نیم بوت مردانه مشکی
شلوار مناسب برای نیم‌بوت مردانه

شلوار مناسب برای نیم‌بوت مردانه باید به درستی انتخاب شود تا حالت قرارگیری شلوار روی نیم بوت ، نافرم و بدشکل نباشد.

آقایانی که به جزئیات استایل خود اهمیت می دهند در انتخاب تک تک لباس های خود ، دقت زیادی دارند. نیم بوت ، از کفش های کاربردی برای پاییز است که ظاهر شیک و گرمای خوبی دارد. آقایان باید بدانند که انتخاب شلواری که قرار است به همراه نیم بوت پوشیده شود ، مهم است. برخی از شلوارها اصلاً مناسب پوشیدن با نیم بوت نیستند. بهترین شلوارهای مناسب برای نیم بوت را نام می بریم :

نیم بوت با شلوار جین مردانه

یک شلوار مناسب برای نیم‌بوت مردانه  ، شلوار جین است. نیم بوت های مشکی و قهوه ای در ترکیب با شلوار جین ، بسیار زیبا می شوند. برای این ترکیب بهتر است شلوار جین آبی را درنظر بگیرید. اگر قد بلند هستید ، شلوار جین راسته را انتخاب کنید. در اینصورت ، رخ نیم بوت به خوبی دیده می شود و قد شما بلندتر دیده می شود. اگر شلوار جین آبی را دوست ندارید ، می توانید شلوارهای خاکستری ، سورمه ای ، خاکستری و یا مشکی را انتخاب کنید که هر یک به نوعی زیبا هستند.

برای انتخاب شلوار مناسب برای نیم‌بوت مردانه برای استایل های رسمی ، بهتر است نیم بوت چوکای قهوه ای و شلوار جین مشکی یا سورمه ای را انتخاب کنید. این استایل در مکان های مختلفی ، قابل استفاده می باشد.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

نیم بوت مردانه با شلوار کتان

نیم بوت مردانه با شلوار کتان

یکی دیگر از شلوارهای محبوب در میان آقایان ایرانی ، شلوار کتان می باشد. شلوارهای کتان ، گزینه خوبی برای ست کردن با نیم بوت است. تنوع رنگ های شلوار کتان بسیار بیشتر از شلوار لی است. با استفاده از شلوار کتان روشن ، می توانید موجب جذابیت بیشتر نیم بوت شوید. فرض کنید که یک شلوار کتان شیری رنگ را با نیم بوت قهوه ای چرم بپوشید. در این شرایط زیبایی نیم بوت قهوه ای چرم ، چندین برابر نشان داده می شود. شلوار کتان ، یک شلوار مناسب برای نیم‌بوت مردانه می باشد که در رنگ ها و طرح های مختلفی طراحی و تولید می شود.

شاید برای ست کردن رنگ شلوار جین با سایر لباس های خود دچار محدودیت باشید. اما از آنجایی که شلوار کتان در رنگ های مختلف وجود دارد ، ست پذیری رنگ آنها با رنگ سایر لباس ها راحت است. یک استایل جذاب ، ترکیب شلوار کتان کرمی با تیشرت سفید و نیم بوت سفید است. البته این استایل حتماً به کت یا پالتویی نیاز دارد تا سرمای هوا موجب بیماری شما نشود.

شلوار جاگر ، یک شلوار مناسب برای نیم‌بوت مردانه

شلوارهای جاگر برای ست کردن با نیم بوت بسیار مناسب هستند. این شلوارها به تازگی ترند شده اند و مورد توجه آقایان خوش پوش قرار گرفته اند. البته برخی از افراد معتقدند که مناسب ترین کفش برای ست کردن شلوار جاگر ، کتونی است. اما تعداد زیادی از آقایان ، شلوار جاگر را با نیم بوت مردانه می پوشند. به هر حال ، یکی از پیشنهادات ما برای ست کردن نیم بوت مردانه ، شلوار جاگر است.

