لباس مناسب عید
مدل لباس عید دخترانه 1403

عید نوروز فرصتی برای دید و بازدید های خانوادگی است. با دور هم جمع شدن، سال جدید را جشن می گیریم. با خرید لباس های ترند سال 1403 می توانیم تیپ جذابی برای مهمانی های خانواگی داشته باشیم. دغدغه خانواده ها خرید لباسی شیک، برای فرزندانشان مخصوصاً دختران است. آشنایی با مدل های جدید لباس عید دخترانه 1403 می تواند به شما در خرید کمک کند.

لباس عید نوروز تنوع زیادی دارد. در این مقاله چند مدل لباس دخترانه برای عید 1403 را با هم بررسی می کنیم.

 
 

برای عید 1403 چه مدل لباس دخترانه ای بخریم؟

دخترخانم ها از سنین کم تا نوجوانی، لباس های به روزی را می توانند استفاده کنند. مدل لباس بچگانه دخترانه همان طرح های بزرگسالان در سایز کوچکتر است. ست کردن لباس پدر و مادرها با بچه ها یک ایده خاص برای خانواده هاست.

 لباس خنک دخترانه

انواع لباس دخترانه 1403

  • ست های اسپرت سه تیکه: شامل بلوز شلوار و سوییشرت می باشند.
  • تاپ و شلوار
  • بلوز و شلوار جین
  • شومیز و شلوار کتان
  • سرهمی جین
  • اورال کتان
  • لباس های کلاسیک بچگانه

 

در انتخاب لباس عید دخترانه 1403 سن کودک را در نظر بگیرید. گاهی با انتخاب اشتباه، ممکن است سن کودک بالاتر دیده شود و این جلوه زیبایی ندارد. بهتر است از سبک هایی مانند اسپرت و مینمیال برای کودکان استفاده کنید.

مشاهده کنید: لباس بچگانه

توجه کنید که اکسسوری هایی مانند کیف و کفش نیز، آیتم هایی مهم در استایل کودک هستند. برخی دیگر از اکسسوری های دخترانه:

  • کمربند: کمربند بر حسب نیاز استفاده می شود. در صورت لزوم، از رنگ زمینه لباس می توانید برای انتخاب رنگ کمربند، الهام بگیرید.
  • اکسسوری مو : یکی از جذاب ترین آیتم ها برای مدل لباس دخترانه 1403 استفاده از اکسسوری مو می باشد.
  • انواع اکسسوری مو: تِل مو، گل سر، کشِ مو، کلیبس، صنجاق و …
  • کلاه و دستکش: اگر می خواهید تیپ دختر شما شیک و استثنایی باشد، از کلاه و دستکش نیز در لباس هایش استفاده کنید.

 لباس دخترانه عید

رنگ مدل لباس دخترانه 1403

مورد بعدی توجه به رنگ ها است. رنگ هایی که در لباس کودکان استفاده شده، ممکن است بر روحیه بچه ها نیز تاثیر بگذارد. برای کودکان پر جنب و جوش از رنگ هایی که شور و شوق آن ها را نشان می دهد، استفاده کنید. می دانیم که رنگ قرمز شور و اشتیاق، رنگ زرد گرما و انرژی و سبز سبزی و سرزندگی را منعکس می کند. این اطلاعات را با بازی به بچه ها یاد دهید تا از سنین کودکی، بتوانند با ترکیب رنگی آشنا شوند.

رنگ ها جنسیت ندارند، می توان هر رنگی را انتخاب کرد. همه ی ما می دانیم رنگ صورتی، رنگی مختص به دختران است. سعی کنید از رنگ های صورتی و هم خانواده برای مدل لباس دخترانه 1403 استفاده کنید. رنگ هایی مثل صورتی، سرخابی، بنفش و قرمز مورد علاقه دختران است. انتخاب ترکیب رنگ مناسب، زیبایی فرزند شما چشم گیر می کند.

 

چگونه لباس بچگانه برای دختر بچه ها انتخاب کنیم؟

کم پیش می آید که بچه ها در استایل کردن لباس، انعطاف پذیر باشند. این موضوع کار را برای خانواده ها ممکن است کمی سخت کند. نگران نباشید، در این مقاله شما را راهنمایی خواهیم کرد.

