شلوارک اسپرت مردانه پلی استر
شلوارک اسپرت مردانه پلی استر بهتر است یا نخی

آیا شلوارک اسپرت مردانه پلی استر بهتر از شلوارک نخی است؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا لازم است با ویژگی و خصوصیات هر کدام از جنس های گفته شده آشنا شوید. سپس بهترین جنس را انتخاب نمایید. انتخاب و خرید شلوارک اسپرت مردانه پلی استر یا نخی، کاملاً مربوط به سلیقه شخصی شما می شود. ممکن است بعضی از شما تمایل به پوشیدن لباس هایی از الیاف طبیعی داشته باشید و به محیط زیست اهمیت دهید، پس به سمت خرید شلوارک اسپرت مردانه نخی بروید. از طرفی برخی از شما هم ممکن است به خاطر مقاومت و دوام بالای الیاف پلی استر، این جنس شلوارک را برای خود انتخاب نمایید. اما فراموش نکنید تصمیمی درست است که خریدار پیش از آن، تمام ویژگی های الیاف گفته شده را به طور کامل بررسی کرده باشد، سپس بر حسب سلیقه و نیاز شخصی، جنس مورد نظر را انتخاب کرده باشد. به همین منظور در این مقاله شما را در انتخاب بین این دو جنس، یعنی شلوارک اسپرت مردانه پلی استر و نخی راهنمایی خواهیم نمود.

بررسی شلوارک اسپرت مردانه پلی استر و نخی

بررسی شلوارک اسپرت مردانه پلی استر و نخی

شلوارک اسپرت مردانه پلی استر از الیاف صنعتی ساخته شده است. از آن جایی که پارچه الیاف پلی استر دارای خصوصیاتی منحصر به فرد است، انتخاب همیشگیِ ورزشکاران به هنگام تمرین کردن خواهد بود.

شلوارک ورزشی مردانه مدل برمودا کد 305036

شلوارک ورزشی مردانه مدل برمودا کد 305036

مشاهده و خرید

سوالاتی که ممکن است در این لحظه در ذهن داشته باشید را تک تک، پاسخ داده ایم، فقط کافی است تا انتها ما را همراهی نمایید.

  • شلوارک اسپرت مردانه از جنس پلی استر (Polyester) چیست؟ الیاف پلی استر با فناوری روز دنیا تولید می شود. به قدری این الیاف پر از فواید و مزایا هستند که برای پارچه های دیگر هم از این الیاف به صورت ترکیبی استفاده می شود. می توان به زبان ساده گفت که این جنس شلوارک از مشتقات نفت ساخته شده است.
  • شلوارک اسپرت مردانه از جنس نخی چیست؟ همه شما با پارچه هایی از جنس نخِ پنبه آشنایی کافی دارید. همانطور که می دانید برای تولید این جنس شلوارک از پارچه الیاف طبیعی کتان نخ پنبه استفاده شده است. همچین شلوارکی ظاهر نرمی و لطیفی دارد و به هیچ عنوان مواد شیمیایی در تولید ان استفاده نمی شود. به همین دلیل به راحتی قابل بازیافت خواهد بود. همچینین این شلوارک، هیچ گونه حساسیتی هم بر روی پوست ایجاد نخواهد کرد.

مهم ترین خصوصیات شلوارک اسپرت مردانه پلی استر و شلوارک نخی چیست؟

مهم ترین خصوصیات شلوارک اسپرت مردانه پلی استر و شلوارک نخی چیست؟

چقدر با ویژگی شلوارک اسپرت مردانه پلی استر و نخ پنبه آشنایی دارید؟ برای اینکه بتوانید با توجه به نیازی که نسبت به آن می خواهید این لباس را تهیه نمایید، خرید کنید، لازم است با ویژگی هر کدام به خوبی آشنا شوید. برای تصمیم گیری بهتر، می توانید این دو جنس پارچه را با یکدیگر مقایسه نمایید. ویژگی های هر کدام را در کنار یکدیگر بررسی نمایید تا بتوانید ببینید، کدام شلوارک اسپرت مردانه بهترین می باشد.

شلوارک ورزشی مردانه مدل X2 کد 305045

شلوارک ورزشی مردانه مدل X2 کد 305045

مشاهده و خرید

  • خصوصیات شلوارک اسپرت مردانه پلی استر شامل موارد زیر می شود:
  1. مقاومت بالا
  2. دوام و ماندگاری
  3. عمر مصرفی طولانی مدت
  4. سبک
  5. مقاومت در برابر هر گونه رطوبت ایجاد شده
  6. ضد تعریق و ضد بوی نامطبوع
  7. چروک پذیری بسیار کم
  8. قمیت ارزان
  9. انعطاف پذیر
  10. کشسانی فوق العاده
  • ویژگی شلوارک اسپرت مردانه از جنس نخی بدین شکل است:
  1. دارای وزنی سبک
  2. چروک پذیر
  3. نرمی و لطافت بالا
  4. رنگ دهی
  5. آبرفت
  6. خنک و مطبوع
  7. ضد حساسیت

شلوارک اسپرت مردانه پلی استر بهتر است یا نخی؟

شلوارک اسپرت مردانه پلی استر بهتر است یا نخی؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است شما را با معایب و مزایای هر کدام از جنس های گفته شده آشنا کنیم. بررسی فواید شلوارک اسپرت مردانه پلی استر در کنار شلوارک نخی، می تواند به شما قدرت تصمیم گیری بدهد. البته مهم ترین چیزی که می تواند در تصمیم گیری شما تاثیر بگذارد، نیاز و میزان فعالیت شما در زمان استفاده از این لباس می باشد. اگر می خواهید از شلوارک در زمان ورزش کردن و فعالیت های پر تحرک استفاده کنید، بهترین انتخاب قطعاً شلوارک اسپرت مردانه پلی استر خواهد بود. اما اگر تصمیم دارید در آب و هوای گرم تابستان این شلوارک را بپوشید، بهتر است به جای پوشیدن شلوارک اسپرت مردانه پلی استر به سمت پارچه های نخی بروید. همانطور که می دانید شلوارک هایی که از جنس نخ پنبه تولید شده اند، برای آب و هوای گرم تابستان بسیار ایده آل می باشند.

