فرق هودی و سویشرت
فرق هودی و سویشرت چیست ؟

فرق هودی و سویشرت در زیپ است. بدین صورت که سویشرت دارای زیپ است. اما هودی به صورت جلوبسته است و حتماً دارای کلاه است.

این دو لباس ، هر دو مناسب فصل پاییز و بهار هستند. البته برخی از افراد در زمستان هم این لباس ها را می پوشند. علاقمندان به این لباس ها ، بسیار زیاد هستند. اگر شما از علاقمندان سویشرت و هودی هستید ، حتماً ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

بیشتر بخوانید: ست ورزشی مردانه

4 نکته مهم برای خرید هودی‌ها و سویشرت‌ها

با توجه به فرق هودی و سویشرت ، در خرید آنها به چندین نکته مهم توجه داشته باشید :

  • اگر کوتاه قامت هستید ، سویشرت های مدل گشاد را خریداری نکنید. چرا که شما را کوتاهتر نشان می دهند. اما اگر قد بلند هستید برای خرید سویشرت و هودی های گشاد مشکلی ندارید.
  • اگر دارای شکم بزرگی هستید ، سویشرت هایی را خریداری کنید که در تن شما شکم نمی دهند. فرم و تن خور بعضی از سویشرت ها این گونه است که شکم می دهند.
  • به رنگ سویشرت یا هودی خود دقت زیادی کنید. محبوب ترین رنگ های هودی و سویشرت شامل رنگ های مشکی ، سفید ، نیروی دریایی و خاکستری هستند.
  • حتما به جنس هودی و سویشرت توجه کنید. برخی از هودی های موجود در بازار ، کیفیت پایینی دارند و با چندین بار شستن خراب می شوند. بنابراین برای اینکه هزینه شما به هدر نرود ، به کیفیت جنس و کیفیت دوخت این لباس ها اهمیت دهید.

فرق هودی و سویشرت در چه موردی است ؟

هودی ها بدون استثنا دارای کلاه هستند. به همین علت هودی‌ها از سویشرت‌ها بیشتر برای فصل زمستان مورداستفاده قرار می گیرند. زیرا برخی از سویشرت ها فاقد کلاه هستند. در واقع کلاه ، آیتم ضروری برای سویشرت نمی باشد.

هودی ها معمولاً دارای یک جیب در بخش جلویی خود هستند. سویشرت ها بدون استثنا دارای زیپ هستند و به این دلیل گزینه بهتری برای بهار هستند. هر زمان که احساس گرما کردید ، می توانید زیپ سویشرت را باز کنید تا کمی خنک شوید. هودی این قابلیت را ندارد. چرا که جلوبسته است. تنوع رنگ هودی‌ها و سویشرت‌ها ، بسیار زیاد است. امروزه هودی ها بیشتر در بازار دیده می شوند. هر دوی این لباس ها ممکن است دارای شلوار ست باشند. هودی – شلوار و سویشرت- شلوار ، لباس های راحتی بسیار مناسبی هستند. اگر اصرار به استفاده از سویشرت یا هودی دارید ، باید در زمان خرید این لباس ها به تفاوت های آنها توجه کنید تا آنها را اشتباه به جای یکدیگر خریداری نکنید.
 هودی و سویشرت مردانه

فرق هودی و سویشرت : قیمت

آیا هودی‌ها گران تر از سویشرت‌ها هستند و یا بالعکس ؟ خیر. قیمت سویشرت‌ها و هودی‌ها به فاکتورهای دیگری بستگی دارند و اینگونه نیست که قیمت یکی همیشه بیشتر از دیگری باشد. سویشرت های باکیفیتی وجود دارند که گران تر از هودی هستند و همچنین هودی های گران تر از سویشرت ها در بازار دیده می شوند. بنابراین تفاوتی میان این دو از این نظر وجود ندارد. قیمت این لباس ها با توجه به مرغوبیت جنس آن ، کلاه داشتن یا نداشتن ، ضخامت پارچه ، پوشش داخلی آن و … مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: شستشوی انواع لباس با شناختن نوع پارچه

