لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه
لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه در فروشگاه ریبون

لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه بر حسب چند مورد، می تواند بالا یا پایین قیمت گذاری شده باشد. عواملی مانند نوع جنس پارچه به کار رفته، کیفیت دوخت و دوز، برند لباس، کیفیت کلی محصول، می تواند بر نحوه ی قیمت گذاری تاثیر بگذارد. در این مقاله لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه در فروشگاه ریبون را در اختیارتان قرار داده ایم تا بتوانید برحسب قیمت، لباس مورد نظر را انتخاب نمایید.

لازم به ذکر است که لیست قیمت کلیه شلوارک های موجود در فروشگاه ریبون بسیار پایین و ارزان می باشد. چون که فروشگاه ریبون بدون واسطه، شلوارک را به دست مصرف کننده می رساند. شما می توانید برای خرید و اطلاع از لیست قیمت شلوارک زنانه ورزشی، این مقاله را مطالعه نمایید تا در انتها بتوانید با مقایسه قیمت ها خریدی رضایت بخش داشته باشید.

 

ليست قيمت هودی زنانه کد کالا قيمت (تومان)
شلوارک ورزشی زنانه 403054 398.000
شورتک ورزشی زنانه کد 403044 364.000
شلوارک ورزشی زنانه مدل پروتز 403051 398.000
شلوارک ورزشی زنانه مدل سیملس 403052 298.000
شلوارک زنانه مدل سیملس 403029 148.000
شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر 403002 195.000
دامن ورزشی زنانه مدل بوگاتی 403022 273.000

لازم است به خدمت شما مشتریان عزیز برسانیم که قیمت شلوارک ورزشی زنانه در ریبون در ارزان ترین حالت ممکن می باشد. این قیمت های مناسب و پایین در بالاترین کیفیت شلوارک در نظر گرفته شده است تا همگان بتواند شلوارک باکیفیت را با قیمتی ارزان برای خود خریداری نمایند.

لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه سیملس

لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه سیملس

یکی از محبوب ترین شلوارک های موجود در ریبون، شلوارک از جنس سیملس است. چرا که نرمی و لطافت فوق العاده ای همانند پوست حساس و لطیف بانوان دارد. به همین خاطر، هر بانوی ورزشکاری که این مدل شلوارک را تن می زند، از تنخور و جنس لباس بسیار لذت می برد. این جنس شلوارک سیملس، کاملاً دوخت یک تکه و بدون درز دارد که همین نحوه ی دوخت و دوز، زیباییِ شلوارک را چندین برابر می نماید. جنس سیملس می تواند از تعریق ورزشکار جلوگیری نماید و به راحتی رطوبت ایجاد شده را جذب نماید. این نوع شلوارک به دلیل پارچه ی سیملس، از تنفس پذیری بالایی برخوردار می باشد. جالب است بدانید که از پارچه های سیملس، به پاره نشدن و دوام بالا یاد می شود. پس می توانید با توجه به لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه و ویژگی هایی که ارائه دادیم، این شلوارک را برای باشگاه در نظر بگیرید.

لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر

لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر

شلوارک ورزشی مدل بایکر، از آن دسته طراحی های شیک، محبوب دل خاص پسندان می باشد. قیمت این مدل در فروشگاه ریبون بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. در شلوارک مدل بایکر، کِش پهنی در قسمت کمر تعبیه شده است تا به خوبی شکم و پهلو را جمع نماید. مدل های بایکر به دلیل فیت و جذب بودن، استایل و اندام ورزشکار را به زیبایی به نمایش می گذارد. می توانید لیست قیمت ریبون را با دیگر شلوارک ها مقایسه نمایید، مناسب ترین را برای خود تهیه نمایید.

