فرم بدن ساعت شنی
لباس هاس مناسب فرم بدن ساعت شنی

فرم بدن ساعت شنی یکی از انواع اندام ‌های زیبا و جذاب است که بسیاری از خانم‌ها به دنبال داشتن آن هستند. این نوع اندام با شانه‌ها و باسنی که به طور تقریبی هم‌اندازه هستند و کمری کوچک، جذابیت و شکوهی خاص را به فرد می‌بخشد. گاهی اوقات پیدا کردن لباس‌های مناسب برای این اندام ممکن است چالشی باشد. در ادامه به بررسی بهترین مدل‌های لباس برای خانم‌های دارای اندام ساعت شنی خواهیم پرداخت.

می توانید برای خرید لباس زنانه و شلوار ورزشی زنانه متناسب با فرم بدنی خود به سایت ریبون مراجعه نمایید.

تشخیص فرم بدنی

برای تشخیص فرم بدن ساعت شنی ، می ‌توانید از ابزاری مانند متر خیاطی استفاده کنید. ابتدا عرض شانه‌ها و دور باسن خود را اندازه‌گیری کنید و اطلاعات را یادداشت کنید. اگر دو اندازه به یکدیگر نزدیک یا تقریباً یکسان بوده و همچنین دور کمر شما کوچک باشد، به احتمال زیاد اندام شما به شکل ساعت شنی است.

راه‌ های انتخاب لباس مناسب برای اندام ساعت شنی

یافتن لباس‌های مناسب برای اندام ساعت شنی ممکن است چالش‌برانگیز باشد؛ زیرا باید توجه خاصی به تناسب و انحنا های بدن داشته باشید. اما با داشتن شناخت بهتری از مدل ‌های مناسب، می ‌توانید به راحتی لباس ‌هایی پیدا کنید که ظاهری شیک و جذاب برای شما ایجاد کنند.

راه‌های انتخاب لباس مناسب برای اندام ساعت شنی

مدل A-line

مدل کلاسیک کلوش یکی از بهترین گزینه‌هاست. این مدل با تناسب خوب و طبیعی در قسمت کمر و در قسمت پایینی، جذابیت و زیبایی اندام ساعت شنی را بیان می‌ کند. می‌توانید با انتخاب یقه‌ی دلبری، ظاهری بی‌نظیر به خود ببخشید.

استایل‌ های Ball Gown

با دامن کوتاه و ایجاد تناسب در قسمت‌های سینه و کمر، فرم بدن ساعت شنی به طور خاص به نمایش گذاشته می شود. این مدل‌ها باعث ایجاد تعادل و باریک ‌تر به نظر رسیدن اندام می‌شوند.

مدل Fit and Flare

با تمرکز بر قسمت کمر و استفاده از حالت کلوش در قسمت باسن، منحنی‌های بدن را زیبا تر می‌کند. دامن فون و یقه‌های گرد نیز به تأثیرگذاری بیشتر در ظاهر اندام ساعت شنی کمک می‌کنند.

در انتخاب لباس ‌های روزمره یا مجلسی برای اندام ساعت شنی، این مدل‌ ها را به عنوان گزینه ‌های اصلی در نظر بگیرید. با توجه به اندازه و شکل بدن خود، می ‌توانید تنوعی در طرح‌ ها و رنگ  ‌ها ایجاد کنید و با انتخاب لباس ‌های مناسب، از زیبایی و جذابیت اندام ساعت شنی خود لذت ببرید.

استایل های دیگر برای فرم بدن ساعت شنی

برای اندام ساعت شنی، علاوه بر مدل ‌های پیراهنی که در بالا ذکر شد، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانند ظاهر شما را تکمیل کنند و به زیبایی و شیکی اندامتان افزوده شوند.

مدل ماهی

این مدل یعنی  پیراهن مدل ماهی با تمرکز بر قسمت ‌های برجسته و کمر باریک، یک انتخاب جذاب است. شکل کلوش در انتهای پیراهن به زیبایی اندام ساعت شنی شما افزوده می کند.

 مدل پپلوم

پیراهن ‌های پپلوم با استفاده از طرح کلوش در پارچه‌ ها تناسبی با اندام ساعت شنی ایجاد می ‌کنند. این پیراهن‌ها با اضافه کردن چین به قسمت کمر، جلوه ‌ی زیباتری به اندام شما می ‌بخشند.

بیشتر بخوانید: لباس مناسب خانم های قد بلند کدام اند ؟

 مدل اندامی

این مدل با طراحی بلندتر، استایل شیکی را به همراه می‌آورد و به ویژه در مهمانی‌ ها به کار می ‌رود. این پیراهن ‌ها با تمرکز بر تناسب بدن و استفاده از کت،اندام  شما را به یک ظاهر جذاب تبدیل می‌کنند.

