شیک‌ترین مدل پالتو فوتر
شیک‌ترین مدل پالتو فوتر

شیک‌ترین مدل پالتو فوتر را به شما معرفی می کنیم تا بدانید که برای خلق یک استایل جذاب و زیبا از کدام مدل این پالتوها استفاده کنید.

یکی از انواع پالتوهای زیبا، پالتوی فوتر می باشد که مدل ساده و جذابی دارد. اغلب خانم ها از سادگی و جذابیت این پالتو خوششان آمده و برای استایل خود در پاییز و زمستان از آنها استفاده می کنند.
شیک‌ترین مدل پالتو فوتر

شیک‌ترین مدل پالتو فوتر کدام است ؟

جنس پالتوهای فوتر، پشمی است و گرمای بسیار خوبی دارد. پالتوهای فوتر در مدل های کوتاه یا بلند وجود دارند که انتخاب آنها با توجه به فرم اندام شما صورت می گیرد. بانوانی که قد کوتاهی دارند، نباید پالتوهای فوتر بسیار بلند را انتخاب کنند چرا که ظاهر خوبی را برای آنها ایجاد نمی کند.

ضخامت خوب این پالتوها سبب شده است که گرمای خوبی را ایجاد کنند و برای روزهای سرد سال بسیار مناسب باشند. مدل این پالتوها به گونه ای است که هم به استایل دخترانه و هم به استایل زنانه می آید. شیک‌ترین مدل پالتو فوتر با توجه به فرم اندام شما، مشخص می شود.
ویژگی بسیار خوب مدل پالتو فوتر

ویژگی بسیار خوب مدل پالتو فوتر

یکی از ویژگی های بسیار خوب این پالتوها، مقاومت و کیفیت بالا آنها است. چنانچه در زمان خرید این پالتوها به کیفیت آنها توجه کنید، تا سال های سال می توانید از آنها استفاده کنید. ویژگی مثبت دیگر این پالتوها این است که عایق خوبی در برابر سرما هستند و مانع از نفوذ هوای سرد به داخل می شوند.

یکی از جذاب ترین مدل های این پالتو، پالتوی فوتر کتی کوتاه است که استایل شما را بسیار شیک می کند. این مدل پالتو هم به بانوان قد کوتاه و هم به بانوان قد بلند می آید. ظاهر این پالتوها زیبا است اما زمانی موجب شیک شدن استایل شما می شود که به درستی ست شود.

مشاهده محصول: بارانی زنانه
ست کردن پالتوی فوتر

ست کردن پالتوی فوتر

برای اینکه استایل های زیبایی را با استفاده از شیک‌ترین مدل پالتو فوتر در پاییز و زمستان داشته باشید، به نکات زیر توجه کنید:

– کلاه زیبایی را برای ست کردن با این پالتو درنظر بگیرید. اگر اهل کلاه نیستید، باید در انتخاب شال و روسری دقت کنید تا گزینه مناسبی را برای ست کردن با پالتوی فوتر انتخاب کنید.

– در انتخاب کفش باید مدل های پاشنه دار را انتخاب کنید. بنابراین در میان کتونی، کتونی های لژدار و در میان بوت ها و نیم بوت ها، مدل های پاشنه دار آنها را انتخاب کنید.

– پس از انتخاب پالتوی فوتر موردنظر خود باید به ست کردن رنگ سایر آیتم های استایل خود با پالتوی فوتر، توجه داشته باشید. پالتوی فوتر مشکی را با اغلب رنگ ها می توان ست کرد. اما برای ست کردن پالتوی فوتر رنگی، محدودیت داشته و هر رنگی را نمی توانید انتخاب کنید.

– بری ست کردن شیک‌ترین مدل پالتو فوتر باید شلوار مناسبی را درنظر داشته باشید که اولین پیشنهاد ما، شلوارهای جین اسکینی می باشد. لگ های چرمی با این پالتو به خوبی ست می شوند و استایل جذابی را رقم می زنند.

