ست کردن مانتو جین
ست کردن مانتو جین

ست کردن مانتو جین باید با انتخاب دقیق شال ، روسری ، شلوار ، اکسسوری و سایر موارد انجام شود تا استایل زیبایی را رقم بزند.

یکی از مانتوهای محبوب بانوان که هیچ گاه از مد نمی افتد ، مانتو جین می باشد. این مانتو برای روزهای معتدل و نسبتاً خنک مناسب می باشد. بنابراین برای روزهای نه چندان سرد پاییز می توانید از مانتو جین استفاده کنید.

مانتو جین در طرح ها و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. مزیت مهم مانتوهای جین این است که هیچ گاه از مد نیفتاده و همواره روی بورس هستند. زمانی مانتوی جین ، یک استایل شیک را برای شما بوجود می آورد که به درستی ست شود.

 مانتو لی زنانه

ست کردن مانتو جین با شال و روسری

برای ست کردن این مانتوی زیبا باید یک شال یا روسری مناسب درنظر بگیرید که موجب جذاب دیده تر شدن استایل شما شود. شما می توانید از شال و روسری های با رنگ طیف آبی استفاده کنید. زیرا مانتوی جین در رنگ های آبی روشن تا آبی تیره وجود دارد. بنابراین روسری و شال هایی که به رنگ های آبی روشن ، آبی تیره ، سورمه ای و … هستند برای ست کردن با مانتو جین مناسب هستند.

محصول پیشنهادی: پالتو، بارانی و کاپشن زنانه

البته باید درنظر داشته باشید که ست کردن دقیق رنگ روسری یا شال با مانتو ، قدیمی ترین تکنیک برای ست کردن این دو آیتم است. ما یک پیشنهاد جدیدتر و بهتر برای ست کردن مانتو و شال و روسری داریم و آنهم انتخاب رنگ هایی است که با رنگ جین ، نمای خوبی را ایجاد می کنند. برای مثال فرض کنید مانتوی جین را با شال مشکی ست کنید. این استایل بسیار زیبا است. رنگ مناسب دیگر برای ست کردن مانتو جین ، رنگ سفید است. فرض کنید که یک مانتوی جین را با ساپورت سفید و شال سفید و یک کالج سفید رنگ زیبا ، ست کنید. این ترکیب بسیار شیک و زیبا است.

 مانتو لی با شلوار زنانه

شلوار مناسب برای مانتو لی

اگر می خواهید استایل زیبایی داشته باشید باید به انتخاب شلوار مناسب مانتوی جین توجه داشته باشید. مانتوی جین ، یک نوع مانتو خاص است و نباید با هر شلواری پوشیده شود. بنابراین در انتخاب شلوار مناسب مانتوی جین ، دقت زیادی داشته باشید.

مانتو جین با شلوار جین

نیازی نیست که بگوییم مانتوی جین و شلوار جین به یکدیگر می آیند. زیرا نام این دو نشان می دهد که آنها ، انتخاب مناسبی برای یکدیگر هستند و به قول معروف از یک خانواده هستند. اما برخی از بانوان معتقدند که شلوار جین و مانتوی جین ، یک ست آنچنان زیبا و جذاب نمی شوند. ما هم با نظر این دسته از بانوان موافق هستیم و پیشنهاد می کنیم که شلوارهای دیگری را برای ست کردن مانتو جین انتخاب کنید.

مانتو لی با شلوار کتان

شلوار کتان جذب برای مانتوی جین بسیار مناسب است. بهترین و مناسب ترین شلوارهای کتان شامل شلوار مشکی ، شلوار سورمه ای ، شلوار سفید و … می باشند که رنگ آنها ، تناسب خوبی با مانتو لی دارد. کتان جذب سفید برای ست شدن با مانتو لی بسیار ایده آل است و ظاهر بسیار شیکی را بوجود می آورد. اگر دکمه های مانتو را نبندید و یک شومیز سفید زیر مانتو بپوشید در ترکیب با شلوار کتان سفید ، استایل بسیار شیکی ایجاد می شود. با انتخاب یک شال و روسری مناسب ، این استایل را تکمیل می کنید.

بیشتر بخوانید: کاپشن مردانه

ست کردن مانتو جین با شلوار پارچه ای

شلوار پارچه ای ، از دیگر شلوارهایی است که برای ست کردن با مانتو جین بسیار مناسب است. لگ های مشکی برای مانتوی لی بسیار مناسب هستند و زیبایی آنها را چندین برابر می کند. برخی از کارشناسان مد و لباس معتقدند که برای مانتو لی روشن از شلوار لی روشن و برای مانتو لی تیره از شلور لی تیره استفاده شود. اما گاهی ایجاد تضاد ، استایل بهتری ایجاد می کند.

 مانتو لی با شلوار زنانه

رنگ های مناسب شال و روسری برای ست کردن با مانتو لی

اگر شال و روسری خود را به رنگ های زیر انتخاب کنید ، استایل زیباتری را رقم می زنید :

رنگ قرمز : ترکیب شال و روسری قرمز با مانتوی لی ، ست خوبی را بوجود می آورد. برای ست کردن مانتو جین با شال و روسری قرمز حتماً رنگ لاک خود را قرمز انتخاب کنید و رنگ کیف و کفش و شلوار را مشکی انتخاب کنید.

رنگ خنثی : شال و روسری های بژ ، سفید ، سیاه ، خاکستری و … برای ست کردن با مانتوی جین بسیار مناسب هستند. برای این استایل بهتر است شلوارهایی به رنگ مشکی یا سفید انتخاب شود که ظاهر خوبی را ایجاد کند.

رنگ سبز : برای ست کردن مانتو جین می توانید شال و روسری سبز را انتخاب کنید. رنگ سبز ، در صورتی برای مانتو جین مناسب است که با دیگر آیتم های استایل ، ست شود. اگر بخواهید صرفاً شال یا روسری خود را سبز انتخاب کنید ، استایل جذابی را رقم نخواهید زد. برای مثال می توانید رنگ شال و کیف وکفش خود را سبز انتخاب کنید و شلوار خود را مشکی انتخاب کنید. این ترکیب ممکن است با مانتوی جین جالب شود و ست زیبایی را بوجود بیاورد.

رنگ قهوه ای و نارنجی : رنگ قهوه ای یا نارنجی برای ست کردن با مانتو جین روشن بسیار مناسب هستند. فرض کنید که مانتوی لی روشن را با شلوار قهوه ای ، شال قهوه ای و کیف و کفش عسلی ست کنید. این ترکیب ، خاص است و شما را بسیار زیبا و جذاب نشان می دهد.

رنگ ارغوانی : رنگ ارغوانی برای ست کردن مانتو جین بسیار زیبا است. این رنگ ، خاص تر از سایر رنگ هایی است که به آنها اشاره نمودیم. تنها نکته ای که باید درنظر گرفته شود این است که این رنگ به رنگ پوست شما بیاید.

بیشتر بخوانید: شال یا روسری؟

کلام آخر

با توجه به نکات گفته شده می توانید یک استایل جذاب را با مانتوی لی داشته باشید. بر اساس توضیحات ارائه شده می توان متوجه شد که برای خوش تیپ بودن با هر مانتویی از جمله مانتوی لی باید به تمامی فاکتورهای استایل خود توجه داشته باشید و اهمیت هیچ یک را نادیده نگیرید.

بیشتر بخوانید: مانتو زرد مناسب چه افرادی است؟