لباس دخترانه پرنسسی سفید
مدل لباس دخترانه پرنسسی 2023

از گذشته تا کنون لباس دخترانه پرنسسی محبوب ترین لباسی است که دخترها در مراسم های مختلف استفاده می کنند. این لباس ها زیبا و شیک هستند و تاریخچه ای طولانی دارند. علاقه دخترها به این سبک لباس بسیار زیاد است و منجر به استفاده از زیباترین پارچه، تزیینات و طرح ها در این نوع لباس ها می شود.

یک لباس دخترانه پرنسسی معمولی، می تواند انواع مختلفی داشته باشد. بسته به نوع دامن، یقه، آستین ها و حتی نوع تزییناتی که در دوخت آن استفاده می شود، می توان انواع مختلفی از پیراهن های پرنسسی را پیدا کرد.

ریبون در این قسمت برخی از این مدل ها را برای شما گرد آوری کرده است. تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا زیباترین مدل های لباس دخترانه پرنسسی را مشاهده کنید. خصوصاً اگر قصد شما خرید یا سفارش لباس دخترانه پرنسسی است، حتما این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

لباس پرنسسی دخترانه

پبراهن دخترانه پرنسسی

بیشتر لباس های پرنسسی که دختربچه ها دوست دارند، مدل های پیراهنی هستند. این پیراهن ها دامن بلندی دارند و بخش بالاتنه آن ها نیز دوخت به خصوصی دارد. نکته مهم درباره این پیراهن ها این است که تزیینات یا تورهایشان نباید برای کودک آزار دهنده باشد و سردوزیِ تمیزی باید داشته باشند. حتی در مواردی بهتر است روی بخش های داخلی یک نوار دوخته شود، تا نوع پارچه بدن کودکان را به خارش نیاندازد.
لباس پرنسسی دخترانه

لباس دخترانه پرنسسی با آستین اپل دار

لباس های با آستین اپل دار نیز از جذاب ترین انواع لباس های پرنسسی دخترانه هستند. از آنجایی که در گذشته لباس پرنسس های واقعی اپل داشته، این نوع لباس دخترانه پرنسسی نیز محبوب است. به همین دلیل تعداد بیشتری دوخته می شود. دقت کنید که اگر آستین آن بزرگ یا دست و پا گیر باشد ممکن است لباس، کمی دمده به نظر برسد. اما اگر آستین حالت مینیمال داشته باشد، لباس حتی می تواند مانند سایر پیراهن های آستین حلقه ای ست شود.
لباس پرنسسی دخترانه

لباس دخترانه پرنسسی فانتزی

انواع لباس های دخترانه فانتزی محبوب ترین لباس های پرنسسی هستند. این نوع پیراهن ها معمولاً از پارچه هایی با رنگ های روشن یا زیبا دوخته می شوند. دامن های بلند و چین چینی دارند. حتی گاهی دامن این پیراهن ها چند لایه است. در بخش آستین، یقه یا شنل این پیراهن ها تور کار شده است. تزیینات بزرگ و مشخصی دارند و حتی ممکن است سنگ های تزیینی، بر بخش های مختلف این لباس ها، متصل شده باشد.

لباس پرنسسی دخترانه

لباس دخترانه پرنسسی با دامن عروسکی

دامن این نوع لباس های پرنسسی دخترانه، تماماً پف دارد و چند چین بزرگ نیز در بخش بالایی می خورد. جذابیت این دامن ها بسیار زیاد است و در بسیاری از پیراهن های مجلسی دخترانه از آن ها استفاده می شود. آنچه یک لباس دخترانه مجلسی را تبدیل به یک لباس پرنسسی می کند، طرح و تزیینات آن است.

تزیینات این نوع لباس های دخترانه پرنسسی معمولا بسیار جذاب، رنگارنگ و یا الکلیلی است.
لباس پرنسسی دخترانه

لباس دخترانه پرنسسی با دامن کلوش

دامن این نوع پیراهن های دخترانه از برش یک دایره بزرگ دوخته می شود. به همین دلیل توسط بسیاری از طراحان و خیاطان در تولید دامن پرنسسی استفاده می شود. مدل های آستین دار این نوع پیراهن بسیار چشمگیر و زیبا است. این نوع لباس دخترانه پرنسسی نسبت به مدل دامن عروسکی راحت تر است و بنابراین دخترها راحت تر می توانند با آن حرکت کنند.

