مدل لباس پاییزی پسرانه زیبا و شیک

چرا باید به خرید لباس بچه گانه در پاییز فکر کنیم؟ اهمیت خرید لباس پاییزی پسرانه در چیست؟ در فصل پاییز، اهمیت خرید لباس مناسب برای بچه ها از شما بزرگترها بیشتر است. بدن کودکان، کمی ضعیف تر است و آن ها را در برابر تغییرات ناگهانی دمایی، بیشتر از شما آسیب پذیر می کند. بنابراین، اگر از لباس مناسبی استفاده کنید، او را در برابر بیماری ایمن می کنید.

یکی دیگر از روش های حفاظت پسرها در سرما، استفاده از لایه بندی در لباس ها است. اگر از لایه های مختلفی استفاده کنید، کودک می تواند به راحتی لباسش را کم و زیاد کند. بنابراین نه دچار سرمای بیش از حد می شود و نه در اثر تعریق و گرمای زیاد تب می کند.

مهم ترین مشخصات لباس پاییزی پسرانه

هنگام خرید لباس پاییزی پسرانه نکاتی را باید مد نظر داشته باشید. لباس های بچگانه پاییزی نیز، مانند لباس بزرگترها جنبه های مختلفی برای بررسی دارد. مثلا، سبک و سنگین بودن لباس، جذابیت ظاهری آن، راحتی حرکت در آن و به ویژه برای کودکان، ضد حسایت بودنش را بایستی بررسی کنید. لباسی برای پاییز بهتر است که ویژگی های زیر را داشته باشد:

 مشخصات لباس پاییزی پسرانه

1- بتوان از لایه های آن کم کرد یا به آن افزود.

به جز اور کت ها، تمامی انواع لباس پاییزی باید بتوانند در زیر لایه دیگری از لباس پاییزی پسرانه قرار بگیرند. این مسئله کمک می کند بتوانید از بارانی یا کت ضد آب مناسب، برای مراقبت از لباس کودک در پاییز استفاده کنید. در عین حال، در صورت سرد تر شدن هوا، یک لایه اضافه برای پسربچه بهتر خواهد بود.

2- لباس پاییزی پسرانه مناسب باید ضدحساسیت باشد.

استفاده از انواع لباس های پشمی خارش آور برای کودکان توصیه نمی شود. اگر می خواهید یک لباس پاییزی پسرانه مناسب برای فرزندتان تهیه کنید، از راحتی و لطیف بودن آن مطمئن شوید. همچنین لباس از جنس چرم مصنوعی نیز ممکن است برای برخی کودکان ایجاد حساسیت کند. علایم این حساسیت ممکن است تنها چند جوش و تاول باشد، اما به هر حال ممکن است شدید باشد.

سعی کنید اگر مطمئن نیستید کودک شما به پارچه ای حساسیت می دهد یا خیر، از آن استفاده نکنید. حداقل برای لباس پسرانه بیرونی، لباسی نرم، لطیف، راحت و سبک تهیه کنید. زیرا بیرون از خانه و در سرما نمی توانید لباس را از تن کودک بیرون بیاورید.

بیشتر بخوانید: لباس پسرانه

3- لباس پاییزی پسرانه با اندازه ای متناسب تهیه کنید.

از استفاده از لباس های بزرگتر از کودک برای او پرهیز کنید. این لباس ها استایل او را به هم می ریزند و اعتماد به نفسش را کم می کنند. به علاوه احتمال زمین خوردن و عدم توانایی حفظ تعادل را در پسرها بیشتر می کند. لباسی که آزادی حرکت و بازی کردن کودک را دچار محدودیت کند، لباس مناسبی برای او نیست.

از یک لباس پاییزی پسرانه، دقیقا مناسب اندازه کودک استفاده کنید. در این صورت، کودک به راحتی حرکت می کند و استرس زمین خوردنش را نیز ندارید.

دلیل دیگر اهمیت در انتخاب سایز لباس مناسب کودک، این است که بچه ها مدام رشد می کنند. برای خرید لباس پاییزی پسرانه یک سال بزرگتر از او، بایستی چند سایز بزرگتر بخرید. این مسئله بخش آستین و پایین لباس را کاملا تحت تاثیر قرار می دهد. شما با این روش، یک لباس ساده را به وسیله ای خطرناک و بدون محافظ برای کودک تبدیل می کنید.

