لباس عید نوجوان
مدل لباس دخترانه نوجوان 1403

مدل لباس و نحوه ی استایل کردن برای دختران نوجوانان از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر بخواهیم نوجوانان و جوانان را از نظر سنی بررسی کنیم، به دوره ی سنی بین 12 تا 16 سال دوره نوجوانی و به اصطلاح علمی تر نوجوانی اولیه گفته می شود. همچنین به سنین 17 تا 20 سالگی اواخر نوجوانی گفته می شود.

سن بلوغ دوره ای پر از چالش برای نوجوانان است. یکی از این چالش ها کاهش اعتماد به نفس است. بهتر است بدانید استایل هر کس، حرفی از شخصیت و درون فرد برای گفتن دارد. با پوششی زیبا و جذاب در این دوره پر چالش و در هنگامی که در اجتماع ظاهر می شوید، می توانید تمام نگاه ها را به خود جلب کنید. مدل لباس و طرز پوشیدن آن می تواند بر اعتماد به نفس شما تاثیر بسزایی داشته باشد.
Product not found.

دختران نوجوان امروزی بیش از هر چیز به پوشیدن لباس های ترند سال 2024 اهمیت می دهند.

آیا می خواهید طبق آخرین مد دنیای 2024 لباس بپوشید، پس لباس های از مد افتاده را کنار بگذارید. به دنبال خرید استایل لباس دخترانه نوجوان 1403 لازم است ظرافت دخترانه را لحاظ کنید. هنر در این است که شما در هنگام خرید سلیقه به خرج دهید. این که بدایند آیتم خریداری شده با چه لباس هایی قابل پوشیدن است، شما را به یک نوجوان خوش پوش تبدیل می کند.

در هنگام خرید مدل لباس دخترانه نوجوان 1403، لازم است به چند سوال پاسخ دهید: این که بدانید چه لباسی مد سال است؟ این که لباس با چه آیتم هایی قابل ترکیب است؟ آیا خرید از صنعت مد، می تواند به تنهایی شما را خوش استایل کند؟

کمد لباس اکثر دختران نوجوان بر طبق اصول ست کردن در صنعت مد چیده شده است. نوع ترکیب بندی لباس ها و انتخاب با سلیقه بر اعتماد به نفس نوجوانان تاثیر می گذارد.

 مدل جین لباس دخترانه

جین، محبوب ترین مدل لباس دخترانه نوجوان 1403

جین یکی از مواردی است که همیشه روی کشتی مُد سوار هستند و هیچ وقت هم غرق نمی شوند. بهتر است برای مدل لباس دخترانه 1403 از انواع شلوار جین غافل نشوید.

  • شلوار جین در هر موقعیت و مکانی جزء لباس های کارآمد به حساب می آید. هر کدام از مدل های شلوار جین واید بگ، بگ، مام استایل، مام فیت و شلوار اسکینی زیبایی خاصی به استایل می دهد.
  • کت جین در مدل های مانتو شومیزی یا کراپ یکی از ترندترین مدل های لباس دخترانه نوجوان 1403 می باشد. کت های جین را می توان به عنوان مانتو برای دختران در نظر گرفت. مانتو کتی جین با همان ابعاد و اندازه ی استاندارد مانتوها دوخته می شود. تفاوتش با سایر مانتوها در این است که در جنس مانتو، از پارچه جین استفاده می شود.
  • کت کراپ جین به صورت نیم تنه و کوتاه طراحی می شود. داشتن یک کت جین برای دختران نوجوان از موارد ضروری شیک پوشی است. همین استایل از جنس کتان، نیز بسیار محبوب دختران نوجوان است.

مشاهده کنید: لباس دخترانه

در استایل جین، ست کردن خیلی راحت پیش می رود. بیاید با هم استایل کنیم. به طور مثال کُتی جین از رنگ آبی روشن با شلوار از همان جنس و رنگ می تواند شیک و جذاب باشد. همینطور انتخاب آیتم ها از یک رنگ، شما را قد بلند تر و لاغرتر نشان می دهد. در ادامه بهتر است برای زیر مانتو کتی جین، از رنگ سفید، آبی روشن، آبی کاربنی و حتی صورتی استفاده کنید. رنگ شال می تواند از کالیته آبی باشد. برای کفش، یک کتونی سفید می تواند مُهر شیک پوشی استایل شما را بزند.

