خرید لباس عید نوروز
لیست پیشنهادی خرید لباس عید

اگر شما نیز، نمی دانید برای عید بهتر است چه لباسی بخرید، این مقاله مخصوص شما است. در اینجا یک لیست کاربردی توسط ریبون برای شما گردآوری شده است. پس از مطالعه، شما می توانید تصمیم بگیرید خرید کدام لباس ها را برای عید در اولویت بالاتری قرار دهید.

لباس عید برای خانم ها

لیست پیشنهادی خرید لباس عید برای خانم ها

بانوان همیشه به خرید کردن علاقه زیادی نشان می دهند. اما در ایام عید، که باید برای همه خانواده لباس خرید، شاید مجبور باشند خرید برخی لباس ها را در اولویت قرار دهند. عموماً لباس هایی برای خرید در عید، ضروری حساب می شوند که قرار است هم در ایام نوروز و هم پس از آن، از آن ها استفاده کنید.

  1. مانتو و شلوار عید: یا هر سبک لباس دیگری را که به عنوان لباس بیرونی، استفاده می کنید. برای مثال: تونیک و شلوار، عبای زنانه و مانتو کتی و شلوار پارچه ای. به هر کدام که بیشتر علاقه دارید، در عید باید خریدش را در اولویت قرار دهید.
  2. تیشرت و لباس راحتی: به هر حال چه نوروز خود را در مسافرت، دید و بازدید یا خانه سپری کنید، به یک دست لباس راحتی مناسب برای عید احتیاج دارید. پس خرید لباس خانگی باید دومین اولویت شما باشد.
  3. لباس ورزشی زنانه: اگر اهل ورزش هستید، حتماً لباس ورزشی زنانه جدیدی را برای بعد از نوروز خودتان تهیه کنید. دقت کنید که لباس های ورزشی پیش از نوروز، بهترین قیمت بازار را دارند، پس بهترین زمان برای خرید مناسب ورزشی در همین زمان است.

مشاهده محصول: لباس ورزشی زنانه

خرید لباس عید برای آقایان

لیست پیشنهادی خرید لباس عید برای آقایان

آقایان نیز باید برای نوروز، خرید برخی لباس ها را در اولویت قرار دهند. پس از رسیدن عید و تعطیل شدن همه فروشگاه ها، برخی آقایان تازه به یاد نیازهای پوشاک خود می افتند. لیست پیشنهادی خرید لباس عید برای آقایان می تواند به این دسته از آقایان کمک کننده باشد.

  1. لباس بیرونی عید: آقایان نیز باید اولویت خریدشان را بر لباس بیرونی خود بگذارند. این لباس ها بسیار مهم هستند زیرا قرار است کل نوروز را با لباس های بیرونی خود سر کنند.
  2. گرمکن مردانه: برای مردان، در مسافرت های چند روزه یا در خانه، گرمکن ورزشی، لباسی فوق العاده مهم است.
  3. شلوارک ورزشی مردانه: شاید شما نیز از آن دسته مردانی هستید که در بهار باشگاه می روید، با دوستان خود فوتبال بازی می کنید یا برای شنا در مناطق مجاز در طبیعت برنامه ریزی می کنید. در این صورت هیچ چیز بیشتر از یک شلوارک ورزشی مردانه برای شما اهمیت ندارد.

خرید لباس عید برای کودکان

لیست پیشنهادی خرید لباس عید برای کودکان

خرید لباس بچگانه برای عید بسیار ساده تر است. زیرا به طور کلی لباس بچگانه باید راحت باشد. این لیست پیشنهادی خرید لباس عید برای کودکان، تنها اولویت های کلی را مشخص می کند. اگر کودک شما به لباس جدید مشخصی نیاز دارد، حتماً آن را نیز پیش از عید برایش تهیه کنید.