از این پس، با این گزینه‌های جدید نیز می‌توانید در انتخاب پیراهن‌ های مناسب برای فرم بدن ساعت شنی خود، استایلی منحصر به فرد و شیک داشته باشید.

مدل پیراهن دراپه

این مدل ویژه برای اندام‌های ساعت شنی طراحی شده است. طراحی این پیراهن با تمرکز بر روی کمر، زیبایی‌های این اندام را به نمایش می‌گذارد.

استفاده از این مدل پیراهن به شما ظاهری شیک و جذاب می‌بخشد و در هر موقعیت و رویدادی قابل استفاده است. این پیراهن‌ها از مدل‌ های کلاسیک به شمار می‌روند که همیشه جذابیت خود را حفظ می ‌کنند.

انتخاب بهترین پیراهن برای اندام ساعت شنی

 

هر پیراهنی که باعث برجسته شدن منطقه کمر می‌ شود، به فرم بدن ساعت شنی بسیار می‌آید. این اندام به پیراهن ‌هایی نیاز دارد که منحنی‌های جذاب بدن را نشان می دهد. در این مسیر، پیراهن‌هایی با دامن‌های گشادتر، کلوش کامل یا لاله‌ای بهترین انتخاب‌ها خواهند بود.

حتی با اضافه کردن جزئیات تزئینی می‌ توان ظاهر خود را زیباتر کرد. چین کمی در منطقه کمر، یقه دراپه یا استفاده از توری‌ها که حجم بیشتری به لباس بدهند، می ‌توانند به استایل شما جذابیت بیشتری ببخشند.

 

راهنمای انتخاب لباس برای اندام ساعت شنی

 

اگر قصد دارید برای فرم بدن ساعت شنی پیراهن انتخاب کنید، بهتر است پیراهنی با طولی تا زانو یا کمی پایین‌تر از آن را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید پیراهن با آستین‌های بلند انتخاب کنید و یا در صورت لزوم یک کت روی آن بپوشید.

کت‌های با برش‌های مناسب می‌توانند انتخاب خوبی برای این منظور باشند. به اضافه این می‌توانید پیراهنی با راه راه‌های عمودی و رنگ‌های تیره انتخاب کنید؛ زیرا این ترکیب به شما کمک می‌کند منحنی‌های جسمانی کمتر مشهود شوند.

راهنمای انتخاب لباس برای اندام ساعت شنی

سوالات متدوال درباره اندام ساعت شنی

آیا پیراهن‌های گشاد برای اندام ساعت شنی مناسب هستند؟

استفاده از لباس‌های گشاد، در انتخاب مناسب برای اندام‌های ساعت شنی به دلیل پنهان کردن منحنی‌های کمر توصیه نمی‌شود و ممکن است فرد را به ظاهر چاق‌تر از واقع نشان دهد.

کدام پیراهن‌ها برای فرم بدن ساعت شنی استایل غیررسمی ایجاد می‌کنند؟

پیراهن‌های دراپه استایل غیررسمی و آزادانه ایجاد می‌کنند که می‌توانند در رویدادهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند. این پیراهن‌ها  با صندل یا کفش تخت، جذابیت استایل غیررسمی و شیک را بیشتر می‌کنند. همچنین پیراهن‌های اندامی نیز می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای ایجاد استایل غیررسمی در اندام ساعت شنی باشند.

 

چه استایل‌ هایی برای اندام ساعت شنی مناسب هستند؟

برای فرم بدن ساعت شنی ، استفاده از یقه‌های V شکل توصیه می ‌شود و بهتر است از یقه‌های ایستاده اجتناب کنید. همچنین بهتر است ، از پارچه‌هایی که حجم بیشتری به قسمت‌های شانه می‌دهند، پرهیز کنید. آستین‌های متناسب یا بدون آستین به عنوان گزینه‌های مناسب برای اندام ساعت شنی محسوب می‌شوند.

 

در انتخاب پیراهن یا بلوزها، به دنبال مدل ‌هایی باشید که قسمت بالاتنه‌ی متناسبی داشته باشند و اگر پیراهن گشادی دارید، از کمربند با رنگ تیره برای متناسب کردن اندازه‌ی آن استفاده کنید. همچنین، بهتر است از کت‌ های گشاد یا راسته اجتناب کنید و به دنبال مدل‌هایی باشید که در قسمت کمر متناسب باشند.

بیشتر بخوانید: ست لباس دخترانه

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.