مثلاً در روزهای سرد پاییزی و زمستانی می توان شلوار دمپا را با بافت ها ست نمود. ترکیب بافت و شلوار دمپا گشاد ، بسیار زیبا است. برخی از بانوان شلوار دمپا را در مهمانی یا مجالس می پوشند. ست کردن شلوار دمپا گشاد برای مهمانی یا مجالس بدین صورت است که آن را به همراه یک شومیز و یا یک بلوز مجلسی می پوشند. برای مثال می توان شلوار دمپا گشاد را با یک تاپ حریر یا لمه مجلسی ست کرد.

اگر شلوار دمپا گشاد را برای استایل اسپرت و کژوال خود درنظر دارید ، می توانید آن را با مانتو ، پالتو ، پیراهن های چهارخونه و دکمه دار و … ست کنید. نوع و جنس شلوار دمپا گشاد ، تأثیر زیادی در انتخاب لباس مناسب برای ست کردن با آن دارد. بنابراین برای انتخاب لباس مناسب برای ست کردن با این شلوار باید مسائل مختلفی را درنظر گرفت تا یک انتخاب بسیار ایده آل داشت. از آنجا که شلوار دمپا برای تیپ های مختلف قابل استفاده می باشد ، با لباس های مختلفی ست می شود.

یک پیشنهاد شیک و ویژه برای ست کردن شلوار دمپا گشاد

برخی از بانوان خوش سلیقه و شیک پوش ، شلوار دمپا گشاد مشکی را با سارافون مشکی از جنس شلوار ست نموده و زیر سارافون یک شومیز سفید تن می کنند. این ترکیب ، بسیار زیبا و چشم نواز است و مناسب مهمانی ها و مراسمات و … است. مزیت این استایل این است که پوشیده است و برای بانوانی که دغدغه پوشیده بودن لباس های خود را دارند ، بسیار مناسب است.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

شلوار دمپا

نکات خرید انواع شلوار دمپا

برای خرید شلوار دمپا گشاد به نکات مختلفی توجه داشته باشید تا زیباترین و شیک ترین انتخاب را داشته باشید. انتخاب یک شلوار دمپا مناسب در بهتر ست کردن شلوار دمپا گشاد ، تأثیر دارد. اگر انتخاب بدی داشته باشید برای ست کردن آن ، کار سختی خواهید داشت.

– شلوار دمپا زمانی شیک جلوه خواهد کرد که از زانو به بالا کاملاً فیت پا باشد. بنابراین به این مسئله توجه نموده که شلوار کشی باشد که از زانو به بالا فیت پای شما باشد و یا در صورت کشی نبودن ، حتماً پرو شود تا دقیقاً فیت پاهای شما باشد.

– این شلوار باید بلند باشد ، اما دقت کنید که بلندی آن به اندازه ای نباشد که از کفش شما پایین تر قرار بگیرد و مدام کثیف شود. بنابراین به قد شلوار توجه کنید.

– جنس شلوار را درنظر بگیرید. زیرا جنس شلوار نه تنها در میزان مقاومت و طول عمر آن اثرگذار است ، بلکه در زیبا قرار گرفتن آن تأثیر دارد.

– برای ست کردن شلوار دمپا گشاد باید به رنگ آن توجه داشته باشید. بنابراین در زمان خرید شلوار دمپا گشاد ، رنگ هایی را خریداری کنید که برای ست کردن با لباس های شما مناسب باشد.

بیشتر بخوانید: اطلاعات درباره شلوارک ورزشی زنانه

بیشتر بخوانید: آشنایی با شلوارک مردانه همه منظوره یا All-purpose