شلوارهای ترند پاییز امسال
شلوارهای ترند پاییز امسال

شلوارهای ترند پاییز امسال را به شما مخاطبان گرامی که قصد خرید شلوار را دارید ، معرفی می کنیم و توضیحاتی درباره آنها می دهیم.

مسلماً هر فردی در طول سال حتماً چندین شلوار خریداری می کند. با فرا رسیدن فصل پاییز لازم دانستیم چندین مدل شلوار مناسب این فصل را به شما معرفی کنیم.

شلوارهای مام استایل ، ترند پاییز

شلوارهای مام استایل به خوبی توانسته اند نظر خریداران شلوار را به خود جلب کنند و به یکی از چندین انتخاب آنها تبدیل شوند. این شلوارها به گونه ای هستند که کمر آنها در بالاتر از وضعیت عادی قرار می گیرد و بالای شکم آنها ، چندین دکمه است. مزیت مهم این شلوارها این است که با هر لباسی به خوبی ست می شوند. مام استایل یکی از شلوارهای ترند پاییز امسال است که مناسب ست کردن با هودی ، پالتو ، سویشرت ، کاپشن ، بارانی و … است. این شلوارها هم با کتانی تناسب خوبی دارند و هم با نیم بوت ها ست می شوند.
شلوار مام فیت

شلوارهای مام فیت ، ترند پاییز

این شلوارها دارای فاق بلندی هستند و بخش کمری آنها در بالای ناف ، جمع می شود. سال های زیادی است که از طراحی و تولید اولیه شلوار مام فیت می گذرد. اما به تازگی در لیست شلوارهای ترندی قرار گرفته است و طرفداران بیشتری پیدا کرده است. این شلوارها در چندین طرح شامل سنگ شور و زاب دار وجود دارند. این شلوارها را به راحتی می توان با انواع لباس های زیبای پاییزی ست کرد.

مشاهده کنید: خرید کفش ورزشی زنانه

لگینگ توکرکی ، از شلوارهای ترند پاییز امسال

سبکی و راحتی این شلوارها ، فوق العاده است. همین مسئله موجب شده است که این شلوارها طرفداران زیادی داشته باشند. این شلوارها در چندین نوع وجود داشته که هر یک طرح خاصی دارند. لگینگ طرح جین ، لگینگ طرح چرمی و … از جمله انواع شلوارهای لگینگ هستند. گرمای این شلوارها ، کاملاً آنها را برای فصل پاییز و زمستان مناسب کرده است. توجه داشته باشید که برخی از شلوارهای لگینگ در بخش زانو بد قرار می گیرند. بنابراین در زمان خرید به مدل این شلوارها توجه داشته باشید.
شلوار جین اسکینی

شلوار جین اسکینی ، از ترندهای پاییزه

این شلوارها از دسته شلوارهای تنگی هستند که قالب پاها را به خود گرفته و کاملاً فیکس و جذب هستند. با این شلوار می توانید یک استایل جذابی را رقم بزنید. شلوار اسکینی برای ست کردن با هودی ، کاپشن ، پالتو ، وست ، پافر و … مناسب است. با توجه به جذب بودن این شلوار حتماً یک بوت یا نیم بوت برای ست کردن آن درنظر بگیرید تا ضمن گرم نمودن پاهای خود در روزهای سرد پاییزی ، به استایل خود زیبایی بیشتری بدهید.

