شومیز را با چی بپوشیم ؟
شومیز را با چی بپوشیم ؟

شومیز را با چی بپوشیم ؟ با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می دهیم می توانید استایل های زیبایی با شومیز رقم بزنید.

یکی از لباس هایی که در سال های اخیر بسیار مد شده است ، شومیز است. شومیز از لباس های بسیار شیکی است که در مکان های مختلفی قابل استفاده می باشد. مهمانی ، مجالس ، دورهمی و … از جمله کاربردهای این لباس هستند.

برای اینکه بهترین استایل با شومیز را داشته باشید ، باید به انتخاب سایر لباس هایی که قرار است با شومیز بپوشید توجه داشته باشید. انتخاب درست لباس ها سبب می شود که زیبایی و جذابیت شومیز نمایان شود و به اصطلاح شومیز ، رخ بیشتری داشته باشد.

ویژگی خاص شومیزها

شومیز را با چی بپوشیم ؟ شومیز از چندین ویژگی بسیار مهم برخوردار است که آن را متمایز از سایر لباس ها کرده است. شومیزها از جنس های مختلفی هستند که اغلب به صورت حریر ، ساتن ، نخ پنبه ، پوپلین ، جین ، لینن ، فلانل ، گاباردین ، آکسفورد و … هستند.

شومیز در چندین مدل کوتاه ، بلند و آستین دار وجود دارد. قد شومیز کوتاه تا کمر و بالای باسن است. این شومیز با انواع دامن های بلند ست می شود. البته بسیاری از افرادی که محدودیت ندارند شومیز را با شلوار می پوشند. شومیزهای بلند تا ران هستند و با شلوار و یا دامن های سبک و نازک ست می شوند. شومیز آستین دار با انواع دامن ها و شلوارها قابل ست کردن است. شومیز بدون آستین ، گزینه مناسبی برای روزهای گرم است.

مشاهده کنید: کفش زنانه

شومیز و دامن

شومیز را با چی بپوشیم و چگونه آن را ست کنیم ؟

شومیز از لباس هایی نیست که ست کردنش دشوار باشد و برای انتخاب سایر لباس ها برای پوشیدن با آن، محدودیت های زیاد وجود داشته باشد.

شومیز و شلوار

شومیز و شلوار از ترکیب هایی است که بسیار رایج است. مسلماً هر شخصی می داند که شومیز و شلوار ، استایل زیبایی خواهد بود. شلوار جین ، شلوار پارچه ای ، شلوار کتان ، شلوار چینو و … از جمله شلوارهایی هستند که برای ست کردن با شومیز بسیار مناسب هستند. ترکیب شومیز و شلوار جین ، ترکیب نیمه رسمی یا اسپرت است. اما ترکیب شومیز و شلوار پارچه ای ، ترکیب رسمی تر است.

انتخاب نوع شلوار برای ست کردن با شومیز بستگی به محفل یا مکانی دارد که قرار است به آنجا بروید. بنابراین در جواب شومیز را با چی بپوشیم ، از شما می پرسیم که قرار است شومیز را در چه مکانی بپوشید. اگر مکانی که می روید ، فضایی رسمی دارد حتماً شومیز را با شلواری که حالت رسمی دارد ست کنید. برخی از شومیزها به گونه ای هستند که باید داخل شلوار قرار بگیرند. اما برخی از شومیزها به صورتی هستند که نباید داخل شومیز بروند و بهتر است روی شلوار قرار بگیرند.

دقت کنید که شومیزهای اسپرت در صورتی که با شلوار پارچه ای پوشیده شوند ، ظاهر بدی را ایجاد می کنند. بالعکس ، شومیزهایی که مجلسی هستند با شلوارهایی مانند شلوار بگ و مام استایل و …. اصلاً هماهنگ نیستند. پس در انتخاب شلوار ، دقت زیادی کنید.

بیشتر بخوانید: چی بپوشیم و چگونه لاغر دیده شویم ؟
شومیز و دامن

شومیز و دامن ( شومیز را با چی بپوشیم )

دامن ها ، از دیگر لباس هایی هستند که با شومیز به خوبی هماهنگ می شوند و ظاهر شیکی را ایجاد می کنند. دامن های مینی ، دامن های بلند ، دام های پرچم و آستین دار و … از جمله دامن هایی هستند که برای ست کردن با شومیز مناسب هستند. برای استایل های غیررسمی و کژوال باید شومیز را با دامن کوتاه ، دامن مینی و دامن های قد متوسط و … ست کنید. برای استایل های کژوال و غیررسمی ، شومیز را باید با صندل ها و کفش های نیمه اسپرت بپوشید.

اما برای استایل های رسمی باید شومیز را با دامن های مجلسی که ممکن است قد کوتاه یا بلندی داشته باشند ، ست کنید. برای این استایل رسمی حتماً کفش های پاشنه بلند و یا سایر کفش های مجلسی را انتخاب کنید. انتخاب رنگ دامن بستگی به رنگ شومیز دارد. شومیز را با چی بپوشیم ؟ باید به تناسب یا تضاد زیبای رنگ های شومیز و شلوار توجه داشته باشید. شومیز و دامن سفید با یکدیگر بسیار سازگار هستند و ترکیب بسیار شیکی را رقم می زنند. شومیز و دامن مشکی ، بسیار ترکیب ایده آل و محبوبی هستند. تضاد رنگ ها در ست کردن شومیز و دامن ، ایده جالبی است. البته می توان به ست کردن شومیز و دامن با توجه به هارمونی رنگ ها ، اکتفا کرد. به طور مثال شومیز آبی را با دامن سورمه ای ست کرد.

شومیز با کت یا جلیقه

شومیز را با چی بپوشیم ؟ یک ایده دیگر برای ست کردن با شومیز ، ترکیب شومیز و کت یا جلیقه است. ترکیب شومیز با کت و شلوار و یا کت و دامن ، بسیار زیبا خواهد بود. این استایل ، کاملاً رسمی است. ترکیب شومیز با جلیقه و شلوار جین ، یک استایل غیررسمی و کژوال بسیار شیک است.

ترکیب شومیز و کت و جلیقه با یکدیگر برای محافل و ملاقات های رسمی بسیار مناسب است. در این استایل باید به تناسب یا تضاد رنگ ها توجه داشت. می توانید رنگ کت و شلوار را با یکدیگر ست نموده و رنگ شومیز را متضاد انتخاب کرد و یا رنگ شومیز و شلوار را یکسان انتخاب کرد و رنگ جلیقه را متضاد انتخاب کرد.

لباس ورزشی زنانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع لباس ورزشی زنانه

کیف و کفش مناسب برای شومیز

شومیز را با چی بپوشیم ؟ انواع کیف و کفش های مختلفی وجود دارند که برای ست کردن با هودی مناسب هستند. اگر رنگ کیف و کفش ست باشند ، استایل بسیار جذاب خواهد بود. رنگ کیف و کفش را می توان به  رنگ های مختلفی انتخاب کرد. لزومی ندارد که رنگ کیف و کفش با شومیز ست شود. کفش مناسب استایل های کژوال ، کفش هایی مانند کفش کج ، کفش بوت ، صندل ، کفش کالج و … است. اما کفش مناسب برای استایل های رسمی ، کفش های مجلسی است. اگر امکان پوشیدن کفش های پاشنه بلند را دارید ، حتماً این کفش را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب کفش ورزشی مردانه ارزان‌قیمت مقاوم

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.