ست کردن کفش کالج زنانه
ست کردن کفش کالج زنانه

ست کردن کفش کالج زنانه ، موضوعی است که قصد پرداختن به آن را داریم. چندین ایده بسیار خوب برای ست کردن این کفش داریم.

کفش های کالج ، کفش های محبوبی هستند که به دلیل پاشنه نداشتن یا پاشنه کوتاه داشتن ، بسیار کاربردی هستند. کفش های کالج دارای چندین ویژگی مهم هستند. این کفش ها فاقد بند هستند و به راحتی پوشیده یا درآورده می شوند.

کالج هایی که پاشنه های تخت و کوتاهی دارند ، به دلیل کمک به حفظ تعادل بانوان ، پرطرفدارتر هستند. جنس این کفش ها ممکن است جیر ، چرم و یا … باشد. راحتی کفش های کالج کمتر از کتانی نیست. ایده هایی برای ست کردن کفش کالج زنانه داریم که یک یک آنها را بررسی می کنیم :

شلوار جین راسته با کالج زنانه

ترکیب شلوار جین راسته با کالج زنانه ، بسیار راحت است. بانوانی که از شلوارهای جذب متنفر هستند و دوست دارند شلوار راحتی به پا داشته باشند ، شلوارهای جین راسته را برای ست کردن با کالج زنانه انتخاب کنند. نکته ای که باید برای ست کردن با کالج درنظر گرفت ، بلند نبودن شلوار جین راسته است که جلوی نمای کفش کالج را نگیرد. بنابراین به قد شلوار خود توجه کنید و هرگز شلوارهای بلند را انتخاب نکنید.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

 کفش کالج با دامن

پیراهن یا دامن های کوتاه با کالج زنانه

برای ست کردن کفش کالج زنانه ، پیراهن یا دامن های کوتاه را درنظر بگیرید. فقط کافیست چشم های خود را ببندید و برای چندین ثانیه تصور کنید که یک پیراهن کوتاه یا دامن کوتاه را برای مهمانی خود به همراه کفش کالج پوشیده اید. این استایل فوق العاده زیبا خواهد بود. نمایان بودن بخشی از پاهای شما موجب زیباتر دیده شدن این استایل می شود و رخ کفش کالج زنانه را چندین برابر می کند. بنابراین یکی از بهترین پیشنهادات برای ست کردن با کالج در مهمانی ها ، پیراهن یا دامن کوتاه است.

 کفش کالج براق

شلوار مام استایل با کالج زنانه

یک پیشنهاد دیگر برای ست کردن کفش کالج زنانه ، شلوار مام استایل می باشد. شلوارهای مام استایل از انواع شلوارهای محبوب است که ممکن است جنس های مختلفی داشته باشد. برخی از شلوارهای مام استایل ، بسیار گشاد هستند. شلوارهای مام استایل بسیار گشاد برای ست کردن با کالج زنانه ، اصلاً مناسب نیستند. بنابراین در ست کردن مام استایل با کالج به نوع شلوار مام استایل و نوع کفش کالج توجه داشته باشید. کالج هایی که نوک تیز هستند ، برای ست کردن با شلوار مام استایل بسیار مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: خرید کاپشن مردانه

 کفش اسپرت کالج

شلوارهای نامناسب برای ست کردن کفش کالج زنانه

مناسب ترین شلوارها برای ترکیب با کالج زنانه را نام بردیم. بانوان عزیز باید درنظر داشته باشند که برخی از شلوارها برای ست با کالج اصلاً مناسب نیستند و موجب مخفی شدن ظاهر کالج می شوند. شلوارهایی که اصلاً مناسب ست کردن با کالج نیستند ، موارد زیر هستند :

پیراهن یا دامن با قد متوسط : ترکیب کفش کالج با پیراهن یا دامنی با قد متوسط ، اصلاً زیبا نخواهد شد. این استایل موجب کوتاهتر دیده شدن قد شما می شود. تقریباً اغلب بانوان با نظر ما موافق هستند و پیراهن و دامن های قد متوسط را برای کالج مناسب نمی دانند.

جین دمپا گشاد : جین دمپا گشاد کاملاً روی کفش کالج را می پوشاند. بنابراین به پا داشتن کفش کالج کاملاً بی فایده است. اگر هزینه زیادی برای خرید کالج خود کرده اید و دوست دارید که ظاهر آن در استایل شما مشخص باشد ، باید شلواری را انتخاب کنید که مانع از جلوه کفش کالج نشود. بنابراین دور شلوارهای جین دمپا گشاد را خط قرمز بکشید و به سراغ شلوار جین جذب بروید.

ماکسی و دامن بلند : ترکیب ماکسی و یا دامن بلند با کالج ، کاملاً آشفته و نامرتب به نظر می آید. ماکسی یا دامن بلند به سبب پنهان کردن پاها ، جذابیت کفش کالج را پنهان کرده و ظاهر بسیار نامناسبی ایجاد می کند.

شلوار دخترانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع شلوار دخترانه

 کفش اسپرت با شلوار جین

ست کردن کفش کالج زنانه برای استایل های مختلف

اگر قصد خرید کفش کالج را دارید ، بدانید که این کفش دارای کاربردهای فراوانی هستند. برای انواع استایل های اداری ، استایل رسمی ، استایل روزمره و …. می توانید از این کفش های جذاب استفاده کنید.

استایل اداری : بانوان می توانند لباس فرم خود را با کفش کالج ست کنند. در واقع کفش های کالج برای ست کردن با لباس های فرم و لباس های اداری بسیار مناسب هستند و تناسب بسیار خوبی با آنها دارند. برای ست کردن کفش کالج زنانه با استایل اداری ، کالج های تیره رنگ را انتخاب کنید.

استایل روزمره : کفش های کالج برای ست کردن با مانتو ، شومیز ، بارانی ، پالتو و … مناسب هستند. بنابراین هر تیپی را که برای استایل روزمره خود انتخاب کرده اید ، می توانید از کالج برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

استایل رسمی : کفش های کالج را می توانید با برخی از لباس های مجلسی ست کنید. همانطور که عرض کردیم برخی از لباس های مجلسی مانند پیراهن های کوتاه برای ست شدن با کالج بسیار مناسب هستند.

استایل راک اند رول : برای ست کردن کفش کالج زنانه برای استایل راک اند رول ، می توانید انواع کفش های کالج چرمی و یا ورنی را انتخاب کنید. بهتر است کفش های رنگ تیره را برای این استایل انتخاب کنید.

کلام آخر

با توجه به توضیحاتی که بیان نمودیم ، با انواع لباس های مناسب برای ست کردن با کالج آشنا شدیم. این توضیحات به صورت کلی ارائه شد. بانوان عزیز باید درنظر داشته باشند که با توجه به فرم اندام و قد خود به انتخاب لباس های مختلف برای ست کردن با کالج ، اقدام کنند. برای مثال برخی از انواع شلوارها به خانم های قد کوتاه ممکن است ، نیاید. بنابراین یک آنالیز دقیق از خود داشته باشید و سپس بر اساس آن ، لباس های مناسب را برای ست کردن با کالج انتخاب کنید.

در ارتباط با ست کردن کفش کالج زنانه باید بدانید که به نظر می رسد که این کفش ها تا مدتها روی بورس باشد و از مد نیفتد. بنابراین برای خرید یک یا چندین جفت کفش کالج ، اصلاً تردید نکنید.