جدیدترین آیتم های برند بلنسیاگا - کالکشن بهاره برند بالنسیاگا - ریبون
مجموعه پوشاک تک سایز بالنسیاگا بهار 2024

 
 

کالکشن جذاب تک سایزهای بالنسیاگا، برای فتح بهار 2024 برنامه های فراوانی دارد. این برند که سرپرستی طراحی آن بر عهده دمنا گواسالیا، طراح گرجستانی است، در سال 2024 نیز محصولات بسیاری زیبایی را روانه بازار می کند. همانطور که می دانید، بالنسیاگا یک برند لاکچری و فوق العاده گران است. اما تیم طراحی آن، یکبار دیگر با کمک چرم و پارچه های با کیفیت دیگر، ارزش کار خود را بالاتر بردند.

در این مقاله، برخی از جذاب ترین طرح های پوشاک تک سایز و آماده بالنسیاگا برای بهار 2024 قرار دارد. از جذابترین طرح های امسال، یک کیف پول با طرح پاسپورت بود. دمنا درباره آن گفته است: ((شاید یک پاسپورت به سفر اشاره کند اما برای من بیشتر نشانگر هویتم است. همه ما مسافرانی هستیم که ممکن است موفق یا ثروتمند به نظر برسیم. آنچه برای شخص من اهمیت دارد، دوری از تجمل است. زیرا لاکچری، نگاهی از بالا به پایین به همنوعان است. اما من می خواهم از پایین به بالا نگاه کنم.))

در واقع در این کالکشن، تیم طراحان بالنسیاگا تمامی تلاش خود را کردند تا لباس هایی جذاب بدوزند. لباس هایی که هر کس، از یک خانم پنجاه ساله گرفته تا یک آقای هفتاد ساله، بتوانند با پوشیدن آن احساس خوبی داشته باشند. در این کالکشن، مدل ها بیشتر از میان افراد میانسال با بدن هایی معمولی و نرمال انتخاب شد. زیبایی این کالکشن دقیقاً در همین است که محصولات آن برای عوام طراحی شدند. هر چند وقتی آن ها را به تن می کنید احساس اعتماد به نفس شما را در بر می گیرد.

طراحی کژوال و مجلسی در مجموعه بالنسیاگا بهار 2024

هر برندی محدوده ای برای تعیین استایل در یک کالکشن قرار می دهد. اما اگر شما به بزرگی برند بالنسیاگا باشید، محصولات فراوانی تولید می کنید. از بارانی ها و هودی های بهاری تا کت های چرم مخصوص روزهای سردتر توسط این برند تولید می شود. آنچه در این مجموعه نظر منتقدان را به خود جلب می کند، تقایل و جذابیت لباس هایی در استایل کژوال و مجلسی است.

در مجموعه بهاری 2024، بالنسیاگا انواع ست های خانگی با پترن های جذاب و ساده را معرفی کرد.

طراحی هودی مخصوص بهار 2024

در این کالکشن بالنسیاگا مدل های متنوعی از لباس های گرم بهاری را معرفی کرد. مدل های زیبایی از ست های گرمگن، کت های چرمی و شلوارهای بگی راحت، بهترین ترکیب را برای سرمای بهاری می سازد. خصوصاً در بخش هایی از کره زمین که در فصل بهار نیز هوا سرد است، لباس های چرمی این برند کمک کننده ترین انواع هستند.
بالنسیاگا در این مجموعه، کتانی هایی بزرگتر از معمول را برای مخاطبین نمایش داد. این کتانی ها، ویژگی های مهمی مانند راحتی، دوام و کیفیت دارند.

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید کاپشن و سویشرت

مدل های متنوعی از حوله های تنی در مجموعه بالنسیاگا بهار 2024

همانطور که گفته شد، بالنسیاگا هر چیزی را با بالاترین کیفیت طراحی می کند و به عنوان کالای لوکس به بازار عرضه می کند. در این محموعه نیز، مدل های جذابی از انواع حوله های تنی توسط طراحان این برند معرفی شد. به علاوه لباس های مجلسی مخملیِ هم بافت برخی از این حوله ها نیز معرفی شدند.

هدف طراحان از قرار دادن لباس هایی با استایل و طرح متنوع، اما با جنس یکسان در یک کالکشن جالب توجه است. شاید آن ها می خواهند اهمیت طراحی صحیح و استفاده به جا از مد را نشان دهند. زیرا جنس و طراح تفاوتی ندارد. آنچه یک لباس مجلسی را از یک حوله تمایز می دهند، طراحی متفاوت آن است.

اکسسوری ها در کالکشن بهار بالنسیاگا 2024

از آنجایی که بالنسیاگا در اصل یک برند طراح پوشاک و جواهرات است، اکسسوری ها در هر بازگشت این برند، توجه زیادی را به خود جلب می کنند. در این کالکشن نیز مدل های جذابی از بگ های دوست دار محیط زیست و عینک های آفتابی خوش استایل، نمایش داده شد.

