شیک‌ترین تیپ پاییزی زنانه
شیک‌ترین تیپ پاییزی زنانه

شیک‌ترین تیپ پاییزی زنانه با رعایت چندین نکته به آسانی ، شکل می گیرد. برای داشتن تیپی جذاب و زیبا ، این مقاله را از دست ندهید.

با فرا رسیدن پاییز ، بانوان به دنبال خرید لباس ها و اکسسوری های مناسب این فصل هستند. تنوع تیپ ها و استایل هایی که می توان در این فصل داشت ، بسیار زیاد است. چون لباس هایی پاییزه بسیار متنوع هستند و شرایط را برای داشتن هر نوع تیپ و استایلی فراهم می کنند.

تکنیک های مهم برای جذابیت استایل پاییزه

برای داشتن شیک‌ترین تیپ پاییزی زنانه ، باید به رنگ ها توجه بسیار زیادی داشته باشید. پاییز ، فصل رنگهاست. برای زیبایی در این فصل همانند پاییز باشید و زیباترین رنگ ها را بر تن کنید. یک تکنیک مهم برای زیبایی استایل پاییزه ، استفاده از رنگ ها و سایه های تیره در کنار رنگ سال می باشد. رنگ های محبوب امسال رنگ هایی مانند قهوه ای ، مشکی ، حنایی ، کرم ، خاکستری و هلویی و … می باشند.

برای جذابیت بیشتر استایل خود به رنگ موی خود توجه کنید و یک رنگ موی زیبا را برای این فصل انتخاب کنید. حتماً اکسسوری های زیبایی برای پاییز خریداری کنید. اکسسوری هایی مانند عینک های آفتابی ، کلاه ، دستکش ، هدبند ، ساعت و کیف و … برای استایل پاییزه شما نیاز است.

انواع رنگ های مناسب برای شیک‌ترین تیپ پاییزی زنانه

برای داشتن زیباترین تیپ در این فصل به سراغ رنگ های شرابی ، سورمه ای و قرمز بروید. اگر از طرفداران رنگ های تیره هستید ، بدانید که رنگ های مشکی و قهوه ای برای این فصل بسیار زیبا و مناسب هستند. از دیگر رنگ های مناسب پاییز می توان به رنگ های سبز زیتونی ، سبز تیره ، سبز جنگلی و بژ اشاره کرد.

رنگ هایی مانند قرمز خوشرنگ ، نارنجی ، برنزی ، طلایی و کرم و … برای این فصل بسیار جذاب هستند و استایل شما را شاد و پاییزی می کند. اگر قرار است چندین استایل متفاوت در این فصل داشته باشید ، می توانید برخی از آنها را شاد و روشن و برخی را تیره و جذاب انتخاب کنید.

مشاهده کنید: سویشرت مردانه ورزشی

چه چیزهای برای پاییز باید بخریم ؟

اگر قرار است به منظور داشتن شیک‌ترین تیپ پاییزی زنانه به خرید لباس ها و اکسسوری هایی پاییزه بروید باید برای خرید بوت یا نیم بوت ، چترهای قشنگ ، پافر ، بارانی ، پالتو ، سویشرت یا هودی ، مانتو پاییزه ، شال گردن ، کیف و … برنامه ریزی کنید. البته اگر بخواهید تمامی این موارد را خریداری کنید ، هزینه زیادی لازم است. بنابراین اگر دغدغه هزینه ها را دارید ، می توانید میان مانتو پاییزه و پالتو ، بارانی یا پافر ، هودی و سویشرت و … دو یا سه مورد را خریداری کنید و با داشتن همین لباس ها ، جذاب ترین استایل ها را رقم بزنید. ما اطمینان داریم که شما خوش سلیقه هستید و حتماً در این فصل خوش تیپ خواهید بود.