مثالی که زده شد، صرفا جنبه راهنمایی دارد. شما می توانید از این مدل لباس دخترانه نوجوان 1403 الهام بگیرید و استایل خود را بسازید.

 سرهمی دخترانه نوجوان

سرهمی مدل لباس دخترانه نوجوان 1403

به لباس هایی که به صورت سر هم دوخته شده، سرهمی می گویند که در قدیم با نام شلوارِ پیش بندی هم شناخته می شد. سرهمی ها مدل های مختلفی دارند. هر یک از انواع سرهمی ها می تواند استایلی شیک و خاص را برای نوجوانان فراهم سازد. اگر از لباس های روتین هر روزه خود خسته شده اید، اگر مدل های مختلف لباس برای شما تکراری شده است، از سرهمی استفاده کنید و تغییری جذاب در تیپ خود ایجاد کنید.

از آنجایی که در سرهمی ها شلوار وصل به بدنه لباس است، پس دیگر نیازی به ست کردن شلوار ندارید. کار استایل کردن راحت می شود. از لحاظ اقتصادی هم سرهمی خریدی مقرون به صرفه به حساب می آید.

انواع سرهمی:

انواع سرهمی ها در ظاهر بسیار شبیه به هم هستند و تفاوت جزیی در مدل لباس وجود دارد.

سرهمی بیلر:

یکی از پرطرفدارترین و معروف ترین های سرهمی، بیلرها هستند. شلوار در بیلرها طرح مام استایل یا طرح نرمال و استاندارد دارد.

سرهمی مدل جامپر:

یک نوع سرهمی که در بالاتنه، لباس بدون آستین طراحی شده و حالتی شبیه به تاپ دارد و دو بند توسط دکمه به بدنه لباس وصل می شود.

سرهمی مدل جامپسوت:

سرهمی جامپسوت تفاوتی کمی با بیلرها دارد و تنها تفاوت این دو، در نوع مدل شلوار است. شلوار در جامپسوت بلند و دم پا، نسبت به بقیه سرهمی ها گشادتر است.

سرهمی رامپر:

مانند سایر مدل سرهمی ها است و فقط در قسمت پایین تنه، قد شلوار کوتاه و به حالت شرتک طراحی شده است.

مشاهده کنید: ست لباس دخترانه

جنس سرهمی ها :

انتخاب جنس سرهمی به عنوان مدل لباس دخترانه 1403 کاملاً سلیقه ای است. پایه اصلی جنس سرهمی ها جین ها هستند. سرهمی اما در جنس هایی مانند کتان، کبریتی، مخملی، سوییت و غیره هم در بازار عرضه می شود.

سرهمی در جنس جین یا کتان به بازار عرضه می شود. بیلر ها جزء لباس های کلاسیک صنعت مد به حساب می آیند. سرهمی جین در هر سنی و جنسی بخصوص در بین نوجوانان از محبوبیت زیادی برخوردار است.

 لباس دخترانه سفید

ست لباس دختران نوجوان 1403

نوجوانان بیشتر به لباس های راحت و اسپرت تمایل دارند. ست های سه تکه اسپرت، گزینه مناسبی برای مدل لباس دخترانه نوجوان 1403 هستند. ست های سه تکه مدل لباس نوجوان دخترانه 1403، شامل شومیز و مانتو و شلوار می باشد. ست دو تیکه نیز شامل دو بخش کت و شلوار ست می باشد و برای دختران نوجوان مناسب است.

 کفش آل استار دخترانه

با لباس دخترانه نوجوان 1403 چه کفشی بپوشیم؟

از آنجایی که بیشتر لباس های نوجوانان اسپرت و ورزشی است، کفش های اسپرت گزینه مناسبی است. کتونی با لباس نوجوانان هم خوانی زیادی دارد. یک پاپوش و آیتم همیشگی برای دختران نوجوان، کتونی های آل استار یا ونس ها هستند.

دقت کنید که هر مدل لباس دخترانه ای را که انتخاب کردید با کتونی سفید بسیار شیک و زیبا دیده می شود. رنگ سفید، رنگی خنثی برای هر استایلی است.

مطالعه کنید: ست لباس بیرونی دخترانه زاپ دار