هودی را با چی بپوشیم بهتر است ؟

حال که با فرق هودی و سویشرت آشنا شدید ، چندین ایده برای ست کردن آن ارائه می دهیم. هودی را می توانید با کت ، ژاکت ، کاپشن ، پالتو ، بارانی و … در زمستان بپوشید تا به خوبی گرم شوید. در فصل بهار و پاییز معمولاً هودی ها را تنها می پوشند تا گرمای اذیت کننده ای نداشته باشد. ست کردن هودی با کفش اسپرت ، شلوار لی و کتان ، اکسسوری های مناسب و … باید موردتوجه قرار بگیرد.
 هودی و سویشرت مردانه

سویشرت را با چی  بپوشیم بهتر است ؟

فرق هودی و سویشرت سبب شده است که برخی از لباس هایی که می توان با هودی پوشید را با سویشرت نتوان پوشید. هودی ها به دلیل جلوبسته بودن ، گزینه مناسب تری برای زیر برخی از لباس ها مانند پالتو و بارانی و … هستند. حسن سویشرت این است که در بهار و پاییز می توان یک بلوز و یا بافت و … زیر آن  تن کرد و زیپ آن را باز گذاشت. اگر احساس کردید هوا آنچنان سرد نیست ، سویشرت خود را به راحتی در بیاورید. به یاد داشته باشید که فصل بهار و پاییز غیرقابل پیش بینی هستند و ممکن است برخی از روزها بسیار سرد و برخی از روزها بسیار گرم باشند. بنابراین داشتن پوششی که بتوان به راحتی از تعداد لایه های لباس کم کرد ، بسیار خوب است. حتماً فرق هودی و سویشرت را متوجه شده اید.

ست سویشرت و پیراهن مردانه

یکی از ست های بسیار زیبا برای سویشرت ، پوشیدن آن به همراه یک پیراهن است. بنابراین اینگونه نیست که گمان کنید فقط باید زیر سویشرت ، تیشرت یا بلوز بپوشید. شما می توانید یک پیراهن اسپرت و اندامی را با سویشرت بپوشید و از این استایل خود لذت ببرید. در این شرایط باید به تناسب طرح و رنگ سویشرت و پیراهن توجه داشته باشید. مثلاً سویشرت مشکی را با هر پیراهنی می توانید بپوشید. اما سویشرت قرمز را با هر رنگ پیراهنی نمی توانید بپوشید. اگر کمی خلاقیت به خرج دهید ، می توانید با سویشرت ، استایل های متفاوتی ایجاد کنید.

محصول پیشنهادی: سویشرت ورزشی مردانه

ست هودی با کت چرمی

آخرین پیشنهادی که در این مقاله ( فرق هودی و سویشرت ) برای ست کردن هودی می دهیم ، ست کردن هودی با کت چرمی است. ترکیب هودی و کت چرمی بسیار ترکیب دوست داشتنی است. هودی های زرشکی ، طوسی ، مشکی و سفید برای ست کردن با کت چرمی بسیار مناسب هستند. حتماً به انتخاب شلوار مناسبی برای این استایل توجه داشته باشید. اگر هودی خاکستری را با کت چرمی مشکی و شلوار کتان مشکی بپوشید و در مقابل آیینه قرار بگیرید ، حتماً از استایل خود لذت خواهید برد. برای این استایل ، یک کفش سفید یا مشکی درنظر بگیرید.

امیدواریم با فرق هودی و سویشرت به خوبی آشنا شده باشید و از نکاتی که برای ست کردن این لباس ها ارائه دادیم ، استفاده کنید. نظر شما درباره ست کردن هودی‌ها و سویشرت‌ها چیست ؟

بیشتر بخوانید: پافر چیست ؟

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.