صندل راحت زنانه
معرفی انواع صندل زنانه

با شروع فصل گرم بانوان کفش و پوتین های خود را کنار گذاشته، صندل را جایگزین آن می کنند. صندل زنانه به دلیل جلو باز بودن در فصل گرما، و جلوگیری از عرق کردن پا در گرما طرفداران زیادی دارد. تنوع صندل های زنانه بسیار زیاد است. بانوان از انواع صندل ها برای موقعیت های مختلف استفاده می کنند. ما در این مقاله قصد داریم درباره معرفی انواع صندل زنانه صحبت کنیم. تا شما با انواع صندل ها بیشتر آشنا شوید.

 

نکات مهم پیش از معرفی انواع صندل زنانه

هنگام خرید صندل زنانه باید نکاتی را بدانید که با معرفی انواع صندل زنانه دچار اشتباه در خرید نشوید. پوشیدن صندل نامناسب عوارض جبران ناپذیری را به همراه دارد. زیرا آسیب هایی به کف پا و انگشتان پا وارد می کند. اگر شما صندل جلو باز را انتخاب کرده اید، این امکان وجود دارد که به انگشتان شما آسیب برساند. برای اینکه از آسیب رسیدن به انگشتان پایتان جلوگیری کنید از صندل جلو باز استفاده نکنید.

در هنگام خرید صندلی با کفی سخت را انتخاب نکنید زیرا در هنگام قدم برداشتن پای شما را خسته می کند و مچ شما آسیب می رساند. سعی کنید صندل با کفی خیلی نرم نیز استفاده نکنید، چون در هنگام قدم برداشتن در زمین های سفت و سنگی، فشار زیادی را به کف پاهای شما تحمیل می کند.

مشاهده کنید: کفش چرمی زنانه

انتخاب صندل با زیره چرم

یکی از بهترین انتخاب ها، معرفی صندل زنانه با زیره چرم در بین صندل های دیگر است. که در عین حال بسیار نرم و انعطاف پذیر است. برای اینکه پاهایتان احساس راحتی کنند قسمت طول، عرض و قوس پا را مورد بررسی قرار دهید. سبکی و راحتی صندل یکی از مهم ترین نکات آن است که باید در هنگام انتخاب صندل به آن نیز توجه داشته باشید.

به طور کلی صندلی را انتخاب کنید که از الیاف چرم طبیعی ساخته شده باشد. زیرا صندل های چرمی ماندگاری و کیفیت بیشتری دارند.
 صندل کف تخت چرم

 

معرفی معیارهای مهم انتخاب انواع صندل زنانه

قبل از خرید و انتخاب صندل زنانه باید به معیار های مهم آن توجه کنید، ما در این چند مورد شما را آگاه می کنیم تا انتخابی بهتر داشته باشد.

طرح و جنس مجلسی صندل زنانه

برای خرید صندل مجلسی زنانه، یک صندل ساده را انتخاب نکنید. طرح ها و نقش و نگار های تزیئینی که برای زیبایی صندل استفاده می شود را نیز بررسی کنید. زیرا این نوع صندل ها مجلسی تر و زیباتر دیده می شوند. اگر صندل با زرق و برق مورد پسند تان نیست می توانید صندلی ساده که دارای بند یا زیپ است را انتخاب کنید تا از آن حالت رسمی خود در بیاید.

رنگ صندل مجلسی

برای داشتن یک استایل زیبا می توانید بعد از لباس، صندل خود را با رنگی خاص ست کنید. ست کردن لباس هایتان زیبایی خاصی به استایل شما بدهد. پیشنهاد ما به شما این است که اگر لباس مجلسی روشن بر تن کرده اید، می توانید صندل خود را از رنگ های روشن و ساده انتخاب کنید. اما اگر لباس مجلسی تیره یا مشکی بر تن کرده اید، می توانید هر رنگ روشنی که دوست دارید انتخاب کنید و بپوشید.

پیشنهاد ریبون: شلوارک ورزشی زنانه چه کاربردی دارد؟

معرفی انواع صندل زنانه مناسب فصل گرما

چیزی تداعی کننده در مورد صندل وجود دارد. با آمدن فصل گرما، کفش های گرم، یادآور استخر های صخره ای، سواحل شنی و غیره است. وقتی دما شروع به بالا رفتن می کند اولین چیزی که به ذهن آدم می رسد همین صندل های زنانه است. معرفی صندل های تابستانه زنانه که بخش مهمی نیز است، انواع مختلفی هم دارند. علاوه بر توصیه های گفته شده بعضی از صندل ها، در انتخاب راحتترین و مناسب ترین صندل ها موثر است. یکی از این مدل ها، صندل پاشنه دار است که پاها را درازتر و کشیده تر می کند. صندل های پاشنه بلند برای زیبایی استایل گزینه خوبی است اما نمی شود همیشه در فصل گرما آن ها را پوشید زیرا این صندل ها به پاها و کمر آسیب وارد می کند. پس  استفاده دائمی از این صندل ها پیشنهاد نمی شود.

بیشتر بخوانید: نکات طلایی برای انتخاب کفش زنانه مناسب
 صندل پاشنه دار مشکی

معرفی انواع صندل لاانگشتی زنانه

این محصول براساس نیازهای روزمره همه ی آقایان و بانوان طراحی شده است. این محصول با وزن سبک تولید می شود و به دلیل همین وزن سبک، بیشتر در سواحل پوشیده می شود.

همچنین کسانی که می خواهند در محیط بسته یا محل کارشان پاهایشان عرق نکند، می توانند از یک صندل لاانگشتی استفاده کنند. صندل لاانگشتی چند مدل دارد که بر طبق سلیقه افراد انتخاب می شود، صندل لاانگشتی چرم، طبی، روفرشی و … . صندل لاانگشتی را می توان یکی از نیازها در استخر یا سالن ورزش دانست زیرا از عرق کردن و قارچ زدن کف پا، جلوگیری کرد. این محصول از مواد اولیه نرم ساخته می شود. در انتخاب سایز این صندل نیز دقت داشته باشید اگر سایز کوچک برای پاهایتان انتخاب کنید، انگشت شصت شما قطعا آسیب می بیند و اما اگر سایز بزرگ باشد راه رفتن را برای شما سخت می کند، پس بهتر است سایز مناسب را برای پاهای خود انتخاب کنید.
 صندل بندار زنانه

کاربرد صندل طبی زنانه

یکی دیگر از انواع صندل زنانه و معرفی آن برای شما، صندل طبی زنانه است. صندل طبی برای حفظ سلامت پای شما ساخته شده است و مخصوصاٌ برای کسانی درد زانو و درد کمر دارند. این محصول کمک می کند تا فشار کمتری به کمر و زانو وارد شود. راه رفتن با صندل های طبی بسیار راحت بوده و احساس آرامش به پاهای شما می دهد. اگر پا یا انگشتان شما آسیب دیده باشد، برای مدتی نمی توانید کفش بپوشید، می توانید از صندل طبی استفاده کنید که پاها و انگشتان شما احساس راحتی بیشتری می کنند.

تاریخچه انواع صندل زنانه

صندل زنانه قدیمی ترین شکل کفش نیز است. یکی از کهن ترین صندل های زنانه که در غار فورت راک پیدا شده بود، صندلی از پوست درخت مریم گلی بوده است، و قدمت آن به بیش از 1000 سال می رسد. نمونه های تاریخی دیگر نیز از جنس چوب پنبه و تاتامی بوده است. انواع صندل های زنانه نیز پس از این ساخته و استفاده شدند.