صندل زنانه ارزان و با کیفیت برای عید از کجا بخریم؟

امروزه صندل زنانه در هر خانه ای مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل آن هم این است که اکثر خانه ها کف سرامیکی دارند و بانوان خانه دار در کارهای خانه مجبور به راه رفتن هستند. پس از آنجایی که نمی شود بدون صندل، خصوصاً فصل سرما روی سرامیک پا گذاشت، حتما صندل زنانه در خانه باید باشد.

بعضی از خانواده ها با بودجه ی کمی که دارند نمی توانند صندل های گران و چرمی برای درون خانه استفاده کنند. در فصل سرما نیز صندل های قدیمی دیگر قابل استفاده نخواهند بود و با آمدن بوی عید، بانوان مجبور میشوند یک جفت صندل زنانه ارزان و با کیفیت برای عید خریداری کنند. تا در پذیرایی از مهمان ها صندل جدیدی به پا داشته باشند.

 صندل زنانه طلایی

چه صندلی برای پذیرایی مهمانی های عید مناسب است؟

در عید سال 1403 در روز عید نیز ماه رمضان را داریم. در این عید پذیرایی ها شاید کمی متفاوت تر باشد و شاید تعداد مهمانان بیشتر باشد. بعضی از مهمانان عادت ندارند بدون صندل در خانه روی سرامیک راه بروند پس یا با خود صندل می آورند یا از میزبان درخواست صندل می کنند. شما در این حالت باید همیشه یک جفت صندل اضافه داشته باشید.

اگر بودجه کافی داشته باشید می توانید چند جفت صندل تهیه کنید. یک جفت صندل زنانه برای استفاده دم دستی در خانه، یک جفت برای صاحبخانه هنگام پذیرایی از مهمانی های عید و جفتی دیگر برای مهمان. اما اگر نمی توانید صندل زنانه گران قیمت تهیه کنید، می توانید از سایت ریبون، صندل زنانه ارزان و با کیفیتی را برای عید خریداری کنید.

برای سال نو، شما باید صندلی انتخاب کنید که در زمان پذیرایی از مهمانان پاهایتان را اذیت نکند. اگر قد کوتاهی دارید و دوست دارید که در عین راحتی، کمی پاشنه دار باشد، می توانید صندل های لژداری سفارش دهید که در هنکام استفاده از آن، هیچ ناراحتی در کمر و پاهایتان احساس نکنید. اما اگر قد متوسطی دارید و به صندل پاشنه دار علاقه ای ندارید می توانید از میان صندل های با کفی تخت انتخاب کنید.

پیشنهاد محصول: کفش زنانه

 صندل زنانه سبز

چه رنگ صندل زنانه برای عید مناسب است؟

برای اینکه بتوانید جلوی مهمانان عید و در ماه رمضان خوش استایل به نظر برسید، یک صندل با رنگ های خاص را برای خود تهیه کنید. بهتر است که صندل شما، چشم گیر باشد و البته با رنگ لباس هایتان نیز همخوانی داشته باشد.

پیشنهاد می دهیم از رنگ سال 2024 استفاده کنید، این نشان می دهد که شما فردی هستید که مد روز را دنبال می کنید و به استایل خودتان اهمیت می دهید. اما اگر از رنگ سال خوشتان نمی آید، می توانید از رنگ های روشن تر مثل نارنجی و آبی نفتی و سبز و … استفاده کنید.

البته این را در نظر بگیرید که حداقل با استایلتان همخوانی داشته باشد. یک صندل زنانه ارزان و با کیفیت برای عید، از تنوع رنگ و مدل های متفاوت و زیبایی برخوردار است، پس نگران این موارد نباشید.

 صندل زنانه جلوبسته زرشکی

آیا پوشیدن صندل زنانه جلو بسته در خانه صحیح است؟

بسیاری از بانوان به دلایل مختلفی نمی توانند صندل جلو باز به پا کنند. دلیل آن می توانند این باشد که انگشتان سرمایی دارند و پاهایشان زود سرد می شود، به همین دلیل به صندل جلو بسته رو می آورند. دلیل دیگر آن می تواند این باشد که بعضی از بانوان نمی خواهند پاهایشان دیده شود، از این رو به صندل جلو بسته روی می آورند.

صندل های جلو بسته، شاید کمی گران تر از صندل های جلو باز باشند. اما شما باز هم می توانید صندل زنانه ارزان و با کیفیت مناسب را از ریبون برای عید خریداری کنید. بسیاری از فروشندگان برای اینکه کالاهایشان به فروش برسد، تخفیف های ویژه ای برای مشتریان خود می گذارند.

 صندل زنانه قرمز

صندل زنانه تازه عروس ها برای میزبانی از مهمانان عید

در بعضی مهمانی خاص عید نوروز، تازه عروس، برای پذیرایی از مهمانان خود مجبور است از بهترین لباس و صندل های خود استفاده کند. پس مدل و رنگ صندل زنانه برای تازه عروس ها خیلی مهم است.

عروس باید خوش استایل باشد و قدش کشیده به نظر برسد. برای این کار می تواند از صندل های پاشنه دار که قد را نیز بلندتر نشان می دهد به پا کند. تازه عروس های عزیز، اصلاً نگران هزینه های خرید صندل نباشید. چون در بازار فروش عید نوروز، همه ی بازاریان تخفیف های خود را برای دم عید نگه می دارند و شما نیز می توانید صندل زنانه ارزان و با کیفیتی را برای عید و برای پذیرایی از مهمانان به پا کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه صندل چرم را با شلوار جین ست کنیم؟

 صندل زنانه ارزان

صندل زنانه را با چه مدل لباسی برای عید ست کنیم؟

در مهمانی های رسمی عید نوروز، بانوان باید از لباس های رسمی و بلند استفاده می کنند. آن ها می توانند از صندل های پاشنه دار استفاده کنند تا با توجه به بلندی لباس شان، آن را به پا کرده و اندامی کشیده تر را به نمایش بگذارند. و بانوانی که در مهمانی های غیر رسمی از لباس های کوتاه تر و کمی اسپرت استفاده می کنند، می توانند از صندل های بدون پاشنه و جلو باز به پا کنند.

نگران هزینه های صندل زنانه نباشید، شما به راحتی می توانید یک صندل زنانه ارزان و با کیفیت برای عید خریداری کنید.

 صندل زنانه گلدار سفید

پوشیدن صندل زنانه با دامن بلند در خانه

یکی از استایل هایی که بانوان آن را می پسندد، ترکیب صندل با دامن بلند است. این ترکیب به بانوان احساس راحتی می دهد و آنان را بسیار خوشتیپ می سازد. آن ها در زمان کارهای خانه و در خانه تکانی عید، از صندل نرم و بادوام که در زمان کار کردن پاره یا خراب نشوند، استفاده می کنند.

اکثر بانوان از صندل لا انگشتی در خانه استفاده می کنند. این صندل ها به بعضی ها احساس راحتی می دهد اما برای بقیه اینطور نیست.

بسیاری ترجیح می دهند  از صندل های ساده استفاده کنند. پس فراموش نکنید که شما می توانید از صندل زنانه ارزان و با کیفیت برای عید از فروشگاه ما دیدن کنید.