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403016

شلوارک ورزشی زنانه مدل بایکر کد 403016

مشاهده و خرید

لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه کمر کشی و بندی

لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه کمر کشی و بندی

این مدل شلوارک، هم برای کلاس باشگاه و هم برای لباس خانگی مناسب می باشد. کمر کشی که در طراحی و دوخت این شلوارک در نظر گرفته شده است، راحتی را برای ورزشکار به ارمغان می آورد. بندِ قابلِ تنظیم که در کمر شلوارک قرار گرفته است، این امکان را به شما می دهد تا بر حسب نیاز بتوانید کمر را گشاد را تنگ نمایید.

شورتک ورزشی زنانه کد 403011

شورتک ورزشی زنانه کد 403011

مشاهده و خرید

مشاهده کنید: لیست قیمت هودی زنانه

لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه کشاله دار

لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه کشاله دار

اکثر شلوارک های کشاله دار همانند شلوارک های ساده و بیسیک، دارای بند قابل تنظیم در ناحیه کمر هستند. تنخور شلوارک کشاله دار، استایل اسپرت زیبایی را برای اندام ورزشکار به همراه دارد. این مدل شلوارک کشاله دار طراحی شده است، تا راحتی بسیار مناسبی برای ورزشکار حین تمرینات تناسب اندام بسازد. این راحتی به خاطر این است که شلوارک، آزاد تر در تن می ایستد و ورزشکار آزادی عمل بهتری نسبت به سایر لباس ورزشی ها خواهد داشت.

دامن ورزشی زنانه مدل بوگاتی کد 403022

دامن ورزشی زنانه مدل بوگاتی کد 403022

مشاهده و خرید

لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه پروتزی

لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه پروتزی

محال است، خانمی این مدل شلوارک را ببیند و تنخور لباس را نپسندد. پروتز تعبیه شده در قسمت پشت شلوارک، در جهت لیفت و فرم دهی زیبای باسن ورزشکار قرار داده شده است. مدل این شلوارک بر حسب فرم اندام بانوان، بسیار شیک و زیبا طراحی شده است. با پوشیدن شلوارک پروتزی دیگر خبری از چربی های شکم و پهلو نخواهد بود. می توانید با خرید این مدل شلوارک ورزشی، خوش اندام شدن خود را تضمین نمایید. این شلوارک با قیمتی باورنکردنی در فروشگاه ریبون موجود است، می توانید وارد صفحه ی فروشگاه شوید و با توجه به رنگبندی دلخواه، محصول را سفارش دهید.

شلوارک ورزشی زنانه مدل پروتز کد 403050

شلوارک ورزشی زنانه مدل پروتز کد 403050

مشاهده و خرید

لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه بلند و برمودا

خانم هایی که تمایل به زیبایی و شیک پوشی دارند، حداقل یک رنگ از این مدل شلوارک را برای خود تهیه می نمایند. قد این شلوارک تا زانو می باشد، بنابراین استایل را کشیده تر نشان می دهد. جنس کار بسیار با کیفیت تولید شده است و از قیمت مناسبی در فروشگاه ریبون برخوردار می باشد. می توانید همین حالا در فروشگاه ریبون با توجه به لیست قیمت در اختیار گذاشته، شلوارک ارزان و باکیفیتی را برای خود سفارش دهید.

لگ برمودا ورزشی زنانه کد 402076

لگ برمودا ورزشی زنانه کد 402076

مشاهده و خرید

مشاهده کنید: لیست خرید لباس عید ورزشی طبق مد

سخن آخر

هر کدام از مدل های مطرح شده می تواند در جنس های مختلفی مانند فلامنت، آیرو، اسپندکس، غواصی و مواردی این چنینی متغیر باشد. شما می توانید با کسب اطلاعات کافی در زمینه جنس پارچه شلوارک، لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه را با یکدیگر مقایسه نمایید. شلوارک ورزشی زنانه در فروشگاه ریبون در رنگبندی و طرح و نقوش مختلف، از تنوع بالا برخوردار می باشد. خالی از لطف نیست که از انواع مدل های شلوارک و لیست قیمت شلوارک ورزشی زنانه در فروشگاه ریبون، دیدن فرمایید.