لیست خرید لباس عید ورزشی طبق مد

اگر شما نیز از آن دسته ورزشکارانی هستید که برای عید، دوست دارید لباس های ورزشی جدیدی را برای خودتان تهیه کنید، این مقاله را حتماً مطالعه کنید. در این قسمت یک لیست خرید لباس عید ورزشی ارزان قیمت به شما معرفی می شود.

دقت کنید که بسته به ورزشی که انجام می دهید ممکن است لباس های دیگری برای شما مناسب باشند. به هر حال در این لیست خرید، سعی بر این است که لباس هایی که در تمامی ورزش ها، بیشترین استفاده را دارند به شما معرفی شود.

لیست خرید لباس عید ورزشی مردانه

لباس خریدن برای آقایان کاری ساده است. آن ها همیشه می دانند چه می خواهند و لباس های ورزشی مردانه نیز، به حدی تنوع ندارد که آن ها را گیج کند. مدل ها معمولاً مشابه و عادی هستند و این بیشتر، رنگ لباس است که تیپ آن ها را متمایز می کند. شما باید برای خرید لباس ورزشی مردانه، اول فصل را در نظر بگیرید، سپس سایز، رنگ لباس و در آخر به جنس آن که مهم ترین گزینه است توجه کنید. با این توضیحات، شما می توانید بدون هیچ ایرادی خرید خود را انجام دهید.

مشاهده محصول: لباس ورزشی مردانه

لیست خرید لباس عید ورزشی برای مردان عشق فوتبال

لیست خرید لباس عید ورزشی برای مردان عشق فوتبال

بسیاری از آقایان، به دویدن در زمین فوتبال و انجام این ورزش، علاقه زیادی نشان می دهند. اگر شما نیز جزو این گروه هستید، پس یک لیست خرید لباس عید ورزشی می تواند برای شما اهمیت زیادی داشته باشد. زیرا در بازار عید بسیاری، به خرید لباس ورزشی فکر نمی کنند. اما لباس های ورزشی در همین دوران، ارزان تر و به صرفه تر از سایر لباس ها هستند. شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و لباس های ورزشی را که نیاز دارید، برای خودتان خریداری کنید.

تیشرت ورزشی مردانه

یک تیشرت ورزشی مردانه، برای مردان اهل فوتبال یک اجبار است. تیشرت ورزشی مناسب، جلوی تعریق بیش از اندازه شما را در هنگام بازی به خوبی می گیرد و مانع از بو گرفتن بدن شما می شود. قیمت این تیشرت ها بسیار ارزان است.

تیشرت های ورزشی چند مدل دارند. مثلاً تیشرت های تنفسی، از بهترین لباس های اسپرت مردانه است که می توانید بخرید. این تیشرت ها در زمانی که هوا گرم است و شما در حال عرق کردن هستید، گرمای بدن را به بیرون خارج می کند تا شما به راحتی بتوانید به ورزش خود بپردازید. ریبون انواع این تیشرت های تنفسی و مناسب استفاده در هنگام بازی فوتبال را برای شما عزیزان، موجود دارد.

شلوار گرمکنی

اگر شما نیز به بازی فوتبال در بهار علاقه دارید، بهتر است به جای یک شلوارک نازک و کوتاه، شلوار گرمکنی استفاده کنید. البته این بستگی به این نیز دارد که در چه شهری ساکن هستید. اما اگر بهار سردی پیش رو دارید، حتماً یک شلوار گرمکن مناسب و راحت را به لیست خرید لباس عید ورزشی خود اضافه کنید. گرمکن بهترین گزینه برای بازی در زمین فوتبال است، به خصوص اگر می خواهید از تأثیر سرما بکاهید.

مشاهده محصول: تیشرت ورزشی مردانه

لیست خرید لباس عید ورزشی برای مردان اهل باشگاه

لیست خرید لباس عید ورزشی برای مردان اهل باشگاه

اگر باشگاه می روید ممکن است در تعطیلات نوروزی، در خانه بمانید. پس در پایان تعطیلات که به باشگاه بر می گردید، بهتر است لباس های نو و جدیدی بپوشید تا علاوه بر خوش اندام، خوش تیپ نیز به نظر برسید.

شلوارک ورزشی

یک شلوارک جدید ورزشی را در بهار حتماً لازم دارید. پس بدون هیچ تردیدی آن را به لیست خرید لباس عید ورزشی خود اضافه کنید. شلوارک ورزشی را در بهار استفاده کنید زیرا که در این فصل، هوای باشگاه نه خیلی سرد و نه خیلی گرم بوده، بلکه معتدل است. از این رو می توانید به راحتی یک شلوارک ورزشی نو را خریداری کنید.

رکابی مردانه

اگر اهل پوشیدن تیشرت هستید، یک تیشرت ورزشی بخرید. اما بیشتر مردان بدنساز، رکابی مردانه استفاده می کنند. به خصوص در بهار که هوا کم کم رو به گرم شدن می رود، رکابی محبوب تر است. اگر در شهر سردی زندگی می کنید، می توانید برای اوایل بهار یک سویشرت اسپرت نیز به لیست خرید لباس عید ورزشی خود اضافه کنید.

این سویشرت را روی رکابی خود بپوشید. در هنگام ورزش، زیپ سویشرتتان را می توانید باز بگذارید یا ببندید و اگر گرمتان شد، آن را کلاً در بیاورید و با رکابی به ورزش ادامه دهید.

لیست خرید لباس عید ورزشی برای بسکتبالیست ها

لیست خرید لباس عید ورزشی برای بسکتبالیست ها

شما بسکتبالیست ها نیز باید برای عید به خودتان برسید و لیست خرید لباس عید ورزشی کاملی را تهیه کنید. بسته به تیپ ورزشی و استایل شما، ممکن است به لباس های پوشیده و گرمکنی بیشتر از تیشرت و شورت بسکتبال علاقه داشته باشید. پس ابتدا یک دست ست لباس جدید برای خود تهیه کنید. اما بسکتبال، ورزشی است که به لوازم جانبی مهمی احتیاج دارد.

هدبند ورزشی

اگر موهای شما کمی بلند است، حتماً یک هدبند ورزشی جدید برای خودتان تهیه کنید. هدبند موهای شما را بالا نگه می دارد، جلوی راه یافتن تعریق موهای سر به صورت را می گیرد و جذاب است.

از آنجایی که معمولاً هدبندها از جنس فلامنت هستند، ممکن است زود به زود بو بگیرند و نیاز به شست و شوی مداوم آن ها داشته باشید. در این صورت چند هدبند تهیه کنید تا اگر یکی را استفاده کردید، بدون هدبند ورزشی نمانید.

کتانی بسکتبالی

برای ورزشکاران بسکتبالیست، یکی از مهم ترین آیتم های ورزشی همین کفش ورزشی است. برای انتخاب کتانی ورزشی، حتما از محکم بودن آن مطمئن باشید، زیرا ورزشکار به دلیل پریدن های متوالی، کتانی آسیب می بیند.

مشاهده محصول: کتانی مردانه