مدل‌های کت تک مجلسی زنانه
مدل‌های کت تک مجلسی زنانه

مدل‌های کت تک مجلسی زنانه را بررسی می کنیم تا ببینیم کدام یک از آنها مناسب استایل شما می باشد و بهترین انتخاب برای شما چیست.

یکی از انتخاب های بانوان برای مهمانی و مجالس، کت تک می باشد. در سال های اخیر، کت های تک ترند شده اند و موردتوجه طراحان لباس قرار گرفته اند. مد شدن این کت ها سبب شده است که مدل های مختلفی از آنها طراحی و به بازار ارائه شوند.
مدل‌های کت تک مجلسی زنانه

آشنایی با مدل‌های کت تک مجلسی زنانه

در میان انواع کت های موجود در بازار، برخی از آنها محبوب تر و کاربردی تر هستند. برخی از کت های مجلسی را می توان برای استایل کژوال انتخاب نمود. درست است که نام این کت ها مجلسی است و ویژه مجالس طراحی و تولید شده اند، اما در مواردی با توجه به طرح و مدل آنها می توان برای استایل روزمره از آنها استفاده کرد. رایج ترین مدل های مجلسی موجود در بازار موارد زیر است :

کت تک مجلسی با طراحی خاص

یکی از مدل‌های کت تک مجلسی زنانه محبوب، کت تک با طراحی خاص است. این کت ها با هدف جلب توجه بیشتر و ایجاد جذابیت بیشتر، به صورت خاص طراحی می شوند.انتخاب این کت ها معمولاً برای مجالس خاص و ملاقات های ویژه صورت می گیرد. زیبایی این کت ها، آنها را بسیار محبوب کرده است.

محصول پیشنهادی: بارانی زنانه

مدل‌های کت تک مجلسی زنانه

کت تک با طرح ساده

این کت ها معمولاً دارای طرح ساده ای هستند و یا هیچگونه طرحی ندارند. سادگی این کت ها سبب شده است که در موارد بیشتری بتوان از آنها استفاده نمود. ست کردن کت های تک آسان تر از سایر کت ها است. کت های ساده موجود در بازار در رنگ های ساده مثل سیاه، نوک مدادی، سفید و خاکستری و … وجود دارند.

کت تک مجلسی با طرح چرم، یکی از جدیدترین مدل‌های کت تک مجلسی زنانه

این دسته از کت ها از جنس چرم هستند و طراحی خاص و ویژه ای دارند. کت های مجلسی و جین را معمولاً برای استایل کژوال و اسپرت انتخاب می کنند. این کت ها، هیچگاه از مد روز فاصله نگرفته و همواره موردتوجه بوده اند.

مدل‌های کت تک مجلسی زنانه

انتخاب کت تک مجلسی زنانه با توجه به فرم اندام خود

برای انتخاب کت های تک نباید صرفاً به ظاهر آنها توجه داشته باشید. ممکن است برخی از کت ها، شیک و زیبا باشند اما مناسب شما نباشد و بر تن شما به خوبی ننشینند. بنابراین به مدل کت ها و فرم اندام خود توجه بسیار زیادی داشته باشید. اغلب مدل های کت تک زنانه برای برخی از فرم بدن های خاص، دوخته شده اند. اگر به این مسئله توجه نداشته باشید و کتی را انتخاب کنید که مناسب اندام شما نباشد ، کت یا به صورت بسیار جذب نافرم بر تن شما قرار گرفته و یا به صورت آویزان قرار می گیرد.

یک بانوی خوش پوش در انتخاب مدل‌های کت تک مجلسی زنانه، همواره به فرم بدن خود توجه دارد. هر کت زیبایی ممکن است استایل زیبایی را برای شما بوجود نیاورد. در صورتی که کمرهای پهنی دارید، کت هایی را انتخاب کنید که پایین تر از کمر باشند و کمر پهن شما را کمتر به نمایش بگذارد.