– لباس مناسب برای زیر پالتوی فوتر، لباس هایی مانند شومیز، یقه اسکی ها، بادی ها، پلیورها و … هستند. به انتخاب رنگ این لباس ها توجه داشته باشید. البته ممکن است با بستن دکمه های پالتو، لباس زیر پالتو اصلاً دیده نشود.

– در انتخاب مدل پالتوی فوتر توجه داشته باشید. ممکن است برخی از مدل های این پالتو بر تن مانکن بسیار زیبا باشد، اما بر تن شما ننشسته و استایل شما را جذاب نکند. بنابراین در انتخاب مدل مناسب پالتو دقت کنید و فرم بدن خود را درنظر بگیرید.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

انتخاب رنگ شیک‌ترین مدل پالتو فوتر

انتخاب رنگ شیک‌ترین مدل پالتو فوتر

انتخاب رنگ به سلیقه خودتان بستگی دارد. اما بهتر است انتخاب رنگ پالتوی فوتر را با توجه به رنگ پوست و چاقی یا لاغری هیکل خود انجام دهید تا پشیمان نشوید. به طور مثال یک خانم چاق با پوست تیره، نباید پالتوی فوتر زرشکی را انتخاب کند.

رنگ های محبوب این پالتو شامل رنگ شتری، طوسی، نسکافه ای، سورمه ای، قرمز، سفید، مشکی، قهوه ای، زیتونی و … می باشد. برخی از پالتوهای فوتر موجود در بازار به صورت طرح دار می باشند که این پالتوها زیبا هستند و هر یک جذابیت زیادی دارند. البته همانطور که بارها گفتیم، بانوان چاق و درشت هیکل از انتخاب پالتوهای طرح دار خودداری کنند.

ست کردن پالتوهای فوتر بسیار ساده است. اگر در انتخاب شیک‌ترین مدل پالتو فوتر، دقت لازم را داشته باشید برای ست کردن آن، کار ساده ای دارید. برخی از پالتوهای فوتر موجود در بازار به صورت دو رنگ می باشند که ست کردن آنها نسبت به پالتوهای فوتر تک رنگ، سخت تر است. اما با کمی دقت به خوبی می توان این پالتوها را ست نمود و ست های زیبای را ایجاد کرد.چندین پیشنهاد برای ست کردن پالتوی فوتر

چندین پیشنهاد برای ست کردن پالتوی فوتر

– ترکیب پالتوی فوتر طوسی با شلوار جین مشکی و بافت مشکی به همراه یک کیف و کفش ست طوسی، بسیار زیبا می شود. شال یا روسری و یا کلاه این استایل را بهتر است مشکی انتخاب کنید.

– یک پالتوی فوتر نسکافه ای را با یک تاپ بافت مشکی و یک شلوار جین سورمه ی ست کنید. برای این استایل، یک کیف و کفش نسکافه ای درنظر بگیرید. رنگ شال یا روسری و یا کلاه را مشکی انتخاب کنید.

– با انتخاب شیک‌ترین مدل پالتو فوتر مشکی رنگ، می توانید تیپ زیبایی را ایجاد کنید. شلوار جین سورمه ای، تاپ بافت سورمه ای، روسری یا کلاه سورمه ای، کیف و کفش مشکی برای این استایل مناسب هستند.

– یک پالتوی فوتر بنفش را با شلوار جین اسکینی مشکی و تاپ مشکی ست کنید. برای این استایل، کیف و کفش مشکی را انتخاب کنید. اما رنگ مناسب برای شال یا کلاه این استایل، بنفش می باشد.

– ست یک پالتوی فوتر کالباسی با یک لگ چرمی بسیار زیبا می شود. یک بافت سفید بر زیر پالتو پوشیده و یک شال یا کلاه سفید هم برای این استایل درنظر بگیرید. یک کیف دستی کالباسی برای این استایل درنظر بگیرید. کفش این استایل را می توانید کتانی سفید، بوت یا نیم بوت مشکی و یا کفش کالباسی انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: پارچه تدی چیست؟