  1. ست لباس پسرانه مناسب نوروز: شما می توانید لباس پسرانه بیرونی عید را برای کودک به دو صورت تهیه کنید. اول اینکه اجزای آن را جدا جدا تهیه کنید. اما خرید یک ست کامل لباس پسرانه بسیار ساده تر است و از نظر قیمت نیز به صرفه تر است.
  2. ست لباس دخترانه مناسب نوروز: هر سال مدل های بسیار زیبا و جدیدی از لباس ست دخترانه به بازار می آید که می توانید آن را برای کودک خود تهیه کنید.
  3. لباس خواب کودک: اگر قرار است در ایام نوروز، کودک چند شبی را بیرون از خانه سپری کند، به شما توصیه می کنیم حتما یکی دو دست لباس خواب شیک و راحت برایش تهیه کنید. این لباس باید لطیف باشد و برای هوای بهار نیز مناسب باشد. تا کودک در خواب، گرمش نشده و سرما نیز نخورد.
  4. کفش بچگانه: دقت کنید که اگر در کنار لباس جدید، باید یک کفش مناسب نیز برای کودکان تهیه کنید.

مشاهده محصول: ست لباس پسرانه

خرید لباس عید برای مسافرت

لیست پیشنهادی خرید لباس عید برای مسافرت

اگر قرار است نوروز امسال را در مسافرت سپری کنید، لباس های دیگری نیز باید تهیه کنید. اولویت تهیه این لباس ها، بسته به مکان مسافرت شما متفاوت است. برای مثال اگر به خانه اقوام سفر می کنید، شاید بهتر است چند دست لباس خانگی تهیه کنید.

  1. صندل مسافرتی: هرجا که سفر می کنید، یک صندل مسافرتی نو می تواند برای شما بسیار کارآمد باشد.
  2. شلوارک وررشی زنانه: بانوان نیز نیاز به یک شلوارک دارند تا در مسافرت راحت باشند و بتوانند از امکانات تفریحی اطرافشان به خوبی استفاده کنند.
  3. لباس راحتی: لباس راحتی می تواند لباس خواب، لباس خانگی و یا لباس ورزشی برای هنگام بازی گروهی با هم سفران باشد.
  4. لباس گرم: مهم نیست کجا سفر می کنید، شما حداقل به یک دست لباس گرم جدید احتیاج دارید. زیرا در بیشتر نقاط کشورمان، هوای بهار در شب، خنک تر از روز است.

خرید لباس عید برای دید و بازدید

لیست پیشنهادی خرید لباس عید برای دید و بازدید

اگر قرار است کل عید در خانه بمانید و به دید و بازدید بپردازید، نیاز به لباس هایی شیک دارید تا در جمع خانواده و عزیزان، خوش پوش به نظر برسید. البته شما می توانید بسته به استایل محبوبتان نیز لباس های دید و بازدید خود را انتخاب کنید. در این لیست پیشنهادی خرید لباس عید، فقط برخی از مهم ترین گزینه ها را مطرح می کنیم.

مطالعه کنید: لباس عید چی میتونم بپوشم؟

  1. کت و شلوار مردانه: اگر از استایل رسمی خوشتان می آید، می توانید یک دست کت و شلوار جدید بخرید. اگر دوست دارید استایل شیکی داشته باشید و در عین حال کت بپوشید، می توانید از کت و شلوارهای اسپرت نیز استفاده کنید.
  2. لباس مجلسی زنانه: یا هر لباس دیگری که فکر می کنید برای مهمانی مناسب است. بهتر است لباس مجلسی نوروز 1403 را با توجه به ترند امسال و رنگ سال 2024 تهیه کنید.
  3. کفش مردانه: کفش را نیز فراموش نکنید. شما آقایان باید یک کفش جدید و شیک مناسب مهمانی را حتماً برای عید تهیه کنید. کفشی را انتخاب کنید که به کت و شلوارتان بیاید و در مهمانی های نوروزی، تیپ شما را بی نقص نشان دهد.
  4. کفش مجلسی زنانه: به هر حال در کنار هر لباس مجلسی زنانه، یک کفش مجلسی مناسب نیز احتیاج است. کفشی با کیفیت تهیه کنید که بتوانید تا مدتی از آن استفاده کنید و پس از ایام نوروز، آن را گوشه ای رها نکنید.