مدل لباس زنانه عید نوروز

عید نوروز یکی از بزرگترین سنت های ایرانیان در طول تاریخ بوده است. همگی سال جدید را در کنار خانواده جشن می گیریم. یکی از دغدغه های خانم ها خربد مدل لباس زنانه عید می باشد.

همینطور که برای فصلی نو آماده می شویم لباس های خود را نیز نو می کنیم. از آن جایی که در عید نوروز بیشتر وقت خود را به مهمانی و دورهمی ها می گذرانیم، پس بهتر است که لباسی شیک و مناسب را برای مهمانی های عید استایل کنیم.

در روز های پایانی سال، خانم ها برای خرید لباس عید به فروشگاه ها سر می زنند. آن ها به دنبال به روز ترین مدل لباس زنانه عید می گردند. آن ها در هنگام خرید لباس وسواس به خرج می دهند و با نهایت سلیقه لباس مناسب عید را برای خود ست می کنند.

 لباس های مناسب عید

انواع مدل لباس زنانه عید

مدل لباس زنانه انواع مختلفی دارد که به بررسی آن ها می پردازیم:

  • شومیز: شومیز ها یکی از محبوب ترین مدل لباس زنانه عید محسوب می شوند و بسیاری از خانم ها پیراهن شومیز را برای شرکت در مهمانی های عید استفاده می کنند.
  • پیراهن: انواع پیراهن ها به صورت بلند یا کوتاه برای تمامی سلیقه ها طراحی شده است.
  • کت: استفاده از آیتم کت تک می تواند در عین سادگی استایل مهمانی شما را جذاب کند. در این نوع استایل سعی کنید تمرکز فقط بر کت باشد و بقیه آیتم ها ساده انتخاب شوند.
  • کت و شلوار: کت شلوار ها در چند سال اخیر بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته اند. ست های کت شلواری به صورت مجلسی و اسپرت در بازار موجود است. در هر مکانی مثل مهمانی ها ، قرارهای دخترانه، محل کار و … قابل استفاده می باشند.
  • دامن: دامن نیز در انواع مختلفی در بازار موجود است. دامن یکی از استایل های به خصوص برای مدل لباس زنانه عید محسوب می شود. دامن بند دار، امسال بسیار پر فروش بوده است و در بین دختر خانم ها از محبوبیت بالایی برخوردار است.
  • شلوار: شلوار ها یک عضو جدایی ناپذیر در استایل می باشند. پس بهتر است شلواری را انتخاب کنید که با لباس های داخل کمد هارمونی داشته باشد و نیازی نباشد برای هر استایل یک شلوار متفاوت را خریداری کنید.
  • اورال یا سرهمی: به لباس هایی که به صورت سرهمی طراحی و دوخته می شوند اورال گفته می شود. لباس اورال از بالا تنه با آستین  یا بدون آستین می تواند باشد. سرهمی در قسمت پایین تنه به صورت شلوار دوخته می شود.
  • مانتو: یکی از مهم ترین آیتم های لباس زنانه در عید نوروز مانتو می باشد و از تنوع بسیاری برخوردار است. انتخاب نوع طرح مانتو کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد.

مشاهده کنید: لباس زنانه

 لباس بلند مناسب عید

سبک مدل لباس زنانه برای عید

برای انتخاب لباس مناسب مهم ترین نکته، رعایت سبک است. اگر قصد شرکت در دید و بازدید نوروزی را دارید از سبک رسمی مانند کت های رسمی استفاده کنید.

اگر به دنبال زرق و برق بیشتری هستید یا مهمانی لوکسی را پیش رو دارید، مدل لباس زنانه مناسب برای شما سبک مجلسی است.

بهترین مدل لباس زنانه عید برای تمامی سنین، شومیز ها و پیراهن ها هستند. برای دختر خانم ها و تازه عروس ها این انتخاب همراه با دامن یا شلوار مناسب می تواند گزینه خوبی باشد.