لباس پرنسسی دخترانه

لباس دخترانه پرنسسی صورتی

از آنجایی که بسیاری از دخترها به رنگ صورتی یا رز گلد علاقه دارند، این ایده که یک لباس دخترانه پرنسسی با رنگ زیبای صورتی برای آنها تهیه شود، جذاب است. این لباس معمولاً با رنگ طلایی ترکیب می شود و استایل ملیحی به دخترها می دهد.

لباس پرنسسی دخترانه

لباس دخترانه پرنسسی سفید

یک لباس دخترانه پرنسسی سفید برای استفاده در عروسی بسیار مناسب است. به خصوص اگر قرار است دختری گل عروس را حمل کند یا ساقدوش او باشد. یک لباس دخترانه پرنسسی سفید اگرچه رنگ بسیار ساده ای دارد، اما آنجه آن را خاص می کند، نوع دوخت و استایل آن است.

لباس پرنسسی دخترانه

لباس دخترانه پرنسسی مخصوص کودک

به جز نوجوانان، کودک ها نیز به استفاده از لباس های پرنسسی علاقه زیادی دارند. اگر چه مدل لباس دخترانه پرنسسی که برای کودکان کوچکتر دوخته می شود کمی ساده تر است. اما با کمی جست و جو می توانید شیک ترین لباس های پرنسسی را برای خردسالان نیز تهیه کنید.

لباس پرنسسی دخترانه

لباس دخترانه پرنسسی چینی

به جز مدل های لباس دخترانه پرنسسی برگرفته از لباس های قرن 15 تا 18 اروپا، لباس های پرنسسی طرح چینی نیز می توانند بسیار زیبا باشند. امروزه  این لباسها با پارچه هایی لطیف و بسیار زیبا تولید می شوند. تمامی دخترها می توانند این نوع لباس ها را نیز به تن کنند تا درعین متفاوت بودن، زیباتر شوند.

لباس های پرنسسی چینی انواع مختلفی دارند، اما دامن بیشتر آن ها مانند سایز لباس های پرنسسی چین می خورد و آستین هایی بلند دارند. یقه این لباس ها ساده تر است و گاهی به آن سنگ یا جواهرات نیز متصل است.

لباس پرنسسی دخترانه

لباس دخترانه پرنسسی ژاپنی

این لباس ها نسبت به مدل های چینی بسیار ساده تر هستند. و دامن های راحت تری دارند. دختران نیز می توانند این پیراهن ها را بپوشند و در فضای آزاد به تفریح و بازیگوشی بپردازند. نکته ای که درباره این نوع لباس پرنسسی دخترانه اهمیت دارد این است که تنها با کفش به خصوصی ست می شوند. این کفش ها با کفش های پاشنه بلند دخترانه که با سایر لباس های پرنسسی ست می شوند، کمی تفاوت دارند.

لباس پرنسسی دخترانه

لباس دخترانه پرنسسی کرم رنگ

اگر رنگ لباس دخترانه پرنسسی منتخب برخی دختر بچه ها ساده تر است، هیچ ایرادی ندارد. با پیاده سازی طرح جذابی بر لباس دخترانه پرنسسی، همچنان لباسی چشمگیر خواهند داشت. جذابیت این نوع لباس های پرنسسی در این است که ساده تر ست می شوند.

رنگ کرم یکی از رنگ هایی است که دخترها به آن علاقه نشان می دهند زیرا با استفاده از این رنگ، زیبا و مرتب نیز به نظر می رسند.

لباس پرنسسی دخترانه

لباس دخترانه پرنسسی آستین دار

بسیاری از لباس های پرنسسی آستین حلقه ای و بدون آستین هستند. اما مدل های آستین دار این لباس ها نیز بسیار محبوب هستند. به خصوص برای استفاده در فضای باز و یا در موقعیت هایی که هوا خنک است استفاده از لباس دخترانه پرنسسی با آستین بلند منطقی به نظر می رسد.

می توان از لباس دخترانه پرنسسی با کت رویی یا شنل نیز برای زمستانی کردن استایل پرنسسی دخترانه استفاده کرد.