روسری یا شال بافت برای پاییز ؟

برای شیک‌ترین تیپ پاییزی زنانه باید به خرید روسری ضخیم و شال های بافت ، اقدام کنید. حتماً در روزهای سرد به این موارد نیاز پیدا می کنید. اگر اهل روسری نیستید ، پس حتماً کلاهی به همراه داشته باشید تا در صورت سرمای شدید از آن استفاده کنید.

از تمامی رنگ های ذکر شده می توانید برای شال و روسری مناسب فصل پاییز استفاده کنید. مینی اسکارف برای پاییز آنچنان مناسب نیستند. زیرا گرمای زیادی ندارند و با استایل پاییزی آنچنان سنخیتی ندارند. اما اگر از طرفداران سرسخت مینی اسکارف هستید ، می توانید رنگ آنها را با رنگ سایر لباس های خود ست کنید.

بیشتر بخوانید: ویژگی لباس بچگانه دخترانه

اکسسوری های ضروری پاییز

برای داشتن شیک‌ترین تیپ پاییزی زنانه ، باید از اکسسوری ها غافل نشوید. اکسسوری هایی مانند شال گردن ، دستکش ، کلاه ، جوراب ، پاپوش ، کمربندهای شیک ، کیف و کفش ست ، عطر و ادکلن مناسب و … برای پاییز موردنیاز هستند. برای انتخاب هر یک از اکسسوری ها باید وسواس زیادی به خرج دهید تا به استایل خود ، جذابیت بیشتری دهید. عطرها و ادکلن هایی که مناسب پاییز هستند ، رایحه ای متفاوت با دیگر فصل ها دارند. حتماً به این نکات توجه داشته باشید.

بهترین پالتو برای شیک‌ترین تیپ پاییزی زنانه

سویشرت ، هودی ، بارانی ، کاپشن و سایر لباس های پاییزی و زمستانی هر چند که جذابیت های خاص خود را دارند اما هیچکدام مانند پالتو به شما جذابیت و زیبایی نمی دهند. بی شک ، پالتو زیباترین لباس پاییزی و زمستانی برای بانوان است که کلاس خاصی به آنها می دهد.

پالتوها با توجه به نوع و مدلشان با شلوارها و کفش های مختلفی ست می شوند. شلوارهای مام استایل ، جین ، پارچه ای ، کتان و … هر یک به نوعی با پالتو زیبا می شوند. انتخاب شلوار مناسب برای پالتو به عوامل گوناگونی مانند فرم اندام ، بلندی یا کوتاهی پالتو ، جنس پالتو و سایر عوامل بستگی دارد.

محصول پیشنهادی: هودی زنانه

پوشش چند لایه برای پاییز

پیشنهاد دیگر ما برای داشتن شیک‌ترین تیپ پاییزی زنانه ، انتخاب تیپ چند لایه است. تیپ چند لایه ضمن اینکه زیبا و جذاب است ، بسیار کاربردی است. فرض کنید یک سویشرت جذب مشکی را بر تن داشته باشید و یک پالتو نسکافه ای روشن بر روی آن بپوشید. از آنجاییکه هوای پاییز بسیار نوسان دارد و مدام سرد و گرم می شود ، شما می توانید در صورت گرم بودن پالتو را درآورده و دست بگیرید و به محض سرد شدن ، مجدداً پالتو را تن کنید. بنابراین داشتن تیپ چند لایه بسیار مفید است و شما را از کلافگی زیاد لباس پوشیدن در ساعات گرم روزهای پاییز نجات می دهد.

برای داشتن شیک‌ترین تیپ پاییزی زنانه به صورت لایه به لایه می توانید از لباس هایی مانند پالتو ، بارانی ، پافر ، ژاکت ، پلیور ، دورس ، سویشرت ، هودی و … استفاده کنید. این نکته را درنظر داشته باشید که برای آنکه با داشتن تیپ چندلایه نامرتب به نظر نیایید ، باید به موارد مهمی توجه کنید که در مقالات آینده حتماً به این موضوع می پردازیم.

محصول پیشنهادی: بارانی زنانه