شیک ترین مدل های لباس دخترانه نوجوان

بسته به موقعیت، گاهی لازم است به سرعت یک لباس دخترانه شیک نوجوان تهیه کرد. در این مقاله، شیک ترین و به روز ترین مدل های لباس دخترانه مخصوص نوجوانان معرفی می شود. با مطالعه این مقاله، می توان هرچه سریعتر، مناسب ترین لباس دخترانه را پیدا کرد.

انواع لباس مجلسی شیکِ دخترانه نوجوان

نه فقط برای دختران نوجوان، که برای همه، انواع لباس مجلسی، شیک ترین مدل های لباس هستند. این لباس ها طراحی ویژه ای دارند تا دختران نوجوان را جذاب، مجلل و با کلاس نشان دهند. انواع لباس شیک دخترانه نوجوان بسیار متنوع است. از مدل های لباس دخترانه مجلسی پوشیده تا مدل های شیک نیم تنه و شورتک چرمی، همه میان نوجوانان محبوب و مورد پسند هستند.

لباس مجلسی دخترانه را بسته به موقعیت باید انتخاب کرد. مثلا برای خواهر عروس، بهترین گزینه یک پیراهن چشمگیر مجلسی است. اما در یک مهمانی رسمی به دعوت از بزرگان فامیل، یک شومیز و شلوار جین ساده لباس، بسیار مناسب تری است. در جشن های تولد دوستان، یک ست دامن و نیم تنه شیک و جذاب، لباس بهتری برای دختران نوجوان است.

البته در انتخاب لباسِ شیک دخترانه نوجوان، مهم ترین نکته سلیقه خود دخترها است. برخی نوجوانان علاقه دارند در هر موقعیّتی از کت و شلوار استفاده کنند. امروزه، انواع مختلفی از لباس های مجلسی، برای رده سنی 10 تا 19 سال نیز تولید می شود. این به دختران نوجوان کمک می کند، سلیقه مورد پسند خودشان را به راحتی پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: لباس دخترانه

"</p

شیک ترین لباس های بیرونیِ دخترانه نوجوان

یکی دیگر از دغدغه های دختران ایرانی، پیدا کردن یک لباس بیرونی شیک و دخترانه نوجوان است. لباسی که امروزی باشد، از مد نیافتد، راحت و جذاب نیز باشد.

با گذر زمان، تفاوت میان لباس های خانگی و بیرونی دختران کمتر می شود. این مسئله به دو علت اتفاق می افتد. اول اینکه دخترهای امروزی به لباس های راحت در بیرون از خانه، بیشتر از نسل های قبلی تمایل دارند. و دوم، آن ها به شیک بودن استایل خانگی خود نیز توجه می کنند.

یک لباس شیک بیرونی دخترانه برای نوجوان، قابل استفاده در موقعیت های مختلف است. به همین دلیل یافتن لباس بیرونی شیک دخترانه نوجوان، برای آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

در گذشته ست کردن استایل بیرونی به سادگی استفاده از یک تیشرت و یک شلوار جین بود. امروزه، با وجود مدل های مختلف شلوار و بلوز قیمت مناسب، پیدا کردن یک لباس خوب به همین سادگی ها نیست.

اما برخی از نوجوانان ترجیح می دهند از یک هودی مشکی مد روز استفاده کنند تا مجبور نباشند روی استایل خود بیش از حد کار کنند.

در فصول گرم سال نیز، انواع مانتوهای گشاد تا روی ران پا بیشتر از مانتوهای تنگ و کوتاه سابق محبوبیت دارند. نوجوانان در این روزها، با مدل هایی از شال تک رنگ یا کلاه های آفتابی، استایل بیرونی خود را تکمیل می کنند.

بیشتر بخوانید: خرید و قیمت لباس بچگانه
"</p

شیک ترین لباس های تابستانیِ دخترانه نوجوان

در فصل گرم سال، مدل های بسیار جذابی از انواع شورتک ها و دامن های کوتاه با نیم تنه های دخترانه مد می شود. این لباس ها در عین سادگی، استایل خوش فرم و جذابی نیز دارند. آن ها به نوجوانان اعتماد به نفس می دهد و بهترین مدل های لباس شیک دخترانه نوجوان برای فصل گرم هستند.