نیم بوت مردانه

شلوار پارچه ای با نیم بوت

یک شلوار مناسب برای نیم‌بوت مردانه ، شلوار پارچه ای است که یک استایل رسمی ایجاد می کند. برای ست کردن شلوار پارچه ای با نیم بوت باید نیم بوت های مشکی و قهوه ای را انتخاب کنید. رنگ شلوار بهتر است طوسی ، نسکافه ای ، قهوه ای ، مشکی و ذغالی باشد. دقت کنید که شلوارهای پارچه ای گشاد ، اصلاً مناسب نیم بوت نیستند. در واقع شما برای این استایل باید شلوارهای راسته را انتخاب کنید. نکته دیگری که برای ست کردن نیم بوت مردانه با شلوار پارچه ای باید درنظر داشته باشید این است که ساق نیم بوت کوتاه باشد تا در ترکیب با شلوار پارچه ای ، ظاهر بدی را ایجاد نکند.

بیشتر بخوانید: کاپشن مردانه

نکات انتخاب شلوار مناسب برای نیم‌بوت مردانه

با چندین مورد از بهترین شلوارهای مناسب برای نیم بوت آشنا شدیم. نکاتی که باید در زمان انتخاب این شلوارها درنظر داشته باشید ، موارد زیر است :

– اگر شلوار بسیار تنگ باشد اما نیم بوت بسیار بزرگ باشد ، تناقض بسیار بدی ایجاد می شود و استایل شما را زشت می کند.

– بین رنگ نیم بوت و رنگ شلوار ، باید تناسب وجود داشته باشد. یک شلوار طوسی را نمی توان با یک نیم بوت قهوه ای ست کرد. یک شلوار کتان زیتونی را نمی توان با نیم بوت سورمه ای ست کرد. لذا در انتخاب رنگ نیم بوت و شلوار ، دقت زیادی داشته باشید.

– درنظر داشته باشید که برخی از شلوارها برای داخل نیم بوت کردن مناسب نیستند. بنابراین هر شلواری را داخل نیم بوت نکنید.

– پس از انتخاب شلوار مناسب برای نیم‌بوت مردانه ، به انتخاب لباس بالاتنه خود توجه زیادی داشته باشید تا استایل شما کاملاً مناسب و زیبا شود. پیراهن ، تیشرت ، کت ، کاپشن ، پالتو و سایر لباس های بالاتنه شما باید متناسب با شلوار و نیم بوت شما باشد.

اشتباهات ست کردن شلوار و نیم بوت

اشتباهات ست کردن شلوار و نیم بوت

– انتخاب قد نامناسب شلوار : قد شلوار نباید خیلی بلند و یا خیلی کوتاه باشد. زیرا در این حالت ، ظاهر بسیار بدی را ایجاد می کند. شلوارهای قد بلند بر روی بوت قرار گرفته و آن را کاملاً مخفی می کنند. شلوارهای قد کوتاه ، فاصله ای را میان نیم بوت و شلوار ایجاد می کند که ویوی خوبی ندارد.

– عدم توجه به رنگ نیم بوت : اگر رنگ نیم بوت را صرفاً به دلیل قشنگی انتخاب کنید و به تناسب رنگ آن با شلوار توجه نداشته باشید ، اشتباه بزرگی انجام داده اید. پس در انتخاب شلوار مناسب برای نیم‌بوت مردانه ، مرتکب این اشتباه نباشید.

– عدم استفاده از جوراب های بلند : اگر از جوراب های بلند استفاده کنید ، حتماً باید جوراب های رنگ شلوار را انتخاب کنید. بهتر است جوراب هایی را انتخاب کنید که قد آن بلندتر از نیم بوت باشد.

با توجه به بایدها و نبایدهای گفته شده می توانید به بهترین نحو به ست کردن نیم بوت و شلوار اقدام کنید.

محصول پیشنهادی: لگ زنانه