 لباس راحتی دخترانه عید

چگونه به دختران کم سن و سال لباس بپوشانیم؟

راحتی را اولویت قرار دهید اما نه آنقدر راحت که معمولی و خسته کننده به نظر برسد.

اجازه دهید کودکان نیز حق انتخاب داشته باشند، آن ها قصد دارند این لباس را بپوشند، پس حق این را دارند که نظر بدهند. به علاوه کودکان برای پوشیدنِ لباس مورد علاقه شان، لجبازی نمی کنند و خیلی راحت تر آماده می شوند. در این صورت برای لباس جدید ذوق و شوق لازم را خواهند داشت.

مورد بعدی توجه به فصل و آب و هوای شهر شما است. لباس نازک در روزهای بهاری یا روزهای سرد ممکن است بچه ها را اذیت کند. حتی با وزش یک نسیم ممکن است، کودک شما سرما بخورد. این نکته طلایی را باید بدانید که در این مواقع، بهتر است لباس کودک را لایه لایه به او بپوشانید. در این صورت اگر گرما کودک را اذیت کند به راحتی می توانید یک لایه را کم کنید.

مورد بعدی توجه به سایز لباس است. بچه ها و خصوصاً کودکان خردسال، تمایلی برای پوشیدن لباس های تنگ ندارند. لباسی را برای این فرشته کوچولوها انتخاب کنید که هنگام پوشیدن یا در آوردن، آزار دهنده نباشد.

نکته: در هنگام خرید لباس عید دخترانه 1403، علاوه بر راحتی به کیفیت لباس هم توجه کنید. از آنجایی که بچه ها اهل بازیگوشی و شیطنت هستند، بهتر است لباس آن با کیفیت باشد و کشسانی لازم برای جنب و جوش کودکانه را داشته باشد. در انتخاب مدل لباس عید دخترانه 1403 از لباس های تنگ خودداری کنید. یک لباس راحت و گشاد، برای فرزند شما در هر سنی می تواند گزینه بهتری باشد.

مشاهده کنید: لباس دخترانه

قیمت لباس عید دخترانه 1403

پدر و مادرها شاهد بزرگ شدن و قد کشیدن فرزندانشان هستند.

به دلیل رشد و پرورش کودکان می دانیم که اندازه های آن ها روز به روز بزرگ تر می شود. پس قیمت لباس باید مقرون به صرفه باشد. زیرا در سال بعدی احتمال دارد سایز کودک تغییر کند و لباس با سایز کوچکتر غیر قابل استفاده شود.

 لباس پفی دخترانه

طرح لباس دخترانه 1403

برای انتخاب طرح لباس از قهرمانان دخترانه انتخاب کنید. مثلاً از انیمیشن های مورد علاقه کودک، برای لباس عید دخترانه 1403 می توانید استفاده کنید. یا برای مدل کوله پشتی دخترانه با طرح چاپی کارکاتر کارتون فروزن، “ملکه برفی” ممکن است برای دختر شما جذاب باشد. با رعایت این نکته اجازه دهید بچه ها در دنیای کودکانه خود زندگی کنند.

انتخاب پترن لباس دخترانه، باید در عین حال هم کودکانه و هم دخترانه باشد. الگوهایی دخترانه در پترن پارچه مانند طرح های خال خالی، طرح پاپیونی، طرح گل های زیبای بهاری، طرح میوه ها و طرح کارتونی حیوانات می باشد. رعایت این نکات می تواند برای خرید لباس عید دخترانه 1403 کمک کننده باشد.

الگوی دختران مادرشان است. ست کردن مادر دختری شما و فرزندتان را ستاره جمع می کند. در انتخاب لباس عید دخترانه 1403، این را نیز در نظر داشته باشید. آیتم های لباس مادر، می تواند به صورت همسان یا متضاد با لباس دختران ست شوند.

مطالعه کنید: لباس مناسب مهمانی مختلط برای دختران

دیزاین مو دخترانه 1403

بافت مو به روشهای مختلف، زیبایی چهره و استایل کودک را دو چندان می کند. انواع بافت مانند: بافت فرانسوی، بافت تیغ ماهی و بافت ساده به بیشتر دختربچه ها می آید. در نهایت توجه کنید که در دیزاین مو نیز، ابتدا سلیقه کودک را در نظر بگیرد و مد روز را برای آخرین معیار نگه دارید.