مدل های شیک دیگری از لباس دخترانه نوجوان تابستانی شامل انواع تیشرت و شلوار نخی می شود. این ست ها، در عین پوشیده بودن، کاملا راحت و خنک هستند. و از شیک ترین لباس های دخترانه نوجوان برای فصل تابستان و بهار هستند.

مشاهده کنید: مدل های لباس دخترانه مجلسی پوشیده
"</p

شیک ترین انواع لباس اسپرت و دخترانه نوجوان

بچه ها نیز برای سلامتی به ورزش کردن احتیاج دارند. تفاوتی نمی کند نوجوان در مدرسه والیبال بازی می کند، به باشگاه می رود یا از دوچرخه سواری لذت می برد. در هرحال، استایل او در هنگام ورزش کردن نیز، اهمیت زیادی برایش دارد.

خوشبختانه مدل های لباس ورزشی در بازار، برای نوجوانان زیاد و متنوع است. رنگ ها و مدل های شاد و مختلفی از لباس ورزشی شیک دخترانه نوجوان، برای سلیقه های مختلف آن ها وجود دارد. مهمترین مسئله در انتخاب لباس ورزشی مناسب نوجوانان، کیفیت بالا و استاندارد بودن آن است.

اگر از کیفیت لباس اسپرت دخترانه نوجوان اطمینان دارید، انتخاب شیک ترین آن را به عهده خود نوجوان بگذارید. لباس های اسپرت نیز مانند سایر لباس ها انواع بسیاری دارند. مثلا ست نیم تنه و دامن ورزشی یا ست تیشرت و شلوارک از جمله این مدل ها هستند.

شاید اگر فرد بزرگسالی نیاز به انتخاب داشته باشد، شیک ترین را بر اساس فرم بدنش انتخاب کند. اما محدود کردن انتخاب نوجوانان، به این روش کار صحیحی نیست و بر روحیه و اعتماد به نفس او تاثیر منفی خواهد گذاشت. اجازه دهید خودش هرچه می پسندد، همان را نیز انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: 10 مدل لباس دخترانه تابستانی شیک و قشنگ

شیک ترین مدل های سرهمی دخترانه نوجوان

شیک ترین مدل های سرهمی دخترانه نوجوان

سرهمی یا اورال ها، از جدیدترین لباس های شیک دخترانه نوجوان هستند. این لباس ها، از این نظر برای نوجوانان مناسب هستند که استایل آن ها را، کاملاٌ مطابق سنشان نشان می دهند. و به جهت راحتی و سادگی استفاده در میان نوجوانان نیز، محبوب هستند.

اگر در گذشته دختران نوجوان و جوان علاقه به پوشیدن لباس هایی تنگ و جذب داشتند، نوجوانان امروزی، راحتی را به هر استایلی ترجیح می دهند. از طرفی، یک اُوِرال معمولی، در میان استایل های مختلف نیز به سرعت خود را تطبیق می دهد.

مثلاٌ سرهمی دخترانه نخی با شلوار دمپا گشاد، یک لباس بیرونی شیک تولید می کند. اما سرهمی با جیب های مختلف در بخش بالاتنه یا شلوار، استایل ماجراجویانه ای با نوجوان می دهد. یا اگر سرهمی با یک تیشرت ساده ست شود، استایل کژوالی به دختران می دهد. اما ست سرهمی با کت، به سادگی تبدیل به یک لباس مجلسی جذاب و شیک می شود.

سرهمی ها از راحت ترین مدل های لباسِ شیک دخترانه نوجوان هستند. ممکن است بانوان جوان نیز به استفاده از سرهمی علاقه زیادی نشان دهند. به خصوص که این نوع لباس، بیشتر برای فصول سرد مناسب است.

مشاهده کنید: لباس زنانه

بیشتر بخوانید: آشنایی با مدل لباس دخترانه بچگانه