برخی از دنبال کنندگان، اکسسوری های این کالکشن را یکی از بهترین مجموعه های ده سال اخیر این برند می دانند. به خصوص که توجه به زمینی سبز نیز، در این کالکشن در اولویت بالایی قرار گرفت.

مشاهده کنید: کفش زنانه

کیف های دوشی زنانه بالنسیاگا بهار 2024

بالنسیاگا به دنبال تضاهر نیست. طراحان این خانه مد به خوبی از اهمیت داشتن یک کیف دوشی زنانه در استایل روزمره آگاهی دارند. آن ها تمایل ندارند کیفی بسازند که حتی نتوانید چند آیتم ضروری اولیه را در آن قرار دهید. چرا که کالکشن بهاری بالنسیاگا جامع است و مناسب مصرف روزانه افراد است.

نمایش مدل ها در هر سن و در هر سایز

دوران مدل هایی که تنها در یک چارچوب مشخص جا می شدند گذشته است. اگر بالنسیاگا می خواهد محصولاتش را به انسان هایی معمولی و نه فقط سلبریتی ها بفروشد، باید طرح هایی با سایزهای متنوع بسازد. طراحان بالنسیاگا، از این مسئله به خوبی آگاه هستند و مدل های بسیار زیبایی برای بدن های مختلف مردم تولید می کنند.

آنچه در این کالکشن توجه بسیاری را به خود جلب کرد، سر دوشی های برخی از کت های زنانه و مردانه بود. این نوع کت ها، علاوه بر اینکه برای مصرف روزانه مناسب هستند، جدیت و استقامت افراد را مشخص می کنند. بالنسیاگا تلاش کرد کت هایی بسازد که به افراد ظاهری مؤثر و مهم می دهد.

بیشتر بخوانید: قیمت و خرید هودی زنانه

شلوارهای اور سایز، ترند بهار 2024 بالنسیاگا

از آنجایی که شلوارهای پارچه ای، جذابترین نوع شلوار مخصوص فصل بهار هستند، بالنسیاگا نیز از این نوع شلوارها در این کالکشن استفاده کرد. این مدل شلوارهای بلند، در کنار انواع کت های پارچه ای و چرمی بالنسیاگا، زیبا به نظر می رسند. تمامی افراد با هر جنسیت، سایز و سلیقه ای این شلوارها را می پسندند و برای استفاده روزمره مناسب می دانند.

پیراهن های زنانه مناسب استفاده در محیط کار

یکی از نقاط قوت مجموعه بالنسیاگا در بهار 2024، واقعی بودن لباس ها است. این لباس ها استایل و جذابیت بانوان را با هر اندامی بیشتر مشخص می کنند. کوتاه و بلند، چاق و لاغر، روشن و تیره تفاوتی نمی کند. همه افراد با هر ظاهری می توانند به این مجموعه مراجعه کنند و دست خالی بر نگردند.

در این مجموعه بالنسیاگا با طراحی عینک هایی جذاب اما با طرحی برعکس عینک های دیگر، تفاوت اکسسوری هایش را با برندهای دیگر مشخص تر کرد.

مشاهده کنید : لباس زنانه

لباس هایی که مادران می پسندند.

بالنسیاگا در این کالکشن، استایل زنان از هر قشری را در اولویت قرار داد. استایل هایی مخصوص مادران میانسال، مناسب استفاده روزانه و یا مراسم های خاص، در طرح های این برند وجود دارد. آنچه جذابیت لباس های این کالکشن را بیشتر می کند، راحتی تمامی لباس ها است. تفاوتی نمی کند لباس مهمانی باشد یا لباس رسمی، تمامی این طرح ها راحت و خنک هستند.

بهاری بودن در این کالکشن نیز به وضوح مشخص است. استفاده از پارچه هایی راحت، گل گلی و خنک در لباس های بهاری این برند به وفور دیده می شود. این بار نیز بالنسیاگا، علاقمندان را دست خالی رها نکرد و از طرح گل های بهاری در محصولاتش استفاده کرد.

لباس هایی مخصوص شیک پسندان

حتی اگر برخی از افراد سلیقه خاصی دارند، مثلاً به استفاده از کفش های پاشنه سوزنی با اورکت های شیک براق اهمیت می دهند، این برند نیاز آن ها را پاسخ گفته است. استفاده از جنس های مختلف پارچه مانند نخی گل گلی، چرمی، پلاستیکی، مخمل و بافت، نشان می دهد با هزینه مناسب می توانید بهترین مدل های لباس این برند را برای خودتان تهیه کنید.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

سخن آخر…

مدل های بسیار جذابی از لباس های کالکشن بهار بالنسیاگا در سال 2024 را مشاهده کردید. نظر شما درباره این طرح ها چیست؟ آیا همانگونه که تصور می کردید، جذابیت استایل های این برند به شما نیز سرایت کرد یا خیر؟