شیک‌پوش‌ها در پاییز چه می پوشند
شیک‌پوش‌ها در پاییز چه می پوشند ؟

شیک‌پوش‌ها در پاییز چه می پوشند ؟ اگر شما هم علاقمند به دانستن پاسخ این سؤال هستید ، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

افراد خوش تیپ و شیک پوش برای رسیدن روزهای سرد ، لحظه شماری می کنند. زیرا می دانند که استایل های متنوع و بسیار شیکی را می توانند در روزهای سرد داشته باشند و حسابی خوش بدرخشند.

تنوع لباس هایی پاییزی بسیار زیاد است. هر یک از این لباس ها به نوعی جذاب و زیبا هستند. این لباس های متنوع در ترکیب با یکدیگر ، استایل های متفاوتی را ایجاد می کنند. بنابراین در پاییز می توان استایل های متنوع و بی نظیری داشت. با توجه به تیپ سوپراستارها ، سلبریتی ها ، مدلینگ ها و … می توان متوجه شد که اغلب آنها ، تیپ های زیر را در پاییز برای خود انتخاب می کنند :

بافت های بلند

بافت های بلند ، انتخاب شیک پوش ها

شیک‌پوش‌ها در پاییز چه می پوشند ؟ اغلب بانوان خوش تیپ ، برای فصل پاییز خود به خرید چندین بافت اقدام می کنند. بافت های زنانه بسیار شیک و زیبا هستند و به اغلب خانم ها می آیند. خانم هایی که به اصطلاح دارای استایل فرم و زیبایی هستند ، با پوشیدن بافت های پاییزه بسیار خوش تیپ و جذاب می شوند.

برای این استایل باید لگ یا جوراب شلواری را انتخاب کرد. البته نه اینکه استفاده از شلوارهای معمولی مناسب این استایل نباشد ، اما لگ و ساپورت موجب چندین برابر شدن جذابیت و زیبایی این استایل می شود.

محصول پیشنهادی: پولوشرت مردانه

شیک‌پوش‌ها در پاییز چه می پوشند و چه رنگی می پوشند

شیک‌پوش‌ها در پاییز چه می پوشند و چه رنگی می پوشند ؟

شیک پوش ها ، به سراغ رنگ های خاص پاییز می روند. قطعاً آنها رنگ های کلیشه ای را برای فصل پاییز انتخاب نمی کنند و به سراغ رنگ های زرد ، نارنجی ، زرشکی ، قرمز و … می روند. در فصل پاییز باید متفاوت از سایر فصل ها باشید. به همین دلیل رنگ های لباس خود را متفاوت از سایر فصل ها انتخاب کنید. البته شیک پوش ها در انتخاب رنگ لباس پاییزی خود ، به رنگ سال هم توجه دارند و بی گدار به آب نمی زنند. یعنی رنگ هایی که سالهاست از مد افتاده را انتخاب نمی کنند.

فرض کنید که یک بارانی زرشکی را با شلوار مشکی و شال مشکی – زرشکی و کیف و کفش عسلی بپوشید. این استایل بسیار شیک و زیبا است و نگاه هر بیننده ای را به سمت خود جلب می کند.

شنل پوشیدن شیک پوش ها

شنل پوشیدن شیک پوش ها

شیک‌پوش‌ها در پاییز چه می پوشند ؟ قطعاً یکی از انتخاب های آنها ، شنل های پاییزی است. شنل ، لباسی فوق العاده زیبا و جذاب برای پاییز است که اگر به خوبی ست شود ، استایل محشری را رقم می زند.

ترکیب شنل و بوت ، بسیار زیبا خواهد شد. بنابراین در ست کردن شنل باید به فکر خرید یک بوت بلند باشید. بهتر است رنگ بوت را با رنگ کیف خود ست کنید. برای این استایل باید یک شلوار جذب را انتخاب کنید. اصلاً شلوارهای گشاد و آزاد مناسب این استایل نیستند و با شنل جور در نمی آیند. زیرا شنل گشاد است و باید با لباس های جمع و جور و جذب ست شود.