 لباس پاییزی پسرانه

4-خوش استایل بودن لباس نیز اهمیت دارد.

پسربچه ها نیز، لباس های مد در میان همسالانشان را می شناسند. استفاده از یک لباس پاییزی پسرانه متناسب با مدل های جدید سال، خاطرات خوبی از آن لباس برای کودک خواهد ساخت. اگر می ترسید لباس کودک خراب یا پاره شود، چند دست لباس مناسب برای او تهیه کنید.

فراموش نکنید پسربچه ها، به یک لباس پاییزی پسرانه با کیفیت و در عین حال شیک نیاز دارند. پس کیفیت را فدای ظاهر لباس نکنید. لباس با کیفیت، مدت زمان طولانی تری برای کودک باقی می ماند. البته که در بازار، مدل های بسیار با کیفیت و شیکی از لباس پسرانه هست که کمی این جملات را دمده می کند.

بیشتر بخوانید: پالتو، بارانی و کاپشن پسرانه

چند مدل لباس پاییزی پسرانه جدید و شیک :

هر سال مدل های جذاب و جدیدی از لباس پسرانه، توسط تولید کنندگان به بازار می آید. این لباس های پاییزی پسرانه، خوش استایل، متناسب و با کیفیت هستند. آن ها پاره نمی شوند و برای انجام بازی های مختلف کودک شما نیز مناسب هستند. در این بخش درمورد ترکیب ها و ست های مختلف پسرانه مطالعه کنید. تمامی این ست ها، مناسب فصل پاییز هستند.

ست کت و شلوار پسرانه پاییزی

از بامزه ترین انواع لباس پاییزی پسرانه، مدل کت و شلوار پاییزی است. این کت و شلوارها گرم هستند و در عین حال، پارچه های لطیف دارند و جلوی حرکت کودک را نمی گیرند. مدل های مختلف این کت و شلوارها با تزیین های مختلفی در بخش آستین و یقه، در بازار وجود دارد.

بدی این ترکیب آن است که کمی رسمی است. اما به هرحال در بازار انواع کت و شلوارک پسرانه غیر رسمی نیز وجود دارد. آستین این کت ها، کوتاه است. این لباس مناسب مهمانی های پاییزه است. این لباس پاییزی پسرانه به تن کودک، حرارت بیش از حد ایجاد نمی کند. درعین حال بچه آزادی حرکت دارد و حتی می تواند بدود.

لباس پاییزی پسرانه: راهنمای خرید و انتخاب

ست هودی و شلوار لی

در سال های اخیر، هودی وارد مجموعه لباس های پاییزی پسرانه نیز شده است. البته این هودی ها، برخلاف مدل هایی که نوجوانان می پسندند، بیش از حد گشاد نیستند. در بسیاری از موارد کلاه این هودی ها، دارای گوش یا جزئیات فانتزی دیگری نیز هستند.

ترکیب یک هودی کلاه خرگوشی پسرانه، با یک شلوار لی روشن، امسال بیش از پیش مرسوم است. این ست، جذاب و به تن کودکان راحت است. از نظر استایل نیز، پسربچه را خوش پوش نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: 7 ست لباس پسرانه با استایل کژوال

ست ژاکت و شلوار کتان گرم

این ست، بیشتر یک لباس پاییزی پسرانه گرم، مناسب برای روزهای خیلی سرد سال است. استفاده از یک ژاکت گرم و مناسب می تواند کودک را در برابر سرما محافظت کند. شاید نسبت به سایر ست هایی که مطالعه کردید، دامنه حرکتی کودک برای این ست محدودتر باشد.

اما اگر از یک ست ژاکت و شلوار گرم نازک استفاده کنید، کودک احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. به این ترتیب، بهترین لباس پاییزی پسرانه را به تن کودک می کنید.

 

برای شنیدن خلاصه صوتی روی دایره زیر ضربه بزنید.