برای ست کردن مدل لباس زنانه روزانه در عید، از استایل کژوال استفاده کنید.

استایل های مینیمال و ساده زیبایی همیشگی را به همراه دارد. سعی کنید در انتخاب مدل لباس هم زیبایی و هم راحتی را در نظر بگیرید.

 لباس راحتی خونگی برای عید

لباس زنانه راحتی عید نوروز

در خرید عید علاوه بر لباس مهمانی ها، لباس راحتی زنانه را فراموش نکنید.

لباس راحتی خانگی مانند تی شرت، تاپ، بادی، شلوارک و … می باشد.

مطالعه کنید: چند استایل و مدل زنانه برای عید نوروز

رعایت نکات ترندی سال جدید

هر ساله صنعت مد و فشن برای سال جدید برخی ترند ها را به بازار عرضه می کند. علاقه مندان به هنر مد و لباس، این ترند را دنبال می کنند. خانم های امروزی نیز لباس خود را طبق مد روز پیش می برند. شما می توانید برای خرید عید، با الهام گرفتن از عکس های ژورنالی تیپ شیکی را برای خود بسازید.

 لباس طرحدار برای عیدنوروز

طرح لباس زنانه

گاهی اوقات زیبایی در سادگی است. انتخاب یک سبک ساده و شیک برای خرید مدل لباس زنانه عید، تضمینِ ماندگاری لباس برای سال های بعد است.

گاهی هم الگو ها و طرح های خاصی، در خود پارچه وجود دارد که طبق مد به بازار عرضه می شود. طرح هایی مانند: پلنگی، ورساچه ،شنل، ژاکارد و …

انتخاب طرح پارچه در مدل لباس زنانه عید، کاملا به سلیقه و مد بازار بستگی دارد. این مورد را توجه داشته باشید که عمر لباس های ترند یا پارچه های شلوغ کوتاه است. لباس های طرح دار در دراز مدت به اصطلاح از “مد افتاده” محسوب می شوند و از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیستند.

رنگ مدل لباس زنانه عید

رعایت ترکیب رنگ در ست کردن مدل لباس عید نوروز می تواند استایل شما را بسیار خاص نشان دهد. رنگ مشکی یا سفید یکی از خاص ترین و راحت ترین رنگ ها برای ترکیب کردن است. کافی است شما تک رنگ مشکی را با رنگ مورد نظر خود ترکیب کنید، به همین راحتی.

لباس مزونی زنانه مناسب عید

در مزون لباس ها به صورت تکی دوخته می شوند و همین موضع لباس را خاص میکند. لباس هایی که در مزون ها طراحی و دوخته می شوند در بوتیک های دیگر کمتر دیده می شوند. اگر به دنبال لباس تک و خاص می گردید لباس مزونی مناسب است.

مطالعه کنید: نکات مهم خرید لباس عید برای کودک

اکسسوری برای لباس زنانه عید

 اکسسوری مناسب عید

علاوه بر انواع مدل لباس زنانه عید گفته شده، استفاده از اکسسوری می تواند تیپ شما را زیباتر نشان دهد. استفاده از روسری، کلاه، توربان در مهمانی ها استایل شما را خاص نشان می دهد.

قیمت مدل لباس زنانه برای عید

لباس عید در بازار با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. یکی از دلایل این تفاوت قیمت می تواند جنس پارچه استفاده شده باشد. مورد دیگر که باید به آن توجه کرد کیفیت لباس در مقایسه با قیمت گذاری محصول است. توجه به این نکات می تواند، به شما در خرید مدل لباس زنانه عیدِ مناسب و مقرون به صرفه، کمک کند.

سخن آخر

توجه به تمامی نکات بالا استایل شما را در مراسم ها به یاد ماندنی می کند. در هنر استایل کردن لباس زنانه، بهتر است ظرافت لباس را هم در نظر بگیرید و در نهایت لباسی که مناسب شما است را انتخاب کنبد.