بانوانی هم که باسن و ران های بزرگی دارند از انتخاب کت های بسیار کوتاه خودداری کنند، چرا که نافرمی های بدن آنها در این قسمت ها کاملاً به معرض نمایش گذاشته می شود. بنابراین به نقاط ضعف اندام خود توجه داشته باشید و با توجه به آنها، کت مناسب برای استایل خود را انتخاب کنید.

محصول پیشنهادی: کاپشن مردانه

مدل‌های کت تک مجلسی زنانه

نکات مهم برای خرید انواع مدل‌های کت تک مجلسی زنانه

برای اینکه استایل شیک و جذابی داشته باشید، در انتخاب کت تک مجلسی مناسب خود باید به موارد متعددی توجه داشته باشید:

جنس کت: جنس کت تک را بر اساس فصل، انتخاب کنید. کت های ضخیم برای فصول سرد و کت های نازک برای فصول گرم مناسب هستند.

سایز کت: کت تک باید سایز شما باشد تا شما را خوش اندام نشان دهد. اگر سایز کت را به درستی انتخاب نکنید، امیدی به خوش تیپی با کت تک نداشته باشید.

مدل کت: در میان انواع مدل‌های کت تک مجلسی زنانه موجود در بازار، کتی را انتخاب کنید که به فرم اندام شما بیاید و با مکانی که قرار است مورداستفاده قرار بگیرد، تناسب داشته باشد. یک کت جین برای مراسمات برگزار شده در تالار، اصلاً مناسب نمی باشد.

طراحی کت: در انتخاب کت تک باید به طراحی آنها توجه داشته باشید. طرح و رنگ کت را با اکسسوری های خود و جو مراسم و مهمانی ها، تطبیق دهید. برای مثال برای یک مجلس غم و اندوه نمی توان یک کت طرح دار گل گلی را انتخاب نمود.

مدل‌های کت تک مجلسی زنانه

کاربرد انواع کت تک برای بانوان

انواع مدل‌های کت تک مجلسی زنانه دارای کاربردهای مختلفی هستند. کت های گیپور و سنگ دوزی شده برای مجالس و مهمانی های رسمی بسیار مناسب هستند. کت های جین و چرم برای دورهمی دوستانه، خرید و بازارگردی، کلاس و آموزشگاه و … مناسب هستند.

کت های ساده که آنچنان کوتاه نیستند برای محل کار و دانشگاه و … مناسب هستند. برخی از کت های مجلسی زنانه که طراحی نسبتاً ساده ای دارند و از ضخامت زیادی برخوردار هستند، برای پاییز و زمستان مناسب هستند تا برای استایل روزمره مورداستفاده قرار بگیرند.

مدل‌های کت تک مجلسی زنانه

انتخاب سایز مناسب کت تک برای بانوان

در زمان خرید انواع مدل‌های کت تک مجلسی زنانه باید به نکات انتخاب سایز آنها توجه داشته باشید. همانطور که گفتیم، کت نباید خیلی آزاد و یا جذب باشد. شانه های کت باید دقیقاً بر روی شانه های شما منطبق باشد. قد کت باید متناسب با استانداردها، انتخاب شود.

کت تک بهتر است نه آنچنان بلند و نه آنچنان کوتاه باشد. قد کت باید به اندازه ای باشد که در صورت قرار دادن بازوها در کنار پهلوها به صورت صاف در حالت ایستاده، نوک انگشتان مطابق با آن باشد و کمتر و بیشتر نباشد. توجه به این موارد به انتخاب بهترین سایز کت تک کمک می کند. البته برخی از مدل‌های کت تک مجلسی زنانه به گونه ای هستند که کلاً به صورت کوتاه طراحی شده اند. زیبایی این کت ها، در کوتاه بودن آنها می باشد. کت های بلند برای بانوانی که عادت به پوشیدن لباس های پوشیده دارند، بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کت شلوار زنانه