کلاه پاییزی

شیک پوش ها از کلاه پاییزی غافل نمی شوند

یکی از آیتم های ضروری برای شیک پوش ها در پاییز ، کلاه است. شیک‌پوش‌ها در پاییز چه می پوشند ؟ شیک پوش ها حتماً به استفاده از اکسسوری ها مناسب مانند کلاه توجه دارند. کلاه های مختلفی برای فصل پاییز طراحی و تولید شده اند که هر یک به نوعی زیبا هستند. کلاه های پاییزی ، گرمای موردنیاز سر شما را فراهم کرده و استایل شما را زیباتر و جذاب تر می کنند. لذا اگر اهل شال و روسری نیستید ، بهترین انتخاب برای شما کلاه است.

بیشتر بخوانید: کاپشن مردانه

استایل بسیار جذاب مونوکروم در پاییز

استایل بسیار جذاب مونوکروم در پاییز

مونوکروم ، یکی از بهترین استایل ها برای فصول مختلف است که برای فصل پاییز هم مناسب است. در این سبک استایل ، تمامی المان های استایل شما باید یک رنگ و یا در یک تناژ رنگ باشد. برای مثال از رنگ هایی مانند نسکافه ای ، شیری ، استخوانی ، قهوه ای ، شیری و … استفاده شود. این رنگ ها برای لباس های پاییزی شما بسیار مناسب هستند. پس یکی از پاسخ های ما در جواب پرسش شیک‌پوش‌ها در پاییز چه می پوشند ؟ ، استایل مونوکرم است.

شیک پوش ها متنوع می پوشند

شیک پوش ها متنوع می پوشند

یکی از نکاتی که شیک پوش ها به آن توجه دارند ، استفاده از لباس های متنوع و جدید است. قرار نیست در تمامی روزهای پاییز صرفاً پالتو بپوشید یا هر روز کاپشن بپوشید. به تنوع لباس های خود توجه داشته باشید. هودی ، سویشرت ، پالتو ، بارانی ، کاپشن ، پافر ، سارافون و … از جمله لباس های زیبایی هستند که برای پاییز مناسب هستند.

شما می توانید حداقل سه – چهار دست از این لباس ها را تهیه کنید و در روزهای مختلف پاییز ، استایل های متفاوتی داشته باشید. بهتر است در خرید این لباس ها به تنوع رنگ هم توجه داشته باشید و برای مثال تمامی لباس های خود را قهوه ای نخرید. طوری برنامه ریزی داشته باشید که در برخی از روزهای پاییز ، استایل تیره رنگ و در برخی از روزها ، استایل روشن و برخی دیگر از روزها ، استایل جیغی داشته باشید.

محصول پیشنهادی: بارانی زنانه

شیک‌پوش‌ها

نتیجه گیری از موضوع شیک‌پوش‌ها در پاییز چه می پوشند ؟

با توجه به توضیحاتی که ارائه شد می توان متوجه شد که برای خوش تیپی در پاییز ، کار دشواری ندارید. اول از همه باید از یک فروشگاه خوب به خرید لباس های مناسب برای پاییز اقدام کنید. سپس به تناسب آیتم های مختلف استایل خود توجه داشته باشید. توجه به کیف و کفش مناسب و اکسسوری های شیک برای استایل پاییزی ، نکته دیگری است که شیک پوش ها به آن توجه دارند. لباس های به روز و جدید را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که کیف و کفش پاییزی در زیبایی استایل شما به شدت تأثیرگذار است. بنابراین در انتخاب کیف و کفش پاییزی به ویژه کفش ، باید دقت بیشتری به خرج دهید تا همانند شیک پوش ها باشید.

بیشتر بخوانید: انتخاب رنگ روسری زمستانی