شلوار راسته ، از شلوارهای ترند پاییز امسال

این شلوارها همواره طرفداران خاص خود را داشته و دارند. شلوارهای راسته از پایین تا بالا ، هم عرض هستند. پاچه های این شلوار نه آنقدری گشاد و نه آنقدری تنگ است. این شلوارها با انواع کفش های کلاسیک و اسپرت ست می شوند. اما کفش های کلاسیک و رسمی ، انتخاب بهتری برای ست کردن با این شلوار هستند. شلوارهای راسته برای استایل رسمی و نیمه رسمی شما بسیار مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کتانی مناسب
شلوار بگ

شلوار بگ ، از محبوب ترین ترندهای پاییزه

شلوارهای بگ در ناحیه کمر کش دارند و بسیار راحت هستند. کاربردهای این شلوار بسیار زیاد است. در هر جایی که قصد داشتن استایل غیررسمی را دارید می توانید از شلوارهای بگ استفاده کنید. راحتی این شلوار ، علت محبوبیت فراوان آن است. شلوار بگ ، انتخاب بسیار مناسبی برای ست کردن با لباس های پاییزه و زمستانی است و از شلوارهای ترند پاییز امسال می باشد. برای ست کردن شلوار بگ باید لباس های بالا تنه ای را انتخاب کنید که زیاد آزاد و گشاد نباشند. چون شلوارهای بگ ، گشاد هستند و ترکیبشان با لباس های بالا تنه گشاد ، آنچنان جالب نمی شود. اما سلیقه برخی از افراد به گونه ای است که لباس های آزاد و گشاد را با شلوار بگ ست می کنند.

شلوارهای کمر پاکتی

این شلوارها ، شلوارهای گشاد با کمر پهنی هستند که در بخش جلوی خود گره می خورند. راحتی این شلوارها ، فوق العاده است. ست کردن این شلوارها با لباس های یقه اسکی و بافت های زیبا ، ترکیب بی نظیری را درست کرده که توجه هر فردی را به سمت خود جلب می کند.
شلوار جاگر

شلوار جاگر ، از شلوارهای ترند پاییز امسال

شلوار جاگر برای تیپ های اسپرت و روزمره بسیار ایده آل است. استایل های مختلفی را می توان با شلوار جاگر رقم زد. پارچه این شلوار در بخش بالایی مچ جمع می شود و نمای کفش شما را به خوبی نشان می دهد. شلوار جاگر برای ست کردن با بارونی های جلوباز ، کاپشن ، هودی و … بسیار مناسب است. برای این استایل بهتر است کفشی را درنظر بگیرید که رخ بسیار خوبی داشته باشد و حسابی زیبا و شیک باشد.

خرید و قیمت مشاهده لباس ورزشی

مشاهده جدیدترین انواع لباس ورزشی

شلوار چرم

شلوارهای چرم

این شلوارها ، طرفداران خاص خود را دارند. در مجموع اغلب لباس های چرمی بدین صورت هستند که تنها با سلیقه برخی از افراد تناسب دارند. اما به هر حال این شلوارها از شلوارهای ترند پاییز امسال هستند. ترکیب شلوار چرم با پالتو ، بارانی ، کت های کوتاه و … جالب به نظر می آید. این شلوارها برای افرادی با پاهای نسبتاً درشت ، انتخاب بهتری است تا افرادی که پاهای بسیار لاغری دارند. ترکیب لباس های چرم با این شلوار ، استایل جذابی می شود. در زمان خرید شلوارهای چرمی باید توجه زیادی به کیفیت پارچه آنها کنید تا شلواری را خریداری نکنید که پس از گذشت مدتی پوست پوست شود.

شلوار چهارخانه

شلوارهای چهارخانه

این شلوارها که به نظر می رسید زمانی از مد افتاده اند دوباره روی بورس آمده و فروش خوبی داشته اند. هر لباسی را نمی توان برای ست کردن با شلوار چهارخانه درنظر گرفت. انتخاب لباس هایی که ساده هستند و طرح خاصی ندارد ، انتخاب مناسب تری برای ست کردن با این استایل است. اگر بخواهید لباس های طرح دار را برای این استایل درنظر بگیرید ، استایلتان شلوغ شده و اصلاً جالب به نظر نمی رسد. بنابراین به انتخاب لباسی که قرار است با این شلوار ست کنید ، توجه زیادی کنید.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه