لباس‌هایی که شما را لاغر نشان می‌دهد
لباس‌هایی که شما را لاغر نشان می‌دهد

لباس‌هایی که شما را لاغر نشان می‌دهد را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با پوشیدن لباس مناسب ، جمع و جورتر نشان داده شوید.

لاغری ، تبدیل به یک دغدغه بزرگ برای بانوان شده است. خانم ها در هر سن و سالی که هستند دوست دارند لاغرتر به نظر بیایند و برای این کار به هر کاری دست می زنند. نحوه لباس پوشیدن در لاغرتر یا چاقتر دیده شدن شما ، تأثیر زیادی دارد. اگر شما هم به دنبال راهی برای لاغرتر دیده شدن هستید و نمی دانید که بدین منظور چگونه لباس بپوشید ، موارد زیر را لحاظ کنید :

لباس های افقی را انتخاب نکنید

لباس‌هایی که شما را لاغر نشان می‌دهد ، لباس هایی است که راه راه عمودی دارند. لباس هایی با راه راه عمودی ، یک خطای دیدی را بوجود آورده که موجب لاغرتر دیده شدن شما می شود. خطوط عمودی ، همواره موجب جلب نگاه ها به راستای طولی اشیاء یا افراد می شود و این مسئله سبب می شود که اشیاء یا افراد درازتر و جمع تر نشان داده شوند. لباس هایی که راه راه افقی دارند ، قطعاً موجب عریض دیده شدن شما شده و شما را چاق نشان می دهد. بسیاری از لباس های شیک در بازار وجود دارند که راه راه عمودی دارند.

مشاهده محصول: لباس زنانه

 لباس سیاه و سفید

لباس های راه راه ظریف بپوشید

لباس‌هایی که شما را لاغر نشان می‌دهد ، لباس هایی است که دارای راه راه ظریف است. اگر راه راه ها ظریف باشد ، بهتر از راه راه هایی است که بزرگ باشد. هر اندازه راه راه های لباس پهن تر باشد ، شما چاق تر نشان داده می شوید. اگر به لباس های موجود در ژورنال ها و آلبوم های مدل و لباس نگاه کنید ، شاهد لباس های فراوانی هستید که دارای راه راه عمودی بسیار ظریف هستند. خوشبختانه ، این لباس ها مد شده است. بنابراین در انتخاب این لباس ها برای لاغرتر دیده شدن ، تردید نکنید.

ژاکت برای شرایط خاص

یکی از لباس‌هایی که شما را لاغر نشان می‌دهد ، ژاکت است. اگر یک ژاکت مناسب انتخاب کنید ، حتماً ظریف تر و جمع و جورتر دیده می شوید. فقط فراموش نکنید که دکمه های ژاکت باید بسته باشد. بدین منظور باید یک ژاکت بلند و راسته را انتخاب کنید. با استفاده از این ژاکت ها ، یک خط ممتدی در ظاهر خود بوجود آورده که موجب کشیده تر شدن و لاغرتر دیده شدن شما می شود. برای لاغرتر دیده شدن ، باید ژاکت های دکمه دار را انتخاب کنید.

اصلاً یک دست و ست نپوشید

همواره تأکید می شود که یکدست و ست لباس بپوشید تا زیباتر دیده شوید. اما یکی از لباس‌هایی که شما را لاغر نشان می‌دهد ، لباس هایی است که یکسره و یکدست نیستند. بنابراین برای لاغرتر دیده شدن ، لباس های یکسره و ست مانند پیراهن های بلند ، کت و دامن ، کت و شلوار و … را نپوشید. لباس های ترکیبی برای لاغرتر دیده شدن شما ، مناسب تر هستند. در انتخاب لباس های ترکیبی به رنگ لباس ها توجه داشته باشید و حدالامکان لباس های تیره را بر تن کنید.

بیشتر بخوانید: کاپشن مردانه

 بلوز رنگی رنگی

عدم استفاده از طرح های بزرگ

لباس هایی که دارای طرح های بزرگ مانند گل های بزرگ هستند اصلاً مناسب افراد چاق نیستند. حتی لباس هایی که دارای چهارخونه های درشت هستند برای شما مناسب نیستند. بنابراین یا چهارخونه نپوشید و یا چهارخونه های ریز بپوشید. حتماً رنگ چهارخونه ها را تیره انتخاب کنید. اما ممکن است برخی از بانوان لباس های گل دار را دوست داشته باشند ، اشکال ندارد. در این شرایط لباس های گل گلی را انتخاب کنید که گل های آنها ریز و تیره رنگ باشد. بهتر است گل های لباس به صورت پراکنده باشد. برخی از پارچه های لباس ها دارای توپ توپ های ریز هستند که این دسته از لباس ها اصلاً مناسب بانوان چاق نیستند. بنابراین برای چاق تر دیده نشدن ، باید لباس های ساده را بر تن کنید.

انتخاب لباس های پلیسه

لباس هایی که به صورت پلیسه پلیسه دوخته شده اند ، چاقی بدن شما را پنهان می کنند. بنابراین یکی از لباس‌هایی که شما را لاغر نشان می‌دهد ، لباس های پلیسه – پلیسه است. برای مثال اگر باسن و ران درشتی دارید و دوست ندارید چاقی بدن شما در این قسمت ها نشان داده شود ، دامن های بلند پلیسه بپوشید. شلوارهای پلیسه برای لاغرتر دیده شدن پایین تنه شما ، مناسب است. هر اندازه که پلیسه های لباس بیشتر باشد ، سایز شما کمتر نشان داده می شود. لباس های پلیسه همواره روی مد بوده و هیچ گاه از دنیای مد و لباس فاصله نگرفته اند.

لباس های رنگارنگ ( لباس‌هایی که شما را لاغر نشان می‌دهد )

یکی از انواع لباس هایی که شما را جمع و جورتر نشان می دهد ، لباس هایی است که یکرنگ نیستند. اگر لباس هایی در رنگ های مختلف بپوشید ، لاغرتر نشان داده می شوید. البته منظور از یک رنگ نپوشیدن این نیست که به انتخاب رنگ لباس بی توجه باشید و لباس های مختلف خود را بدون توجه به ست کردن رنگ آنها انتخاب کنید. منظور ما این است که از چندین رنگ استفاده کنید و سرتاپا یک رنگ نباشید.

رنگ های تیره را برای آن قسمتی از لباس ها انتخاب کنید که اندام نظیر آن ، درشت و چاق می باشد. برای مثال اگر قرار است رنگ سفید و مشکی را به صورت ترکیبی بپوشید. اگر بالاتنه شما چاق است ، رنگ لباس بالاتنه خود را مشکی و رنگ پایین تنه خود را سفید انتخاب کنید. بالعکس اگر پایین تنه شما درشت است ، لباس تیره را برای پایین تنه و لباس روشن را برای بالاتنه انتخاب کنید.

کفش زنانه خرید و قیمت مشاهده

مشاهده جدیدترین انواع کفش زنانه

عدم استفاده از لباس های ضخیم و حجیم ( لباس‌هایی که شما را لاغر نشان می‌دهد )

لباس های خزدار ، لباس های پف دار ، لباس های پشمی ضخیم و … از جمله لباس هایی هستند که شما را چاق و درشت تر نشان می دهند. بنابراین در انتخاب لباس مناسب برای ظریف تر دیده شدن ، به جنس و مدل لباس توجه داشته باشید و چنین لباس هایی را انتخاب نکنید.