ست کردن کفش چرم زنانه

خیلی از بانوان فکر می کنند نیازی به ست کردن کفش با لباس نیست، اما این یک تعبیر غلط است. ما اینجا هستیم تا روش صحیح ست کردن کفش چرم زنانه را به شما آموزش دهیم. در سال 2024 با رنگ سال هلویی مخملی یک ست شیک بسازید و با یک استایل خاص وارد سال جدید شوید. تا ببینید که کفش چقد در استایل شما تاثیر فوق العاده ای دارد. برای داشتن یک استایل خفن، رنگ، اندازه پاشنه، نوع نوک کفش و ویژگی های دیگر کفش موادی قابل توجه هستند. بهتر است به این موارد توجه کنید تا در مهمانی ها با یک استایل شیک بدرخشید.

کفش چرم بدون پاشنه

ست کردن کفش چرم زنانه با مانتو کوتاه

مانتو های کوتاه را آن دسته از بانوان که قد بلندی دارند به تن می کنند تا قدشان خیلی بلندتر دیده نشود. پس شما نیز اگر قد بلندی دارید، می توانید با مانتو کوتاهی یک جفت کفش زنانه با پاشنه تخت بپوشید. اما اگر قد متوسطی دارید، بهتر است با ست کردن کفش چرم زنانه لژدار به استایلتان، مدلی خاص هدیه دهید. مدل نوک کفشی که انتخاب می کنید نیز مهم است. بهتر است نوع آن گرد باشد تا استایلتان را زیباتر کند.

ست کفش با مانتوبلند

ست کردن کفش چرم زنانه با مانتو بلند

مانتو های بلند، استایل بانوان را کشیده و شیک می کند. برای اینکه کشیده تر بنظر بیایید، می توانید از این مانتوها نیز استفاده کنید. مثلاً برای ست کردن کفش چرم زنانه با مانتو بلند، یک جفت کفش پاشنه دار و نوک تیز برای این استایل انتخاب کنید.

اگر قد بلندی دارید، می توانید از کفش پاشنه دار زنانه بلند و پهن استفاده کنید، اگر از کفش های بلند با پاشنه تیز به پا کنید قدتان را خیلی کشیده تر نشان می دهد. این بستگی به سلیقه شما دارد. اگر می خواهید کشیده تر از قد خود به نظر بیایید، می توانید از این مدل استفاده کنید.

 کفش چرم زنانه را با چه مدل شلوار ست کنید

مدل شلوار برای بانوان خیلی مهم است. در سال جدید 2024 نیز شلوار هایی با مدل های مختلف وارد بازار شده است . پش شاید انتخاب از میان این مدل های متنوع، کمی برای شما سخت باشد. ما شما را با چند مدل شلوار برای ست کردن با کفش چرم زنانه آشنا می کنیم تا بتوانید خودتان برای استایلتان، تصمیم نهایی را بگیرید.

شلوار بگ، با مدل گشادی که دارد برای لاغر اندام ها مناسب است. برای ست کردن این مدل شلوار، شما می توانید از کفش های چرم زنانه پاشنه دار جلو باز استفاده کنید تا یک استایل خاص را داشته باشید.

اگر شما علاقه دارید که کفش راحتی به پا کنید و در زمان راه رفتن با مسافت های طولانی به مشکل درد پا نخوردید، می توانید کفش های چرم اسپرت زنانه را به پا کنید تا احساس راحتی داشته باشید. اگر این کفش ها را با شلوار جین جذب استفاده کنید، استایل بسیار جذابی می سازید. اما اگر به کفش های پاشنه دار علاقه مند هستید، هیچ مشکلی نیست زیرا می توانید آن ها را با شلوار جین پاشنه دار ست کنید.

ست کفش چرم پاشنه دار

کفش چرم زنانه را با چی ست کنیم

مهم ترین مسئله همین است که کفش چرم زنانه را با چی ست کنید؟ خیلی از بانوان علاقه دارند که کفش چرم زنانه را با کیف شان ست کنند و این یک ایده خیلی جالب برای استایلی جذاب است. ست بودن کفش با کیف می تواند شما را فردی با استایل شیک در مهمانی ها نمایش دهد.

و اما اکثر بانوان نیز کفش چرم زنانه را با رنگ شال یا روسری خود ست می کنند. این روش نیز ایده جذاب و گیرایی است که می تواند استایل شما را متفاوت نشان دهد.

کفش چرم پاشنه دار

طریقه ست کردن کفش چرم زنانه با لباس اداری

کفش چرم زنانه را  می توانید در محل کار خود نیز با لباس های اداری ست کنید. شما می توانید یک مانتوی پارچه ای اداری را با شلوار پارچه ای ست کنید. اما چه کفش مناسب محل کار است؟ کفش هایی که پاشنه کوتاه و پهن دارند، اسپرت هستند. محبوبترین مدل برای ست کردن لباس در محیط اداری، کفش لژدار است که طرفداران زیادی بین کارمندان خانم وجود دارد.

 کفش چرم و کیف چرم

نکاتی که در ست کردن کفش چرم زنانه است

امروزه با پیشرفت رنگ آمیزی در صنعت چرم، کفش چرم زنانه با رنگ های مختلفی در بازار عرضه می شود. پس شما برای ست کردن استایلتان، به راحتی می توانید کفش چرم زنانه را با کیف یا شال و روسری خود ست کنید. نکته ای که در این باره وجود دارد این است که گاهی کفش های چرم به دلیل همین رنگ بندی ها با چرم مصنوعی اشتباه گرفته می شود، در زمان خرید حواستان باشد که اشتباه نکنید.

کفش چرم زنانه ساق بلند را نباید با شلوار راسته پوشید، دلیل آن هم، این است که از قسمت پایین استایل کمی شلخته دیده می شود. به جای استفاده از کفش چرم زنانه ساق دار، می توانید از کفش های ساق کوتاه استفاده کنید. در این حالت شیک و منظم به نظر می رسید.

کفش چرم جلوباز با جوراب ست نکنید، اگر نمی خواهید انگشتان پایتان مشخص شود، مدل جلو بسته از کفش چرم زنانه را انتخاب کنید. تا استایل شما مرتب به نظر برسد.

 کفش کالج

کلام آخر

پس برای ست کردن کفش چرم زنانه با لباس هایتان، رنگبندی خیلی مهم است. اگر به تناسب رنگ بندی توجه نکنید، در استایل شما یک ناهماهنگی به وجود می آید و تیپ شما شلخته به نظر می رسد. حتماً در توجه به این مورد حساسیت نشان دهید تا استایل بهتری داشته باشید.

شما می توانید از سایت فروشگاهی ریبون هم کفش چرم و هم مدل های مختلفی از لباس زنانه را برای ست کردن را خریداری کنید. ما کار شما را برای انتخاب کردن آسان کرده ایم، تا در انتخاب و خرید راحت باشد.

بیشتر بخوانید: