مانتو و شلوار مشکی
لباس عید چی میتونم بپوشم؟

با نزدیک شدن عید نوروز، همه به دنبال نو کردن هر مدل لباسی هستند. بسیاری از ابتدای زمستان پول هایشان را پس انداز می کنند تا بتوانند لباس مناسبی را برای عید تهیه کنند.

برای اینکه بتوانیم با قیمت پایین تری لباس های عید را تهیه کنیم، اواخر بهمن ماه یکی از بهترین زمان برای خرید عید است. هم لباس های جدیدی وارد بازار مد شده و هم قیمت ها کمی بهتر و ارزان تر از شب عید خواهد بود.

در این زمان اگر دیر بجنبید ممکن است لباس های بهتر، زودتر تمام شود و شما مجبور شوید لباسی بخرید که به آن علاقه ندارید. ما در این مقاله می خواهیم شما را بیشتر با مدل لباس های عید 1403 آشنا کنیم تا خریدی خاص و شیکی داشته باشید.

پیشنهاد محصول: لباس زنانه

 
 

مانتو و شلوار چه رنگی برای عید بپوشم؟

برای اینکه در دید و بازدید های عید شیک ترین فرد در مهمانی باشید، می توانید مقاله لباس عید ما را مطالعه کنید. این مقاله برای کمک و همفکری به شما نگارش شده است تا استایل خاصی داشته باشید و کمی در خرید و انتخاب تان کمکی کرده باشیم.

اگر فردی قد بلند هستید، می توانید از مانتوهایی استفاده کنید که کوتاه باشند. دلیل آن نیز این است که مانتوی کوتاه، افراد قد بلند را خوش استایل تر نشان می دهد. پاهای کشیده در جذابیت استایل شما، تاثیر به سزایی دارد. پس برای اینکه کشیده تر به نظر برسید، می توانید از همان مانتوهای کوتاه تا بالای زانو، یکی را انتخاب کنید.

اما اگر قد متوسط یا کوتاهی دارید، هیچ نگرانی در این باره وجود ندارد. زیرا ما در این مقاله، همه ی این موارد را می سنجیم و برای همه افراد با قدهای مختلف، توضیحات مناسب را بیان می کنیم.

اگر شما فکر می کنید وقتی از مانتوهای کوتاه استفاده می کنید، قدتان کوتاه تر دیده می شود، اشتباه می کنید. شما می توانید از مانتو های کوتاه استفاده کنید، مانتوهای کوتاه در استایل شما بانوان، تاثیر خوبی دارد. شما می توانید مانتوهایی را بپوشید که بلندی تا روی زانو دارند.

در انتخاب شلوار برای مانتوهای کوتاه، اگر شما فردی هستید که به مانتو کوتاه علاقه دارید و نمی خواهید که اندام شما زیاد در چشم باشد، می توانید از شلوارهای بگ یا بلند استفاده کنید. اگر به استایل اسپرت علاقه دارید، می توانید با مانتوهای کوتاه، شلوارهای کارگو را ست کنید.

اگر به شلوار های جذب علاقه دارید می توانید آن را با مانتوهای بلند تر نیز بپوشید. البته این مدل شلوار، با مانتو های کوتاه نیز پوشیده می شود. بیشتر آن دسته از افرادی که کمی اندام پرتری دارند به شلوار های جذب بیشتر از شلوار های گشاد علاقه نشان می دهند. زیرا شلوار های گشاد اندام را پرتر نشان می دهد.

پیشنهاد محصول: شلوار ورزشی زنانه

 ست مانتوشلوار کرم

مانتو و شلوار ست، برای عید مناسب است؟

بسیاری از بانوان به مانتو و شلوار های ست علاقه دارند، آن ها همیشه ست می پوشند تا مرتب و خوش استایل به نظر برسند. یکی از گزینه های خوب برای لباس عید، همین مانتو و شلوار ست است.

مانتو و شلوار ست سه مدل دارد:

 ست کت و شلوار سبز

  • ست مانتو و شلوار ساده: این ست از کت و شلوار کوتاه تشکیل شده است و با پارچه ساده دوخته می شود. بسیار شیک و همه پسند نیز است و در هر مراسمی نیز می توان به تن کرد.
  • ست مانتو شلوار طرحدار: منظور از طرحدار، این است که مانتو و شلوار از مدل های راه راه، گلدار، برجسته و … تولید شده است. بسته به سلیقه تان می توانید از این مدل ها استفاده کنید.

 مانتو آبی

  • ست مانتو و شلوار طرح برجسته: این مدل برای شما مناسب است اگر روحیه شادی دارید. طرح بعضی از پارچه های حالت برجستگی دارد، که در این نوع کت و شلوار از آن ها استفاده می شود. یعنی این یک مدل بسیار شیک و خاص است که به تازگی وارد بازار مد شده و شما می توانید از این مدل برای عید تان انتخاب کنید.

 ست لباس خونگی

چه مدل لباس عید برای خانه بخرم؟

در روزهای عید، بانوان با حساسیت خاصی لباس عید را خریداری می کنند و تا بهترین لباس را برای خود انتخاب نکنند، بی خیال خرید نمی شوند. سعی کنید لباس هایی که طرح های شلوغ دارند را انتخاب نکنید. زیرا طرح شلوغ، بانوان را کمی چاق نشان می دهد. اگر می خواهید چاق تر دیده شوید می توانید از این مدل استفاده کنید. وگرنه بهتر است از بین همان لباس های ساده تر، لباسی را برای خودتان انتخاب کنید.

پیشنهاد ریبون: نحوه تشخیص کفش زنانه چرمی اصل از مصنوعی

 مانتوشلوار سبز

از چه رنگ لباس هایی برای لباس عید استفاده می شود؟

در عید سال 1403، برای برخی رنگ لباس عید اصلا مهم نیست. برخی هر رنگی که به چهره شان بیایید همان را هر سال به تن می کنند. اما برخی افراد نیز رنگ لباس برایشان در اولویت قرار دارد و به این راحتی ها از کنار آن عبور نمی کنند.

امسال نیز مانند سال های پیش، رنگ های مختلفی برای عید نوروز مد می شود. مانند: نسکافه ای، سبز، خردلی و هلوایی مخملی که رنگ سال 2024 نیز می باشد. می توانید از بین این رنگ ها، هر کدام که سلیقه خودتان است را انتخاب کنید.

 

سخن آخر

در نهایت همه در این روز بزرگ، لباس عید را به تن می کنند تا تمیز و مرتب دیده شوند. در عید نوروز خرید کردن، کمی دشوار است و برای پیدا کردن بهترین و خاص ترین لباس ها، باید بسیاری از مغازه ها را برای خرید بگردید. بعضی از افراد حوصله خرید های طولانی را ندارند به همین دلیل به خرید اینترنتی از آنلاین شاپی مانند ریبون روی می آورند تا سریع تر و بدون خستگی، لباس های عبدشان را انتخاب و خرید می کنند.