معایب و مزایای شلوارک اسپرت مردانه پلی استر نسب به شلوارک نخی چیست؟

معایب و مزایای شلوارک اسپرت مردانه پلی استر نسب به شلوارک نخی چیست؟

شلوارک اسپرت مردانه برای زمان هایی که تصمیم به ورزش کردن می گیرید، بهترین لباس ورزشی مردانه برای استایل روزمره، سفر، برای کمپ و جنگل است. پوشیدن شلوارک از جنس پلی استر بیشتر نیازهای شما را در هنگام ورزش و فعالیت هایی از این قبیل برطرف می نماید. بهترین انتخابی که می توانید در زمان بازی های دوستانه و جمع های خانوادگی داشته باشید، پوشیدن شلوارک اسپرت مردانه از جنس پلی استر می باشد. البته این انتخاب به موارد مختلفی بستگی دارد، عواملی مانند میزان فعالیت یا آب و هوا می تواند در این انتخاب، تغییراتی اعمال نماید. با ما همراه باشید تا علت انتخاب شلوارک از این جنس را به شما توضیح دهیم.

شلوارک ورزشی مردانه 305088

شلوارک ورزشی مردانه 305088

مشاهده و خرید

با پیشرفت تکنولوژی، پارچه هایی با الیافی به نام پلی استر روانه بازار پوشاک ورزشی شد. این الیاف در همان ابتدای ورود خود، با استقبال چشم گیری مواجه شدند. چون که مزایای بیشری نسبت به پارچه الیاف طبیعی مانند نخی پنبه، ابریشم و بامبو و مواردی از این قبیل داشتند.

  • در زمان فعالیت های پر تحرک و پر جنب و جوش، شلوارک اسپرت مردانه پلی استر به دلیل مقاومتی که دارد، به هیچ عنوان آسیب نخواهد دید. چون که شلوارک ورزشی مردانه از الیاف صنعتی پلی استر ساخته شده است، می تواند در اثر هر گونه آسیب، فشار، مواد های شیمیایی مختلف و انقباض و انبساط ایجاد شده، مقاوم باشد. اما مقاومت شلوارک نخی به نسبت پلی استر، بسیار پایین می باشد.
  • نگهداری و شستشوی شلوارک اسپرت مردانه نسبت به شلوارک نخی، راحت تر می باشد.
  • شلوارک نخی به راحتی چروک می شود، اما شلوارک اسپرت مردانه پلی استر با توجه به الیاف به کار رفته در آن می توان گفت اصلاً چروک نمی شود.
  • شلوارک از جنس نخی نمی تواند کشسانی داشته باشد. از این رو برای فعالیت های ورزشی و بازی و سفر، انتخاب مناسبی نخواهد بود. اما شلوارک اسپرت مردانه پلی استر به خاطر همین نوع جنسی که دارد، از ضریب کشسانی مطلوبی برخوردار است. به همین دلیل بین پارچه پلی استر و نخی، بهتر است شلوارک ورزشی مردانه از جنس پلی استر را انتخاب نمایید.
  • شلوارک نخی را در زمان هایی که تصمیم به استراحت می گیرید، بهتر است استفاده کنید. اما شلوارک اسپرت مردانه از جنس پلی استر برای موقعیت و فعالیت های مختلف با توجه به خصوصیات الیاف به کار برده شده، قابل استفاده می باشد.
  • شلوارک اسپرت نخی آبرفت و رنگدهی در هر بار شستشو خواهد داشت، اما شلوارک اسپرت از الیاف پلی استر، این گونه نمی باشد.
  • شلوارک پلی استر آزادی عملی بیشتری و انعطاف پذیری بهتری نسبت به پارچه نخی به همراه خواهد داشت.
  • شلوارک پلی استر می تواند رطوبت ناشی از تعریق را تبخیر نماید، اما پارچه نخ پنبه نمی تواند این فرایند را انجام دهد.

مطالعه کنید: نکات مهمی که درباره شلوارک ورزشی مردانه بهاری باید بدانید

سوالات متداول

سوالات متداول

آیا شلوارک نخی برای ورزش کردن مناسب است؟

بهتر است برای زمانی که می خواهید به ورزش کردن بپردازید، لباس مناسب تهیه نمایید. شلوارک نخی به دلیل کشسانی بسیار پائین نمی تواند نیاز شما را در زمان انجام تمرینات ورزشی برطرف نماید.

قمیت شلوارک اسپرت مردانه پلی چقدر می باشد؟

به طور کلی پارچه های الیاف صنعتی پلی استر نسبت به سایر جنس ها، قیمت پایین تری دارد. به همین دلیل، شلوارک اسپرت مردانه پلی استر در بین ورزشکاران محبوب شده است، چون که از سایر شلوارک ها ارزان تر می باشد.