اصول ست کردن کیف و کفش زنانه

ست کردن کیف و کفش زنانه باید با توجه به قواعدی انجام شود تا حاصل کار ، زیبا و شیک باشد. این قواعد ست کردن را بررسی می کنیم.

کیف و کفش از اجزای اصلی استایل شما هستند که نقش تعیین کننده ای در زیبایی استایل شما دارد. اغلب بانوان ، کیف و کفش خود را ست می کنند و در موارد کمتری از کیف و کفش های تک که با یکدیگر تناسبی ندارند ، استفاده می کنند. یک بانوی شیک پوش و خوش تیپ ، همواره به متناسب بودن کیف و کفش خود اهمیت می دهد. برای اینکه کیف و کفش به زیبایی ست و هماهنگ شود ، باید به نکات زیر توجه کرد :

ست بودن رنگ کیف و کفش

برای ست کردن کیف و کفش زنانه باید به رنگ آنها  توجه داشته باشید. حتی علاقمندان به کتانی سفید و رنگی نباید به تناسب رنگ کیف و کفش خود بی توجه باشند. البته منظورمان این نیست که اگر کتانی سفید پا کردید ، کیفتان را دقیقاً سفید انتخاب کنید. ست کردن ، همیشه انتخاب رنگ های یکسان نیست. شما می توانید از رنگ های متضاد استفاده کنید. بنابراین می توانید به همراه کتانی سفید از کیف مشکی استفاده کنید. اما اگر رنگ های خاص را انتخاب می کنید ، حتماً به یکسان انتخاب کردن رنگ آنها با یکدیگر توجه داشته باشید. برای مثال برای ست کردن کفش لیمویی حتماً کیف لیمویی را انتخاب کنید.

بهره گیری از رنگ های خنثی

یکی دیگر از قواعد ست کردن کیف و کفش زنانه این است که حدالامکان برای استایل های یک رنگ از کیف و کفش هایی به رنگ خنثی استفاده کنید. طیف های مختلف یک رنگ برای ست کردن رنگ این دو عنصر بسیار مناسب است. برای مثال اگر استایل شما کرم است ، کیف و کفش خود را نسکافه ای انتخاب کنید. اگر استایل شما کرم باشد و رنگ کیف و کفش را سبز انتخاب کنید ، اشتباه بزرگی را مرتکب شده اید. بنابراین رنگ هایی را انتخاب کنید که با یکدیگر تناسب داشته باشند.

محصول پیشنهادی: کفش چرم زنانه

تطابق جنس کیف و کفش

برای ست کردن کیف و کفش زنانه باید به جنس کیف و کفش توجه داشته باشید. فرض کنید که کیف خود را برزنتی انتخاب کنید و کفش خود را چرمی انتخاب کنید. این تضاد ، یک ظاهر بسیار بدی را ایجاد می کند و نشان می دهد که شما به انتخاب آیتم های استایل خود بسیار بی توجه هستید.

ست کردن کیف و کفش زنانه

عدم یکسان بودن جنس آیتم های مختلف استایل

نکته دیگری که باید درنظر داشته باشید این است که کل آیتم های استایل خود را یک جنس انتخاب نکنید. اگر ست کیف و کفش چرمی را انتخاب کرده اید ، هرگز پالتو و لگ چرمی را انتخاب نکنید. زیرا یک جنس بودن اجزای مختلف استایل شما سبب بدریخت شدن آن می شود. از توجه به این نکته مهم غافل نشوید.

توجه به فصل برای ست کردن کیف و کفش زنانه

برخی از ست های کیف و کفش مخصوص فصول سرد و برخی دیگر مخصوص فصول گرم هستند. البته برخی از ست های کیف و کفش برای هر فصلی مناسب هستند. به طور مثال کیف و کفش هایی که دارای خز هستند برای پاییز و زمستان مناسب هستند. بنابراین توجه داشته باشید که این کیف و کفش مناسب چه فصلی است تا در انتخاب کیف و کفش مناسب خود مرتکب اشتباه نشوید.

پیشنهاد ریبون: کاپشن مردانه

عدم استفاده از طرح یکسان در تمامی آیتم های استایل خود

برای ست کردن کیف و کفش زنانه باید به یک نکته مهم توجه داشته باشید. زمانی ست کیف و کفش شما زیبا به نظر می رسد که لباس های خود را به خوبی انتخاب کرده باشید. در صورتی که لباس شما به صورت طرح دار یا گل دار است ، نباید کیف های طرح دار یا گل دار را انتخاب کنید. انتخاب طرح دار بودن تمامی آیتم ها سبب می شود که استایل شما شلوغ دیده شود.

درنظر داشته باشید که ساده ترین ها همواره زیباترین به نظر می رسند. اگر لباس های شما ساده است می توانید از کیف و کفش هایی که به صورت گل دار یا طرح دار است ، استفاده کنید. یا اگر لباس های شما ساده است می توانید شال و کیف خود را طرح دار انتخاب کنید. در این حالت ، رنگ کفش را متناسب با رنگ کیف اما ساده انتخاب کنید.

ست کردن کیف و کفش زنانه با توجه به موقعیت زمانی و مکانی

قاعده مهم دیگر در انتخاب کیف و کفش مناسب ، ست کردن آنها با توجه به موقعیت زمانی و مکانی است. درنظر بگیرید که کیف و کفش را قرار است برای کدام موقعیت استفاده کنید. آیا درست است که برای محیط کاری خود که جوی کاملاً اداری دارد ، از کیف و کفش مجلسی جیغ استفاده کنید ؟
ست کردن کیف و کفش

آیا درست است که برای یک مهمانی خاص از یک کیف و کفش بسیار ساده و ارزان قیمت که جلوه زیبایی ندارد ، استفاده کنید ؟ بنابراین باید درنظر بگیرید که قرار است به کجا بروید و در چه زمانی قرار دارید ، سپس با توجه به این مسئله به ست کردن کیف و کفش زنانه اقدام کنید. در نظر داشته باشید که در ست کردن این آیتم ها به تناسب ابعاد آنها توجه داشته باشید. برای مثال یک کتانی لژدار قالب بزرگ را ، با یک کیف دستی کوچک ست نکنید که ظاهر بسیار ناهمگونی را ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: کفش روزمره زنانه

خرید کیف و کفش ست مشکی ، یک ضرورت

نکته مهمی که در آخر به آن اشاره می کنیم این است که برای خرید کیف و کفش ست ، حداقل یک کیف و کفش مشکی را خریداری کنید. کیف و کفش های مشکی برای موقعیت های مختلفی به کار می آیند. در واقع می توان گفت که داشتن یک ست کیف و کفش مشکی ، یک ضرورت است. بسیاری از مراسمات و مجالس ها به گونه ای هستند که استفاده از کیف و کفش مشکی را می طلبند. بنابراین تمامی خانم ها به کیف و کفش مشکی نیاز خواهند داشت. حسن کیف و کفش ست مشکی این است که با لباس های مختلفی هماهنگ می شود و ظاهر زیبایی را رقم می زند. با توجه به اصول گفته شده به خرید کیف و کفش اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: مدل های مختلف کفش پاشنه دار زنانه